Bed and Breakfast De Drie Scheepkens

Bed and Breakfast De Drie Scheepkens

9.7Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Bergen op Zoom

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor De Drie Scheepkens voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

12 reviews over Bed and Breakfast De Drie Scheepkens

• 10irene hofland01-09-2014

geweldige B&B echte aanrader

Heerlijk verwend in dit geweldige B&B. Als je in de buurt bent beslist de moeite waard. Er is over alles nagedacht en het klopte allemaal. Mooie luxe materialen en accessoires zijn er gebruikt. Je wordt zeer gastvrijheid ontvangen en niets is de eigenaren te veel. De eigenaren houden van kunst en dat zie je terug. Hier kunnen veel hotels wat van leren.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Gert24-05-2014

Echt geweldig!!

B&B De drie Scheepkens is echt een super plek om te verblijven!! De eigenaren hebben maar 1 doel voor ogen, en dat is er alles aan doen om jou een fijne en geweldige overnachting te bezorgen. Dit is een van de weinige plekken waarbij de foto’s ook de werkelijkheid 100% vertalen. Niets is teveel en je kan alles vragen. Het monumentale pand is prachtig en de kamers zijn super!! Echt een aanrader!!!!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Peter en Annemieke31-03-2013

Luxe & oog voor detail

Schoon, luxe, gezellig en super goed gastheerschap. Helemaal TOP! Wij komen zeker terug. Bergen op Zoom is ook een leuke winkel-en terrasjes stad, doet vriendelijk en gezellig aan.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Silvermeeuw24-12-2012

Geweldig logeren midden in de stad!

Zeer netjes en stijlvol ingericht, midden in het historische centrum met mogelijkheid tot parkeren in afgesloten garage 'net om de hoek'. Zeer bevlogen en vriendelijk personeel. Ze hadden voor ons hun dochter en schoonzoon ingeschakeld, ze waren zelf even op vakantie.

Gereisd met partner in september 2012

• 10Martien24-06-2012

Weer heerlijk genoten!

Een zeer gastvrije B&B, perfecte lokatie vlakbij een heel gezellig centrum. De superior kamer met een werkelijk enorm bubbelbad was genieten, een prachtig uitzicht op de tuin. Een bijzonder uitgebreid ontbijt maakten ons dagje weg helemaal perfect.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Marion28-05-2012

Helemaal top!!

Prachtig pand in rustige straat maar toch midden in het bruisende centrum. Superior kamer was super groot , keurig netjes met waanzinnige jacuzzi en sauna en verder van alle gemakken voorzien. Heerlijke binnentuin met verschillende zittjes. Het ontbijt was verwennerij met volop keuze en bij het mooie weer heerlijk in de tuin. De gastheren heel gastvrij en vriendelijk, niets is te veel. Kortom een heerlijk verblijf waarbij je de liefde en aandacht voor het bedrijf en de gasten duidelijk proeft en waar je de prijs voor alles wat je krijgt bijna een lachertje kunt noemen.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Petra24-09-2011

Sfeervolle Bed and Breakfast

De drie Scheepkens is een sfeervolle Bed and Breakfast vlak bij het centrum van Bergen op Zoom. We zijn er erg vriendelijk onthaald zodat je je meteen welkom voelt. De eigenaren doen van alles om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn gezellig ingericht en ruim met een prachtig dakterras. Het ontbijt is uitgebreid met zelfs verse jus d'orange. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10Jolanda en Christ08-09-2011

Grandioos en service fantastisch!

Een zeer gastvrij B&B en het ligt midden in het centrum. Terrasjes, cafees en restaurants om de hoek op de Markt. Hebben een week genoten! De superior suite was onvoorstelbaar chique! Ook erg diervriendelijk. Chapeau!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10angel17-07-2011

Heel mooi niet onbelangrijk schoon!!!

Er hangt een heel romantische sfeer in heel het pand echt een aanrader voor stelletjes. Ik heb heelijk geslapen!!! Het geld absoluut waard

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Sophie16-01-2011

Chillaxing gebeurt hier!

We hebben een zalig weekendje achter de rug in hun Superior Suite. Jacuzzi,sauna,lekkere sapjes en dat alles in een prachtig kader. Heerlijk plekje om te onthaasten... De tip van de gastheer ivm restaurant was gewoonweg af:-) Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2011

Bed and Breakfast De Drie Scheepkens info