17 reviews over Camping Minicamping De Nieuwe Drenck in het Nederlands

Relaxen

René Descartes
10-7-2019

Na t wielrennen effe lekker bijkomen en wat eten en drinken is altijd lekker.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Alles compleet

Vince
4-7-2019

Het is altijd gezellig, en leuk in de omgeving. Een 12 uurtje en de bittergarnituur zijn de aanraders. Ook de sanitaire voorzieningen zijn sterk verbeterd.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voortaan een andere camping maar

Maarten
2-6-2019

Camping gedeelte heeft geen enkele prioriteit bij het eigenaar gezin. De horeca wel, dus dat zal wel oké zijn. Er is 1 heren en 1 dames toilet en idem douches. De douches is ook de enige warmwater voorzienig en als je daar je afwas zou mogen doen dan is dat wel ludiek. Maar briefjes met beperkingen en aanwijzingen hielden ons tegen. Niemand in onze groep van 15 personen heeft ervaren in een periode van 1 volle week dat toilet ed werd schoongemaakt, moest jezelf maar doen. Nou zijn wij als leiding van scouting wel wat gewend dus komt deze minicamping totaal net 0,01 % boven een label terrein uit, waar vaak nul voorzieningen zijn. Zou met kleine aanpassingen zoveel meer kunnen zijn. Haakjes in de 2 douches, een planchette om je zeep op te zetten. Bijna vergeten, toiletpapier moet je ook zelf meenemen. Jaren 80. Dus deze locatie niet meer. We hebben het als groep wel heel gezellig gehad.😀

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Kind vriendelijke camping

Janneke
27-5-2017

Geweldige familie camping voor jonge kinderen personeel is geweldig met kinderen. Eten is super.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

behulpzaam en vriendelijk

Auke
27-3-2017

Door omstandigheden kwamen we buiten openingstijd aan en was het pannenkoekhuis al gesloten. Desondanks werd er voor ons geopend en een pannenkoek geserveerd: super!. Het sanitair werd vernieuwd daardoor het sanitair van de horecagelegenheid gebruikt. Schoon en netjes.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Inge
23-8-2016

De nieuwe eigenaren zijn voor geen reden vatbaar

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Nooit meer.Bewoond door daklozen en alleenstaanden

Ineke
9-6-2016

Het veld was goed. Sanitair verouderd en smerig. Prijs is absurd hoog. Overal briefjes met strafmaatregelen.

Mega gezellig!

Nora de Wit
10-2-2014

Een kleine maar zeer gezellige camping. Fijn terras en lekkere pannenkoeken. Mooie zandspeeltuin voor de kinderen. Enige minpunt: verouderd sanitair.

Bergen op Zoom is een leuke stad om doorheen te slenteren en te genieten van de mooie monumenten,

Gereisd Met vrienden in januari 2014

camping de nieuwe drenck

geschiere
15-2-2012

In de zomer van 2011 3 weken op de camping verbleven de Nieuwe Drenck.
Wij vonden het een hele leuke camping want we hadden 2 kinderen bij, hele mooie grote zandspeeltuin midden in het bos. Mooie eetgelegenheid war je kan eten en drinken. Douches kosten een euro vonden wij veel beter dan een muntautomaat, kan je dus fatsoenlijk douchen. We hebben 1 pools gezin gezien maar dat was gewoon een gezin met kinderen, waar mijn kinderen nog mee hebben gespeeld. Zeker aan te bevelen met kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Erg primitief, oud sinitair en niet schoon

J & M
2-8-2010

Wij hebben onze vakantie op De Nieuwe Drenck na 1 week afgebroken (ipv 2 weken), omdat wij het daar niet naar onze zin hadden. Het werd helaas voor ons een teleurstellende vakantie. Reden hiervoor zijn: - verouderde en niet (altijd) schone douches/wc's (kosten 1 euro!), - de campinggasten, bestaand vooral uit vaste bewoners (type veel bier) en een groep Polen - geen warm water beschikbaar voor de afwas, dus zelf maar pannetjes opzetten, erg frustrerend!! De speeltuin is wel leuk voor de kinderen en daar hadden we zicht op. Hierdoor zaten we wel ver van de wc's af. Elke ochtend rond 6 uur werden we gewekt door de pauwen en de haan. Bergen op Zoom is wel een leuke plaats met een gezellige binnenstad. Graag wil ik mensen melden dat als je kwaliteit, netheid en leuke vakantieburen erg belangrijk vindt, je deze camping niet moet kiezen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Nieuwe Drenck in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Nieuwe Drenck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.