Camping Wouwse Plantage

5 reviews over Camping Wouwse Plantage in het Nederlands

Fijn vertoeven

Snelleman,
1-4-2019

Caravan gekocht op deze camping. Prima camping, vriendelijke mensen. Voornamelijk op camping Wouwse plantage 50 plus. Ik herken niets van de negatieve reactie. Enige verbeterpunt is WiFi!

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijk rustig en mooi gelegen

Linda
3-9-2016

Camping is nieuw. Prachtige lokatie. Zeer vriendelijk. Heerlijk zwembad.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super gezellig en klantvriendelijk

alice koevoet
9-9-2013

We waren maar een kilometer van huis weg en hebben toch het vakantiegevoel gehad. We hadden mooi weer dus veel geluk. De kids hebben zich goed vermaakt heel de dag bezig met skelters die je daar zo kan pakken. Spelen op de speeltoestellen en zwemmen in de natuurvijver. S avonds genieten van het kampvuur en de dag erna paardgereden. Leuke meiden geven de kinderen een super ervaring met het paard..

Gereisd met jonge kinderen in Fri Sep 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk rustige camping

PIETER
24-9-2011

veel fiets en wandel mogelijkheden. leuk en gezellig restaurant. vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vreselijk

Jeroen
21-4-2011

Vreselijke camping.

Ben er heel wat jaren terug (20 jaar) voor het eerst geweest. Geweldige camping toen. Mooi en erg vriendelijke mensen.

Een paar weken geleden nog een keer geweest. Nu is er weinig meer van deze mooie camping over. Honden zijn nu toegestaan en je trapt om de haverklap in de hondenstront met het nodige geblaf wat je tegenmoet komt. Moest alleen even hard in mezelf lachen toen ik de regels voor aan de camping las: Katten aan de lijn! Maar de hondenpoep moet je ontwijken.

Gereisd met partner in januari 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • BBQToegestaan

• AdresSchouwenbaan 6 4725 SV(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wouwse Plantage in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wouwse Plantage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.