7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Bergen op Zoom voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Tulip Inn Bergen op Zoom in het Nederlands

Een aanrader voor een redelijke prijs.

cor overdiek,
11-2-2019

Een hotel met een goede uitstraling en een mooie kamer. Goede ontvangst alles keurig schoon en geen gebreken. Een aanrader. Wij hadden en kamer in een belendend pand dat buitenom bereikbaar was. Direkt naast het hotel. Goed en compleet ontbijt.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eenmalig

Janneke,
16-9-2017

De ligging is goed, vlakbij het centrum. Het hotel is verder erg ongezellig. De kamer en badkamer waren schoon. De bedden waren erg slecht en de stoelen waren erg afgesleten. Veel geluidsoverlast door uitgaanspubliek. Het ontbijt was redelijk, het brood niet vers en er vlogen fruitvliegjes rondom het eten.

Gereisd met partner in september 2017

Net hotel

Fam. Lij
9-4-2017

Het hotel en kamers izijn netjes en vriendelijk personeel. Ontbijt netjes verzorgd en eenvoudig! Er zijn parkeeplaatsen aanwezig maar dat is betaald perkeren per uur!

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig

Sophia
21-3-2017

Een goed hotel voor een overnachting in Bergen op Zoom, centrum dicht in de buurt met goede restaurants.

Gereisd met partner in januari 2017

perfect gelegen /goed bereikbaar hotel

elzapaenen
10-12-2016

op paar minuten van de stad kamers wat klein maar alles aanwezig

Gereisd met partner in december 2016

eenmalig

Nicky
10-10-2015

Het hotel heeft een centrale ligging: dichtbij het station en het centrum. Verder was de kamer zeer klein en nauw door het verlaagd plafond. De badkamer was net nieuw en alles zag er schoon uit. Wel is het gebouw oud, en is het hotel verder niet heel modern. Het hotel kent weinig faciliteiten en de service is minimaal. Het ontbijt was zeker geen aanrader. Het assortiment was klein, en de producten die werden aangeboden waren niet vers of van een B merk. Kortom, het was prima voor onze korte nacht. Een keer en nooit meer.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

anne
5-12-2013

Hier lekker relaxed twee keer overnacht met partner. Mooie kamer,s prima service, dat alles voor een goede prijs. Top!

Gereisd met partner in februari 2013

éénmalig

Ralf
24-2-2013

Voor een totaalprijs van € 75,- kun je ook ergens anders gaan lijkt me. Vriendelijk personeel, daar is niks mis mee.... ook het ontbijt was voldoende maar verder is het hotel erg gedateerd en verdient het wel een opknap beurt.... Wifi is gratis maar valt steeds weg... Kamer erg klein en de douche evenzo... Verder veel lucht in de verwarmingsleidingen die de hele tijd stond te borrelen... niet.. het was eenmalig helaas.

Gereisd zakelijk in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Henk
12-11-2012

Prima hotel, dichtbij het centrum, fantastisch vriendelijk personeel. De kamers [ in oude huizen gesitueerd ] gedateerd. Ontvangst, bediening en ontbijt gewoon geweldig.

Gereisd met partner in november 2012

vriendelijk hotel, prima ligging

boer
9-11-2012

prima hotel,vriendelijk personeel en loopafstand centrum

Gereisd met partner in januari 2012

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip Inn Bergen op Zoom in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip Inn Bergen op Zoom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.