Hostel Stayokay Bergen op Zoom

We hebben een aantal aanbieders voor Stayokay Bergen op Zoom voor je op een rij gezet:

98 reviews over Hostel Stayokay Bergen op Zoom in het Nederlands

heerlijk, even helemaal eruit

Christa, 27-12-2017

prijs kwaliteit verhouding vond ik super. De ligging was ook perfect. Met de hond zo het bos in. Eten was lekker en een flesje wijn naar de kamer meenemen hoefde je ook voor de kosten niet te aten (fles witte (lekkere) wijn voor 15 euro.

Prima !

E.Hartman, 3-12-2017

Wèl even zoeken hoe de weg er naar toe loopt: die is niet zo makkelijk...

Mooi gebouw en aardig "personeel" .

Beste E Hartman,

dank voor de review en feedback. Aan de signing van de buitenkant Stayokay wordt nog hard gewerkt momenteel, naar verwachting is dit op korte termijn aangepast!

super

barbara rovers, 23-11-2017

wel goed,ontbijt de nieuwe bedden in de nieuwe slaaphuisjes-appartement,ook erg leuk. super vriendelijk personeel.

We hadden alleen ff een consternatie met de kamerverdeling,maar dat werd zonder pardon of lang gezicht opgelost.

Beste Barbara,

dank voor de feedback, overal is een oplossing voor:)

Super! Daar hebben wij niks aan toe te voegen...

Manager Stayokay

Fantastisch werkweekend gehad met koorA58. De beschikking over twee ruimtes om te repeteren/workshops te houden. Het personeel is behulpzaam en het eten was prima. Zaterdagavond een prima afterparty met de barman als dj. De 6 persoons huisjes zijn leuk ingericht en prima bedden. Opvallend dat het faciliteren van een groep in combinatie met gasten die komen lunchen of gewoon wat drinken/eten hier prima samen gaat. Bedankt voor de gastvrije ontvangst.

Beste Ingrid,

dank voor de review en het vertrouwen om jullie werkweekend ook dit jaar te mogen verzorgen.

Fijn dat onze bedrijfsformule goed bevalt, tot volgend jaar!

Manager Stayokay

totaal sfeervol, goede en nette service , super.

karel saris, 21-11-2017

Wandel schoenen meenemen .Mooie bosrijke omgeving. Gelegenheid voor wandelen, fietsen etc

Prima keuken.Complimenten voor ontbijt,lunch en diner verzorging ,weliswaar in buffet vorm maar zeer verzorgd en gevarieerd. Service bewust personeel.

Gewoon goed , voor herhaling vatbaar.

Beste Karel,

dank voor de review. Een kracht van ons bedrijf is de omgeving, veel wandelaars en fietsers weten ons dan ook te vinden en te waarderen. Maaltijden serveren we in buffetvorm maar we hebben ook een kleine kaart met heerlijke gerechten, deels biologisch en lokaal!

Fijn dat de servicegerichtheid ook gezien wordt, lekker eten en drinken is niet genoeg en aandacht voor onze gasten is het allerbelangrijkst!

Tot snel bij Stayokay!

Met gasvrije groet,

Annemarie, 20-11-2017

Prachtige locatie, vriendelijke bediening en lekker eten

Beste Annemarie,

bedankt voor de hoge waardering, we zien jullie graag weer een keer terug bij Stayokay!

Manager Stayokay

KoorA58 op (werk)weekend op deze mooie locatie.

Anke Veerman, 19-11-2017

Ontspannen vertoeven in bosrijke omgeving; vriendelijk personeel, heerlijk eten. Als koor hebben we goed gerepeteerd in de diverse beschikbare ruimten. Voor ons was het een tweede keer en voor herhaling vatbaar!

Beste Anke,

dankjewel voor de review. Tevreden gasten die terugkomen naar de buitengewoon gezellige Stayokay in Bergen op zoom is ons bestaansrecht.

Dit zijn de beste propagandisten:)

Tot volgend jaar!

Bas van Kesteren

Prima verblijf, goeie service, aardig personeel

hartmanpuck@gmail.com, 19-11-2017

Het eten: fantastisch, lekker, ruim voldoende , smaakvol, de bediening zeer vriendelijk er kan in overleg erg veel.

Beste Puck,

u slaat de spijker op de kop, in overleg is er heel veel mogelijk! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u dit ook wilt delen met ons. We doen dagelijks ons uiterste best om te zorgen voor onze gasten en hun omgeving. Bedankt voor de waardering.

Perfecte groepsaccomodatie!

Leo Breure, 19-11-2017

Het personeels is super vriendelijk en zeer gastvrij, het eten (buffet) is echt super: alles vers en heerlijk bereid, de huisjes zijn onlangs gerenoveerd en zien er prima uit en last but not least: de omgeving is prachtig!

Beste Leo,

bedankt voor de complimenten en feedback. De huisjes zijn inderdaad erg aangenaam en een upgrade tov de basickamers. Deze worden dan ook zeer goed ontvangen door onze gasten. Perfect voor een weekendje weg met het gezin en/of groep.

We verzorgen alles graag op onze prachtige werkplek:)

Fantastisch!

Anoniem, 14-11-2017

Super lief personeel, heerlijk eten
Bas van Kesteren, Manager, 21-11-2017

Bedankt voor de HIGHSCORE en complimenten voor de gastgerichtheid.

Bas van Kesteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Stayokay Bergen op Zoom in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Stayokay Bergen op Zoom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Stayokay Bergen op Zoom scoort een 9 uit 10 op basis van 100 reviews.