Bed and Breakfast Meerie's B&B + Vakantiehuis

Tonen op kaart

9 reviews over Bed and Breakfast Meerie's B&B + Vakantiehuis

• 9margriet westerbeek10-09-2016

Fantastische separate vakantiewoning

Zeer compleet, gezellig ingericht, mooie veranda en extra (verwarmde) tuinkamer. Fantastische gastvrouw/heer. Bereidwillig om het ons naar de zin te maken en gastvrij. Mogen eten van de groenten en kruiden uit de moestuin! In de koelkast stonden bij aankomst heerlijke jams en zelfgemaakte mayonaise! Gratis gebruik van fietsen. Mooie tuin en uitzicht! Aangrenzend bos en heide en binnen 15 minuten fietsen hartje Bergen op Zoom. Kortom: genieten en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Anna Sikkers18-09-2015

Een waar paradijsje, Wat een fantastische plek, rustige omgeving en een prachtig huis(je). Echt álles is er, op de meest logische plekken vind je wat je zoekt. Het is ook erg gezellig ingericht en heerlijke bedden. Zeer vriendelijke ontvangst door Meerie, en zonder zich op te dringen kun je alles aan haar vragen en ze zorgt dat het er is. Wij hebben ook genoten van het vakmanschap van Dré, alles zelf gebouwd en zeer goed onderhouden. Het is er schoon en van alle gemakken voorzien. Zeer verrassend en we denken er vaak met plezier aan terug. Eerlijk gezegd hebben wij zelden in zo'n fijn huisje overnacht. Topper!

Gereisd met partner in september 2013

• 9Lenie en Willy10-09-2015

Een paradijsje

Het was een week echt ontstressen! Prachtige omgeving, fantastisch huisje en hartelijkheid van Dré en Meerie

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Cees en Mariëlla Raats01-10-2014

Prachtige top locatie in het buitengebied

Bed and Breakfast Meerle's B&B ligt op een prachtige locatie in een bosrijke omgeving op een steenworp van Bergen op Zoom. We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid van Meerie en Dré en van de prachtige locatie. We hebben gelogeerd in een uniek verbouwd vakantiehuis dat voorheen dienst deed als kalverstal op de boerderij. Het logeerhuis heeft diverse kamers met meerdere slaapkamers en aparte keuken. Aan de voorzijde van het verblijf is een mooi terras gebouwd met uitzicht over de weilanden. Eieren kunnen geserveerd worden van de eigen scharrelkippen en verse groenten uit de moestuin. Verder heeft Dré zijn timmerwerkplaats in de voormalige schuur ondergebracht waar hij diverse bouwprojecten in elkaar zet zoals trappen, buitenhuisjes en carports.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Ad en Els17-08-2014

Een klein stukje 'hemel op aarde'

Deze plek is een bijzonder en hebben nog niet ergens anders gevonden. Meerie en Dree zijn zeer gastvrij zorgen voor alles. De eigen gemaakte jam is heerlijk en ook te koop om thuis nog eens na te genieten.

Wij komen hier al sinds 2005 en zijn al zeker 4 à 5 keer geweest. En... we komen nog steeds. Het is een prachtig compleet huisje met alles 'er op en er aan' en op een prachtige plek.

• 10Rob A.de Visser24-07-2014

Mooie omgeving , rust , heerlijk .

Heel mooi huisje , vriendelijk eigenaars . Je hebt er alles van potten , pannen tot een kachel [ het hout werdt ons nog gebracht ] , verzin het maar , het is aanwezig . Verse groenten uit de tuin , pak maar . Als je iets nieuws in huis nodig van kasten tot trappen , vraag het Dree en hij fixt het .....

Gereisd met partner in januari 1998

• 9h. aalders23-07-2014

mooie b&b -rustige ligging- lekker fietsen

Meerie's B&B, in Bergen op Zoom, een heerlijke plek om even bij te komen, en de accu weer op te laden. Het Huisje is comfortabel en van alle gemakken voorzien. Iedere morgen verse eitjes van de eigen kippen en altijd lekkere jam, mayonaise (meerienaise) en ander lekkers in de koelkast. Meerie en Dre geven je het gevoel dat je welkom bent. Je steekt de straat over en je kunt heerlijk weg wandelen, maar het is er ook goed fietsen en daarnaast is er ook nog de leuke stad Bergen op Zoom.

• 10Eveline ten Hage-Rijkmans23-07-2014

Niet over twijfelen Boeken!

Meeries B&B is voor ons echt een heerlijke plek om even te ontspannen. De verbouwde kalverenstal en tuin is prachtig, in de zomer waan je je in Frankrijk en in de winter zit je in Oostenrijk. En wat is het daar stil, geen auto's, geen vliegtuigen maar de stilte van het platteland. Dre en Meeri zijn ontzettend aardig en gastvrij. Ook onze hond Mats waant zich in het Walhalla, verwennerij door Meerie en spelen met herder Emma. Er is goede internet (wifi), heerlijke bedden en alles maar dan ook alles wat je kan bedenken is aanwezig. Wij komen hier al jaren en zullen dit ook blijven doen!

2 tips over Bed and Breakfast Meerie's B&B + Vakantiehuis

• Eveline ten Hage-Rijkmans, 23-07-2014

Heerlijk wandelen in de bossen met de hond, je steekt de weg over en je bent er!

• Cees en Mariëlla Raats, 01-10-2014

Fietsen of wandelen in de bosrijke omgeving. Uitstapje naar het historische centrum van Bergen op Zoom.

0 vragen over Bed and Breakfast Meerie's B&B + Vakantiehuis

Bed and Breakfast info