Vakantiehuis Brabantse Wal - Boshuisje

Vakantiehuis Brabantse Wal - Boshuisje

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Brabantse Wal - Boshuisje in het Nederlands

Heerlijke plek om tot rust te komen.

Angela
3-8-2015

Ontzettend lief huisje, van alle gemakken voorzien. Ligt midden in de bossen. Heerlijk om te wandelen, ca. 3 km. vanaf centrum Bergen op Zoom. Zeeland ook dichtbij, zodat een strandbezoek erg goed te doen is. Ontzettend gastvrij ontvangen, niets is de eigenaren teveel. Het huisje heeft een mooie bedstee en is voor 2 personen. Wij willen zeker nog eens terug. Men verhuurt op dit moment maar 1 huisje.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Brabantse Wal - Boshuisje in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Brabantse Wal - Boshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.