Hotel De Bourgondier

Hotel De Bourgondier
8,8

4 reviews over Hotel De Bourgondier in het Nederlands

Gezellig en Heerlijk! Topper!

Piet
21-8-2016

Buiten op verwarmd terras eten besteld, bediening snel, heel vriendelijk en attent, eten was voortreffelijk en wat er op het bord lag loog er niet om! Restaurant zat bomvol en dat zegt genoeg, geweldige tent! Daarna naar boven, nachtje slapen op heerlijke bedden, alles in volle tevredenheid! En dan ontbijt....... echt heerlijk, warme broodjes, eitje, beleg, yogurt, en word op je tafel gezet dus geen buffet! wat een verwennerij ! Bedankt voor de warme ontvangst en het thuis gevoel bij jullie.

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend verblijf in dit authentieke hotel

Harald & Saskia
24-3-2014

Dit authentieke hotel heeft een prachtige ligging met uitzicht over de Grote Markt. Een gezellig terras en een erg sfeervolle bar met zeer vriendelijk personeel waar we heerlijk geluncht, 's avonds gegeten en 's morgens ontbeten hebben. Heerlijk! Tijdens het ontbijt werd je tafel vol gezet met allerlei heerlijkheden. Wat een verwennerij! We kregen zelfs een upgrade naar de 'Bruidssuite' (oww yeah) omdat deze niet bezet was. Wat een service en wat een prachtige kamer!

Een top-accommodatie en als we weer in Bergen op Zoom verblijven komen we zeker terug!

Gereisd met partner in maart 2014

Geweldige zaak,alles klopt!!

Hans en Ilona
30-10-2012

Alles klopt!!! Mooi, gezellige sfeer, eten super en prima prijs/kwaliteit verhouding met een keurmerk op de deur!!!! Ga zo door!!! Vriendelijke en vlotte bediening, gewoon gaan dus...

Gereisd met vrienden in Thu Aug 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2007

goed vertoeven in dit hotel

bakx
4-12-2007

goed vertoeven in dit hotel. al was het in eigen stad.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Bourgondier in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Bourgondier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.