Tijdelijk €25 aanbetaling

Grand Hotel & Residence De Draak

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grand Hotel & Residence De Draak voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 129 reviews
+57

4.7MatigScore uit 129 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

129 Reviews over Grand Hotel & Residence De Draak

• 4Mireille Klein26-04-2021

Geen 4 sterren service

Absoluut geen 4 sterren service!+ de superior suite komt overeen met foto's op site- het vermelde bubbelbad (hotels.com/expedia site) is niet aanwezig- bij check in (15.30) was het niet meer mogelijk om eten te bestellen voor de zelfde avond.- geen roomservice (logisch ivm corona) of mogelijkheid tot ophalen drankjes- minibar geheel leeg, zelfs geen mineraalwater aanwezig- kamer bij aankomst ijskoud. Door hoge ruimte en kleine radiator duurde het tot ver in de avond voordat het aangenaam werd- extreem hard bed- hotel bestaat uit 2 gebouwen circa 100 meter van elkaar vandaan. Hierdoor (door corona) zelf met zwaar dienblad met ontbijt over straat incl. Afstapjes, trapjes en deuren. Dit alles voor €210, - voor 1 nacht (150 kamer/20 parkeren /40 ontbijt)! Na beklag bij de manager kregen we 2 opties, andere kamer of het ontbijt en parkeren gratis. Wij hebben voor het laatste gekozen en besloten om ons verblijf te beperken tot 1dag

• 3Ingrid H24-03-2019

Teleurstellend, geen 4*

Het hotel staat middenin het centrum van Bergen op Zoom aan de Grote Markt, waar je vanuit het hotel direct in het uitgaansleven van deze stad stapt. Het monumentale pand waar dit Hotel zich in heeft ontvouwd is uniek! Dar is dan ook echt het enige pluspunt van dit hotel! Dat een oud pand beperkingen met zich meebrengt is veelal ondergeschikt aan een prachtige locatie en ambiance. wanneer men in Nederland van 4 sterren spreekt, wordt er gesproken van een hoger segment, toch laat dit hotel het ernstig laten afweten. Onze deluxe kamer was klein, warm (mrt ‘19) en zeker geen 4. Wij hebben in veel verschillende hotels nachten doorgebracht in binnen-/en buitenland, onze conclusie is dat dit echt geen 4 hotel is! Het verduisteringsrolgordijn was kapot, sloot niet af en ging moeizaam, op en neer. De receptie dacht daar echter anders over, na controle kregen zij het voor elkaar het rolgordijn naar beneden te krijgen en daarmee was voor hen de

• 10A. Martin08-08-2018

Fijn verblijf

Fijne, rustige kamer midden in de stad. Heerlijk koel ook tussen de 600 jaar oude dikke muren. Het hotel heeft een aangename sfeer en entourage.

• 10Miranda07-08-2018

Super hotel

Luxe hotel waar hospitality nog echt belangrijk is. Van aankomst tot vertrek was alles enorm goed. Mooie ruime kamers met heerlijke bedden en alles super schoon. Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. Fantastisch weekend gehad.

• 6Molen15-02-2018

Erg matig

Fantastische ligging en prachtig gebouw om te zien. Verder moet dit hotel het echt hebben van het werkelijk geweldige restaurant Hemingway. Mijn advies: hier eten en een ander hotel uitkiezen om te slapen. Voor de prijs valt het flink tegen. Kleine kamer en als je naar buiten kijkt zie je een muur. Opmerkingen/klachten worden niet op prijs gesteld, laat staan opgelost.

• 9Stevens11-01-2018

Service en klantvriendelijkheid

• 7Nadine10-01-2018

Het was een mooi en schoon hotel

Het werd snel schoongemaakt en het ontbijt was lekker

• 9Frank06-08-2017

Mooi en net hotel hartje centrum.

Geboekt voor een bezoekje Bergen op Zoom. Auto parkeren bij de Mediamarkt en vandaar is het een paar minuutjes lopen naar het hotel. Het hotel is een mooi oud pand aan het plein en wij hadden de bovenste ruime kamer in de nok en van alle voorzieningen voorzien. Goed en beleeft en aardig personeel. Ontbijt goed verzorgd alleen vond de ontbijtruimte wat aan de krappe kant.

• 8D. Beck12-05-2017

Uitstekende sfeer en ambiance

Bij het organiseren van een reunie van oud-collega's van GE Silicones die uit China, USA, UK, Frankrijk, Duitsland en Nederland kwamen is voor hotel de Draak gekozen omdat vele van deze collega's hier in het verleden erg regelmatig overnachtten. De ruimte in de grote zaal was uitstekend voor deze groep die daar de presentaties hebben gezien, daarna lunch en diner en een gezellige avond met muzikale omlijsting. De sfeer was uitstekend, iedereen kon goed rondlopen, een drankje op het terras gebruiken in de zon. Al met al een zeer geslaagde opzet.

• 4Marianne10-10-2016

Wat een tegenvaller.

Wij hadden ons er veel van voorgesteld, gezien alle reviews. Maar wat was dit een tegenvaller. Wij hadden een kamer aan de achterkant. De kamer was groot en alles was er aanwezig. Maar de bedden waren waarschijnlijk net zo oud als het hotel. Allebei hebben we in een diepe kuil gelegen. Ook een raam open zetten is er niet bij: het stikt er van de katten. We hebben vaker in Bergen op Zoom geslapen in B&B's: Die zijn toch echt een paar klasse beter! Het ontbijt was wel prima!

Hotel Grand Hotel & Residence De Draak info

• AirconditioningBeschikbaar