Hotel Old Dutch

8 reviews over Hotel Old Dutch in het Nederlands

Super, volgend jaar weer

Fam. van Dongen,
7-3-2019

Wederom het tweede jaar 3 nachten met 3 personen overnacht, en gaan zeker jaarlijks terug komen. Vriendelijk, gastvrij en een mooie locatie alles op loopafstand, en dat met een goede kwaliteit/prijs verhouding

Gereisd met vrienden in maart 2019

Uitstekend!

Peter,
9-5-2017

Schoon, perfecte service, rustige ligging. Voor de deur betaald parkeren (behalve zaterdagavond en zondag).

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lunch pakket is waardeloos

Hage
16-11-2016

Wij hebben vanmorgen een lunch pakket meegekregen. Dat was werkelijk verschrikkelijk. En zeker geen 8,75 waard. Er zat geen brood bij. Alleen een paar stukjes peperkoek een bekertje yoghurt een bierworstje en ice tea en dat alles van de lidl. Dit vind ik echt niet kunnen.

Gereisd met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een echte aanrader

els macquine
8-9-2016

Ik heb in dit hotel 2 overnachtingen en het bijbehorende ontbijt geboekt en ben er zeer tevreden over. de service het personeel en het hotel zijn een aanrader Vriendelijk personeel.en schone kamers zijn hier aan de orde.

Gereisd alleenreizend in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gastvrij

May
21-8-2015

Ik verbleef hier voor de fietsvierdaagse. Alles was perfect geregeld. Mijn zeer goede huurfiets stond klaar, ik kon zelf meebeslissen wat er in mijn lunchpakket zat, de kamer was schoon, ruim en lekker rustig. Ik werd geholpen om mijn koffer de trap op en af te dragen. Ik mocht gebruikmaken van de koeling in de ontbijtzaal voor mijn eigen spullen. De locatie dicht bij het station was voor mij lekker gemakkelijk, kon met mijn koffer dat stukje goed lopen. Ook het dineren, bij de buren, was goed geregeld. Ik heb niets te klagen. De moeder van de eigenaar heeft de honneurs zeer goed waargenomen, petje af voor haar.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Erg Fijn Hotel...

pirates_cave
18-1-2015

Hotel Old Dutch – Bergen op Zoom: Hier overnacht in afwachting van onze busreis naar Spanje de andere dag. Fijn hotel t.o. het treinstation (nog geen 100meter). Busstation 200 meter. Kleine kamer, maar met alles der op en der aan. Schoon, en met een grandioos bed. Vriendelijke en behulpzame receptie, sjouwde onze koffers naar 2 hoog, geen lift aanwezig. Ontbijtzaal op eerste verdieping, ziet er heel leuk en ook netjes uit. Lekkere broodjes, goed beleg, een uitstekende bak koffie en vers sap. Tijdens je ontbijt op je gemak een krantje lezen en het nieuws kijken kan ook in de ontbijtzaal. Met een volle buik en goed uitgerust de (wissel)bus naar Spanje ingestapt. Gaan we vaker doen, scheelt voor ons behoorlijk wat gehaast ’s morgensvroeg!! Erg fijn hotel, en overal dichtbij in Bergen op Zoom.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Zeer net, schoon en vriendelijk hotel

Den Herder
31-1-2012

Voor zowel zakelijk als een verblijf als toerist is dit een ideaal hotel. Gelegen op loopafstand van alle bezienswaardigheden in dit unieke stadje. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen. De service was boven alle verwachting. De kamers hebben een gemoedelijke uitstraling en waren zeer schoon !!! Kortom een aanrader voor elk type gast. Wij komen zeker snel een keertje terug.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

SUPERRRR!!!

Perrette
10-11-2008

Het is echt een super hotel! Ik heb alleen voor kindvriendelijk een 7 gegeven omdat het aan een drukke straat ligt en omdat dit hotel eigenlijk een zakelijk hotel is. Dus er is bijvoorbeeld geen kinderhoekje. Maar de ligging is echt super! want het ligt op 2 min lopen van het station en 10 min lopen van het hartje centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en je ook een gezellig praatje met ze maken. De kamers zijn zeer mooi alleen als je aan de straat kant zit kan je sávonds misschien last hebben van verkeer voor de rest is het super schoon. Het eten is ook erg lekker en je hebt bij het ontbijt veel keus! Kort om een SUPERRR!!! hotel.

Gereisd met partner in november 2008

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Old Dutch in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Old Dutch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.