Camping Op de Tuin

1 review over Camping Op de Tuin in het Nederlands

Een hele verassend leuke en mooie boerencamping !

Angelique uit den Bogaard
5-5-2016

Echt tussen de appelbomen ! Wij zijn in mei geweest en de bomen hadden prachtige bloesem !!Die ons overigens ook mooi schaduw gaven . Wij werden door henk hartelijk welkom geheten en hij liep zelf al vertelend over de omgeving ,met ons het terrein over. Kippies schapen speeltuintje aan alles is gedacht. Purmerend edam volendam amsterdam zaandam , alle grote steden liggen er in de buurt . Kort om echt een aanrader !! Top hemelvaart gehad .

Gereisd met partner in mei 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Op de Tuin in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Op de Tuin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.