Hotel Grand Hotel & Residence De Draak

Weer vandaag3°-2°
Hotel Grand Hotel & Residence De Draak
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel & Residence De Draak voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fijn verblijf

A. Martin,
8-8-2018

Fijne, rustige kamer midden in de stad. Heerlijk koel ook tussen de 600 jaar oude dikke muren. Het hotel heeft een aangename sfeer en entourage.

Kenmerken

8-8-2018

Super hotel

Miranda,
7-8-2018

Luxe hotel waar hospitality nog echt belangrijk is. Van aankomst tot vertrek was alles enorm goed. Mooie ruime kamers met heerlijke bedden en alles super schoon. Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. Fantastisch weekend gehad.

Erg matig

Molen,
15-2-2018

Fantastische ligging en prachtig gebouw om te zien. Verder moet dit hotel het echt hebben van het werkelijk geweldige restaurant Hemingway. Mijn advies: hier eten en een ander hotel uitkiezen om te slapen. Voor de prijs valt het flink tegen. Kleine kamer en als je naar buiten kijkt zie je een muur. Opmerkingen/klachten worden niet op prijs gesteld, laat staan opgelost.

Stevens,
11-1-2018

Service en klantvriendelijkheid

Het was een mooi en schoon hotel

Nadine,
10-1-2018

Het werd snel schoongemaakt en het ontbijt was lekker

Mooi en net hotel hartje centrum.

Frank,
6-8-2017

Geboekt voor een bezoekje Bergen op Zoom. Auto parkeren bij de Mediamarkt en vandaar is het een paar minuutjes lopen naar het hotel.

Het hotel is een mooi oud pand aan het plein en wij hadden de bovenste ruime kamer in de nok en van alle voorzieningen voorzien.

Goed en beleeft en aardig personeel.

Ontbijt goed verzorgd alleen vond de ontbijtruimte wat aan de krappe kant.

Uitstekende sfeer en ambiance

D. Beck,
12-5-2017

Bij het organiseren van een reunie van oud-collega's van GE Silicones die uit China, USA, UK, Frankrijk, Duitsland en Nederland kwamen is voor hotel de Draak gekozen omdat vele van deze collega's hier in het verleden erg regelmatig overnachtten. De ruimte in de grote zaal was uitstekend voor deze groep die daar de presentaties hebben gezien, daarna lunch en diner en een gezellige avond met muzikale omlijsting.

De sfeer was uitstekend, iedereen kon goed rondlopen, een drankje op het terras gebruiken in de zon.

Al met al een zeer geslaagde opzet.

Wat een tegenvaller.

Marianne
10-10-2016

Wij hadden ons er veel van voorgesteld, gezien alle reviews. Maar wat was dit een tegenvaller. Wij hadden een kamer aan de achterkant. De kamer was groot en alles was er aanwezig. Maar de bedden waren waarschijnlijk net zo oud als het hotel. Allebei hebben we in een diepe kuil gelegen. Ook een raam open zetten is er niet bij: het stikt er van de katten. We hebben vaker in Bergen op Zoom geslapen in B&B's: Die zijn toch echt een paar klasse beter!

Het ontbijt was wel prima!

2 dagen heerlijk ontspannen in Bergen op Zoom

Dewit Christiaan
8-5-2016

De Draak is een prachtig oud pand, centraal gelegen op de Grote Markt. Prima onthaal, gastronomisch eten. Perfekt!

De Draak brengt ons altijd in vakantiestemming!

Fam. van Aken
27-12-2015

Er was tijdens de feestdagen wat geluidshinder van straat, maar dat is begrijpelijk midden in de stad. Desondanks hebben we heerlijk geslapen in onze Juniorsuite!

Een prachtige, ruime en schone kamer!

Het personeel is bijzonder vriendelijk en wij vonden de bediening van Dhr. Willy Heeren professioneel en hartelijk. Dit geldt ook voor de andere mensen in de bediening. De Kerstbrunch werd goed begeleid bij het Buffet. Het was ons soms niet duidelijk welk drankje bij het arrangement hoorde en welk drankje later afgerekend

moest worden......

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel & Residence De Draak in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel & Residence De Draak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.