6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark voor je op een rij gezet:

777 reviews over Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark in het Nederlands

Enkel de prijs is 4- sterren.

Danny,
13-4-2019

De kamers van dit hotel dienen volledig gerenoveerd te worden. Het meubilair is volledig versleten. De muren zijn erg vuil. De badkamer is echt niet meer van deze tijd. De matrassen waren goed. Het donkerbruine vast tapijt in het hotel, het restaurant en naar de wellness oogt vuil of zit vol vlekken. De stoelen in het restaurant: idem. Het “uitgebreid ontbijtbuffet” is uitermate basic. De omschrijving van de wellness is echt overdreven. Een opknapbeurt is erg welkom. De tweede dag hadden we geen toegang tot binnen en buiten zwem- en bruisbad wegens “problemen”.
Het diner in het restaurant was lekker maar de porties mochten wel groter zijn. Voor zowel groenten als aardappelen dien je voor elk “bijgerecht” apart bij te betalen waardoor het etentje wel erg prijzig wordt. Dit hotel is echt geen aanrader en absoluut geen 4 sterren waard!

Gereisd met partner in april 2019

Zeker voor herhaling vatbaar echt een toppertje.

Natascha Laseure,
30-3-2019

Een heel gezellig hotel met een heerlijke Wellness. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Restaurant was goed. Lekker gegeten. Het hotel is ruim opgezet. Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. De kamers zijn een beetje gedateerd maar het was er netjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helaas, nooit meer

E.,
13-3-2019

Bij binnenkomst ziet het hotel er goed uit, maar zodra je de kamer binnenloopt begint het tegen te vallen. De houten tafel zag er erg versleten uit en er hing een muffe geur op de kamer. De tweepersoonsbed was twee eenpersoonsbedden naar elkaar toe geschoven, waarvan eentje ingevallen was. Erg slecht geslapen. Na twee uurtjes in de wellness, wilden wij lunch bestellen op de kamer. Er is wel roomservice aanwezig, maar geen kaart op de kamer. De receptie gebeld en gevraagd hoe dat te werk ging met de roomservice, lang gewacht aan de telefoon en uiteindelijk doorverbonden met het restaurant. Het meisje wilde de kaart voorlezen aan ons, maar ik zei 'als je het niet erg vindt kun je naar boven komen brengen', wij zaten nog in ons badjassen van de wellness. Kaart gebracht, het was absoluut geen lunchkaart. Het waren dinergerechten allemaal. Uiteindelijk een salade besteld, te weinig dressing. Samenvattend viel het tegen, voor ons nooit meer.

Gereisd met vrienden in maart 2019

HotelSpecials.nl

Service was ontzettend slecht. Hadden een vraag over de badkamer omdat er schaamhaar op de wc ril. Lag en lange haren in de badkuip. De receptioniste leek compleet ongeïnteresseerd en ze zou de housekeeping naar boven sturen. De housekeeping beweerde dat we spoken zagen en ging er met een of andere smerig handdoekje doorheen. Ze was asociaal en vond ons maar lastpakken. Aangekomen aan de bar hebben we minimaal 10 minuten moeten wachten. Nadat we in de gaten hadden dat het personeel ons niet wilde bedienen zijn we maar ergens anders naartoe gegaan. Service was verschrikkelijk maar we hadden een fijn matras en het hotel zelf was best mooi.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heweldig

Peter,
1-12-2018

Heel fijn hotel ,mooi moderne kamers met een mooi en schone welness waar je als gast gratis gebruik van kunt maken .Het personeel is hier ook nog eens heel vriendelijk en niks is hun teveel. Het restaurant is niet zo groot maar de prijs,kwaliteit klopt hier. De ligging is prachtig het hotel ligt naast het stadspark ,als je hier door heen loopt zit je zo in het centrum van de stad en In nog geen drie minuten lopen van het hotel ben je bijeen mooie bioscoop en ook bij de boulevard waar een café en restaurant zit. Bergen op zoom we komen nog een keer.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Slechte service daar van zowel het personeel als de leidinggevende. Vieze kamer + badkamer. Leek niet schoongemaakt en wat haren in de gootsteen. Wij hebben dan ook gelijk uitgecheckt. Erg jammer en wat een tijdverspilling. Nooit meer Fletcher voor ons!

Gereisd met partner in november 2018

Geen aanrader, wel goed restaurant

Hans Cottyn,
13-11-2018

De kamers zijn toe aan een opknapbeurt. Niet proper, onze badkamer was niet gepoetst, vuile lakens. Bij aankomst vertelde de receptioniste dat ze mij probeerden op te bellen om te zeggen dat we geen gebruik konden maken van het zwembad, haar uitleg was dat er een nummer teveel stond, terwijl ik het controleerde en dit bleek dus niet te kloppen.Ontbijt was wel in orde, uitgebreid.We hebben ook een diner gereserveerd en dit was ook klasse.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed voor 1 keer...

Ron,
14-10-2018

Goed: Eten is prima. Kamer is schoon. Koffiezetapparaat en thee. Op loopafstand van het centrum. Rustige omgeving.

Minder: Hotel oogt gedateerd. Een verfbeurt kan geen kwaad en de badkamer is aan een opknapbeurt toe. Personeel is professioneel vriendelijk. Echte aandacht voor gasten hebben is niet verboden. Bijzonder is dat een hoofdgerecht niet meer standaard met frietjes komt. Die moeten als extra worden besteld. Waar een grote hotelketens klein in kan zijn om zo een paar euro extra te willen verdienen. Doe dat gewoon bij de prijs van een hoofdgerecht,

Gereisd met partner in oktober 2018

mijn abbonnement niet meer verlengen

broos van de watering,
15-8-2018

de welness ver beneden peil, al vier weken geen fatsoenlijke toegankelijke baden, ook overal in de welness ruimte kalkaanslag, douches middelmatig, soms te heet, soms te koud, geen 5 waardig

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Prima hotel

Anita,
13-8-2018

Prima hotel. Standaard kamer maar dat wisten we bij boeking. Kamer wat gedateerd maar wel schoon en de bedden waren prima. Het ontbijt en diner was prima. Genoeg keus. Personeel heel vriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2018

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel - Restaurant Stadspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.