Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark ****

Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark ****

Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark
Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark voor je op een rij gezet:

758 reviews over Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark in het Nederlands

Jammer van je geld....

Caro Wis, 18-2-2018

Wat een tegenvaller. Entre was al smoezelig. Personeel vriendelijk. Kamers verouderd. Vloer niet schoon. Meubilair met plankjes opgeknapt. Een tussendeur waar geen beslag op zat. Vieze airco. Tv met spikkelbeeld. Badkamer met vieze vloer. Lagen geknipte nagels op de grond. Een bad waar je bijna je nek in brak zo glad. En enorm gehorige kamers. Geef je klanten het gevoel dat ze de eerste klant zijn. Projectje voor Herman den Blijker. OJa geef die sauna ook gelijk een beurt. Vieze randen, zand in voeten bad. Aanfluiting...... dit ook gemeld bij receptie. Kregen de opmerking dat ze eraan werken. Ja daar heb je wat aan.....

Aub eerst renovatie. Personeel was top.

Fons, 27-1-2018

De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer die we kregen was zeer matig en we hebben andere kamer gevraagd. Deze was top.

De ene vleugel was erg verouderd maar dat wist het personeel ook men schaamde zich ervoor.

Martin, 27-1-2018

Fijn hotel,aardig en hulpvaardig personeel.

Kamer s zijn erg goed verzorgd.

Mooi, maar met gebreken

AVE, 26-11-2017

Mooi hotel, maar erg gehorige kamers. Met name is de waterleiding van andere kamers erg storend.

De enige wandcontactdoos bij het bureau is in gebruik voor de bureaulamp. Laptop aansluiten? Dan lamp uit doen.

Goed hotel

Marjolein, 26-11-2017

Goed hotel, kregen update omdat het niet vol was!

Graag nog een keer. Andere kamer

Westeneng, 25-11-2017

Vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt. Leuke entree en gezellige hal. Kamers zijn ongezellig en erg verouderd en sober. Was even een teleurstelling

Never ever again

Robin, 9-11-2017

Bij binnenkomst geholpen door een chagrijn. Geen oogcontact, hulp of begroeting.

De kamer is gedateerd uit het jaar 0. Smerige badkamer, geen minibar, tv’tje met sneeuwbeeld en de sfeer van een aftans motel.

De Spa is opzich prima, aan de kleine kant maar wel keuze uit een paar sauna’s.

Ik vond het mijn centen niet waard.

Renovatie is hard nodig

Roos, 7-11-2017

We waren hier 6 jaar geleden geweest en toen zo genoten dat we nogmaals terug kwamen. We hebben de indruk gekregen dat niets gedaan is aan onderhoud die jaren. Renovatie is hard nodig. Bij aankomst geen koelkast en waterkoker in kamer, tissues waren op, bubbelbad vertoonde kuren. Na een regenbui liep het water zo onder het raam door de kamer in. Tussen technische dienst en schoonmaak is een ware strijd gaande (zie foto's). Pluspunt blijft de geweldige sauna in het hotel. Heerlijk in badjas naar beneden. Ontbijt is ook prima. Hotel hard aan renovatie toe.

nooit meer

Jaap Rozekrans, 26-10-2017

Kamers zeer achterhaald, meubels echt oud, bed redelijk. Dit hotel geboekt omdat er stond zeer rustig gelegen aan achterzijde hotel ligt echter een rondweg dus veel verkeerslawaai. Wellness was goed medewerker was echter vergeten te vermelden dat stoombad niet in gebruik was. Al met al grote teleurstelling, ga er niet meer heen, vomd reclame zeer misleidend.

Geen aanrader

Theo, 23-10-2017

Ontbijt was goed. Kamer: al het meubilair had water/vochtschade gehad want er waren kringen op en de vernis laag was er grotendeels vanaf. Badkamer is gedateerd. Restaurant: zeer beperkte kaart gekregen, vier hoofdgerechten, vega,vis en twee keer vlees. Eerste avond Parelhoen besteld. Was niet door gebraden.

Gemeld aan de bediening en kreeg als antwoord; "Ik zal het nogmaals melden aan de chef want ik heb hier al meer klachten over gehad". Tweede avond gevraagd of we met bijbetaling iets ander konden bestellen b.v de kalfssukade lapjes die toen in de "aanbieding" waren, dit was niet mogelijk.

Kortom weinig flexibel niet klantvriendelijk, geen vier sterren waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark scoort een 8.11 uit 10 op basis van 760 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: