Bed and Breakfast Suite De Noordt

4 reviews over Bed and Breakfast Suite De Noordt in het Nederlands

Fantastisch!

Léon de Martelaere,
19-5-2018

Wat een geweldige ervaring! De eigenaresse, Marianne, maakt er een echt feestje van. Alles, maar dan ook werkelijk alles was tot in de puntjes verzorgd. Een échte aanrader! Mooi detail, mijn vrouw gaat de vierdaagse van Nijmegen lopen en heeft bij de Spierstichting(Beatrixfonds) een actie gestart. Toen Marianne dat hoorde doneerde ze zomaar een prachtig bedrag. Empathie ten top!!! Gastvrijheid, vriendelijkheid en kwaliteit, een B&B die ik iedereen gun en zeker het terug komen waard vind.

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijk verblijf

Floor Slag
11-5-2013

Wij hebben hier ontzettend genoten! We sliepen in de suite met enorm dakraam, je kon ervoor kiezen onder de sterren te slapen maar je kon hem ook afsluiten zodat je niet met zonsopgang wakker werd. Het bed sliep heerlijk, we werden compleet uitgerust wakker. Het ontbijt was pure verwennerij met eigen gemaakt brood, Griekse yoghurt, vers fruit en eigen gemaakte jam. Service was top, ondanks onze zeer late check-in rond middernacht (wat niet de planning was) pakten ze dit zeer professioneel op en was dit geen enkel probleem. Welke B&B zou dit zo nog meer oppakken?! Kortom een geslaagde nacht.

Gereisd met partner in mei 2013

Aanrader

Franklin
12-2-2011

Ben al op veel plekjes geweest maar de service was hier echt helemaal geweldig!! Zeer persoonlijk en welkome sfeer. Top plekje en voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in februari 2011

2008

SUPER!!!

Coen
21-11-2008

Voelden ons hier helemaal thuis op dit fantastische adres. Zeer gastvrij ontvangen door de gastvrouw waarbij alles kon. Lekker ontbijt wanneer het ons uitkwam, mooie kamers die elke dag weer werd schoongemaakt, woorden schieten hiervoor tekort. Echte aanrader en gaan hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in Fri Nov 21 2008 17:40:17 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Op het terreinBagageruimte

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Suite De Noordt in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Suite De Noordt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.