Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark

Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark voor je op een rij gezet:

764 reviews over Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark in het Nederlands

Redelijk.

E Janssen
12-7-2018

Mooi entree.

Met een voucher altijd maar weer afwachten wat je te wachten staat.

Dit keer kamer 514. Redelijk, gedateerd maar schoon. De sobere meubels verdienen wel een nieuwe laklaag. Op de afstandsbediening na was alles aanwezig. Deze werd na melding later gebracht. Fijn dat je een kopje koffie kon zetten.

De lakens op de bedden waren niet gestreken, of beslapen en "glad" getrokken?

Dat laatste uit mijn hoofd gezet. De matrassen waren goed. Al met al, goed voor één nacht.

Slechte hygiëne

Teleurgesteld
19-6-2018

We waren 18 jaar getrouwd en hadden dit bij onze boeking aangegeven. Hier is niets mee gedaan. Bij aankomst op de kamer zat er aangekoekte ontlasting op de wc bril. Ook zaten er bloedvlekken op het tapijt. Toen wij dit bij de receptie aangaven, werd er gezucht en gezegt dat ze dit zouden melden. Geen excuus, niets. Bij terugkomst op de kamer was de wc bril schoner, maar zag je de omtrekken nog zitten. Het bloed zat nog gewoon op het tapijt. De locatie van het hotel is heel mooi, alles op loopafstand en het ontbijt is voldoende. De hygiëne is echter zeer slecht en de mensen die ons hielpen bij de receptie waren niet echt vriendelijk of hulpvaardig.

Heerlijke wellness

Netty
28-3-2018

Fijn verblijf. En ja, de kamer was wat verouderd maar schoon. Aardig en professioneel personeel. Lekker ontbijt. Ik kom zeker terug.

Slecht.

Nikki
22-3-2018

We zaten in een kamer zonder tv na gebeld te hebben wouden ze het goedmaken met een bakje koffie dat deed t voor ons niet na veel gezeur eindelijk een kamer met werkende tv gekregen waarna de badkamer uit elkaar viel met losse kraandoppen en schimmels.

Goed; maar kan beter !

Ad Noordijk
19-3-2018

Smalle gangen. Gehorige afvoer (boven)buren? Kamer en badkamer kwa inrichting niet meer van deze tijd. Wel schoon. Goede bedden. Uitstekend ontbijtbuffet !

Dit hotel niet meer.

Marja Waterreus
5-3-2018

Met een hotel- kortingsbon kom je in een niet gerenoveerde kamer terecht. Kale, beschadigde nachtkastjes o.a. Omdat ik jarig was vroeg ik om een andere standaard kamer die wel gerestaureerd was.

Die was er niet volgens dame bij receptie. Er werd helemaal niet gereageerd op de mededeling dat ik jarig was. Dochter vond zo’n slechte kamer niet leuk op mijn bijzondere dag. Zij betaalde €30- extra voor een comfort kamer. Was stuk beter maar beschadigingen op de muur en boven het rolgordijn. Als thee- drinker MOET je aan de koffie, een waterkoker stond er niet. Lekker gegeten bij de Watertuin vlakbij het hotel.

Geen vraag bij het uitchecken of wij een goed verblijf hadden gehad.

En ook geen goede reis naar huis.

Jammer van je geld....

Caro Wis
18-2-2018

Wat een tegenvaller. Entre was al smoezelig. Personeel vriendelijk. Kamers verouderd. Vloer niet schoon. Meubilair met plankjes opgeknapt. Een tussendeur waar geen beslag op zat. Vieze airco. Tv met spikkelbeeld. Badkamer met vieze vloer. Lagen geknipte nagels op de grond. Een bad waar je bijna je nek in brak zo glad. En enorm gehorige kamers. Geef je klanten het gevoel dat ze de eerste klant zijn. Projectje voor Herman den Blijker. OJa geef die sauna ook gelijk een beurt. Vieze randen, zand in voeten bad. Aanfluiting...... dit ook gemeld bij receptie. Kregen de opmerking dat ze eraan werken. Ja daar heb je wat aan.....

Aub eerst renovatie. Personeel was top.

Fons
27-1-2018

De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer die we kregen was zeer matig en we hebben andere kamer gevraagd. Deze was top.

De ene vleugel was erg verouderd maar dat wist het personeel ook men schaamde zich ervoor.

Martin
27-1-2018

Fijn hotel,aardig en hulpvaardig personeel.

Kamer s zijn erg goed verzorgd.

Mooi, maar met gebreken

AVE
26-11-2017

Mooi hotel, maar erg gehorige kamers. Met name is de waterleiding van andere kamers erg storend.

De enige wandcontactdoos bij het bureau is in gebruik voor de bureaulamp. Laptop aansluiten? Dan lamp uit doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark scoort een 8.08 uit 10 op basis van 766 reviews.