Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark

Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark voor je op een rij gezet:

771 reviews over Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark in het Nederlands

Geen aanrader, wel goed restaurant

Hans Cottyn
13-11-2018

De kamers zijn toe aan een opknapbeurt. Niet proper, onze badkamer was niet gepoetst, vuile lakens. Bij aankomst vertelde de receptioniste dat ze mij probeerden op te bellen om te zeggen dat we geen gebruik konden maken van het zwembad, haar uitleg was dat er een nummer teveel stond, terwijl ik het controleerde en dit bleek dus niet te kloppen.Ontbijt was wel in orde, uitgebreid.We hebben ook een diner gereserveerd en dit was ook klasse.

Goed voor 1 keer...

Ron
14-10-2018

Goed: Eten is prima. Kamer is schoon. Koffiezetapparaat en thee. Op loopafstand van het centrum. Rustige omgeving.

Minder: Hotel oogt gedateerd. Een verfbeurt kan geen kwaad en de badkamer is aan een opknapbeurt toe. Personeel is professioneel vriendelijk. Echte aandacht voor gasten hebben is niet verboden. Bijzonder is dat een hoofdgerecht niet meer standaard met frietjes komt. Die moeten als extra worden besteld. Waar een grote hotelketens klein in kan zijn om zo een paar euro extra te willen verdienen. Doe dat gewoon bij de prijs van een hoofdgerecht,

mijn abbonnement niet meer verlengen

broos van de watering
15-8-2018

de welness ver beneden peil, al vier weken geen fatsoenlijke toegankelijke baden, ook overal in de welness ruimte kalkaanslag, douches middelmatig, soms te heet, soms te koud, geen 5 waardig

Prima hotel

Anita
13-8-2018

Prima hotel. Standaard kamer maar dat wisten we bij boeking. Kamer wat gedateerd maar wel schoon en de bedden waren prima.

Het ontbijt en diner was prima. Genoeg keus. Personeel heel vriendelijk

Kan beter

Terry Beekmans
6-8-2018

De comfort kamers zijn gedateerd en echt aan vernieuwing toe. Het bed slaapt heerlijk, niets op aan te merken. Er is airco aanwezig, gratis TV, WiFi en koffie/thee op de kamer.

De badkamer is schoon, maar kan beter. De kitrand is aan vervanging toe. Het scherm bij de douche was niet lekdicht. De badkamerdeur kan niet op een kier blijven. Ook de wastafel lijkt niet heel stevig te zijn. Er zijn geen kleine flesjes shampoo en of douche gel aanwezig. Daarin tegen hangt er boven het bad op een onlogische plek een pompje die je op openbare wc's ziet hangen.

Het ontbijt is verder goed. Niets op aan te merken. En ook het personeel is vriendelijk. De Wellness is tegen betaling. Voor hotelgasten de helft van de normale prijs.

Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. Mede doordat er niet gezwommen kon worden.

Heel goed te doen !

Carla
25-7-2018

Ontvangst receptie is top. Wij hadden kortingsvouchers dus altijd benieuwd waar je slaapt. Door een overboeking kregen we een suite !!! Echt prachtig . Helaas door een stroomstoring was de aico kapot. Heel vervelend maar buiten hun macht. Ontbijt prima en gratis parkeren. Geen gebruik van restaurant gemaakt. Personeel heel vriendelijk. Genoeg te doen in de omgeving. Bergen op zoom is ook zeer de moeite waard om te bezoeken.

liever van der valk

Vivian
23-7-2018

airco in nieuwe deel van hotel was kapot terwijl we juist express een hotelkamer met airco hadden geboekt omdat t buiten 30 graden is... geen koelkastje op kamer... geen originele afstand bediening bij smart tv waardoor we ook geen netflix konden kijken via koppeling met laptop...kluis bagger en klein...kamer deluxe was wel groot...jammer dat er geen horraam aanwezig was... alles moest open en we hebbe n de muggen goed gevoed

Redelijk.

E Janssen
12-7-2018

Mooi entree.

Met een voucher altijd maar weer afwachten wat je te wachten staat.

Dit keer kamer 514. Redelijk, gedateerd maar schoon. De sobere meubels verdienen wel een nieuwe laklaag. Op de afstandsbediening na was alles aanwezig. Deze werd na melding later gebracht. Fijn dat je een kopje koffie kon zetten.

De lakens op de bedden waren niet gestreken, of beslapen en "glad" getrokken?

Dat laatste uit mijn hoofd gezet. De matrassen waren goed. Al met al, goed voor één nacht.

Slechte hygiëne

Teleurgesteld
19-6-2018

We waren 18 jaar getrouwd en hadden dit bij onze boeking aangegeven. Hier is niets mee gedaan. Bij aankomst op de kamer zat er aangekoekte ontlasting op de wc bril. Ook zaten er bloedvlekken op het tapijt. Toen wij dit bij de receptie aangaven, werd er gezucht en gezegt dat ze dit zouden melden. Geen excuus, niets. Bij terugkomst op de kamer was de wc bril schoner, maar zag je de omtrekken nog zitten. Het bloed zat nog gewoon op het tapijt. De locatie van het hotel is heel mooi, alles op loopafstand en het ontbijt is voldoende. De hygiëne is echter zeer slecht en de mensen die ons hielpen bij de receptie waren niet echt vriendelijk of hulpvaardig.

Heerlijke wellness

Netty
28-3-2018

Fijn verblijf. En ja, de kamer was wat verouderd maar schoon. Aardig en professioneel personeel. Lekker ontbijt. Ik kom zeker terug.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.