Bed and Breakfast Suite De Noordt

Bed and Breakfast Suite De Noordt

10Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Bergen op Zoom

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Suite De Noordt?

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Suite De Noordt

• 2019
      10Alexander van Schajjk05-05-2019

Fantastisch, een super leuke plek!

Wat een leuke plek is dit. Midden in het centrum van Bergen op Zoom. Dichtbij de winkels en bezienswaardigheden. Wij hadden de kamer met het glazen dak. Wat een mooie kamer is dit. Netjes schoon en van alle gemakken voorzien. We konden eerder inchecken en kregen een bericht toen de kamer vrij was. Zelfs de tassen waren naar boven gebracht. Ook het ontbijt was super geregeld, allemaal verse ingrediënten, zelfs het brood wordt zelf gebakken. Marianne had zelfs de auto geregistreerd zodat we de auto voor de deur op het plein konden parkeren.Een super gastvrouw!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
      10Léon de Martelaere19-05-2018

Fantastisch!

Wat een geweldige ervaring! De eigenaresse, Marianne, maakt er een echt feestje van. Alles, maar dan ook werkelijk alles was tot in de puntjes verzorgd. Een échte aanrader! Mooi detail, mijn vrouw gaat de vierdaagse van Nijmegen lopen en heeft bij de Spierstichting(Beatrixfonds) een actie gestart. Toen Marianne dat hoorde doneerde ze zomaar een prachtig bedrag. Empathie ten top!!! Gastvrijheid, vriendelijkheid en kwaliteit, een B&B die ik iedereen gun en zeker het terug komen waard vind.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Floor Slag11-05-2013

Heerlijk verblijf

Wij hebben hier ontzettend genoten! We sliepen in de suite met enorm dakraam, je kon ervoor kiezen onder de sterren te slapen maar je kon hem ook afsluiten zodat je niet met zonsopgang wakker werd. Het bed sliep heerlijk, we werden compleet uitgerust wakker. Het ontbijt was pure verwennerij met eigen gemaakt brood, Griekse yoghurt, vers fruit en eigen gemaakte jam. Service was top, ondanks onze zeer late check-in rond middernacht (wat niet de planning was) pakten ze dit zeer professioneel op en was dit geen enkel probleem. Welke B&B zou dit zo nog meer oppakken?! Kortom een geslaagde nacht.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Franklin12-02-2011

Aanrader

Ben al op veel plekjes geweest maar de service was hier echt helemaal geweldig!! Zeer persoonlijk en welkome sfeer. Top plekje en voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in februari 2011

• 10Coen21-11-2008

SUPER!!!

Voelden ons hier helemaal thuis op dit fantastische adres. Zeer gastvrij ontvangen door de gastvrouw waarbij alles kon. Lekker ontbijt wanneer het ons uitkwam, mooie kamers die elke dag weer werd schoongemaakt, woorden schieten hiervoor tekort. Echte aanrader en gaan hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in november 2008

Bed and Breakfast Suite De Noordt info