Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

26 Reviews over Verblijf bij Hygge

• 10Mart en May20-04-2022

Een geweldig mooie camping super eigenaren

Het is niet de eerste keer dat we hier komen, we hebben nog op de oude camping gestaan. Je kunt het niet meer vergelijken met wat deze mensen hebben neergezet. Van de camping tot appartement en accommodatie gebouw gewoon geweldig.Met de inzet wat hun hebben niet te beschrijven. Het sanitairgebouw is lux en verwarmd. Boven is er dan nog een gebouw waar mensen van de camping lekker binnen kunnen ontspannen om heerlijk een boek te lezen of tv te kijken. Alles bij elkaar een super camping met op fietsafstand Bergeijk en de andere kant richting Lommel ( België)

• 10Toine en Nel10-08-2021

Geweldige camping

Een fantastische camping met geweldig schoon en nieuw sanitair. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.Mooie grote plaatsen op een goed onderhouden grasveld. Elke plaats een water en elektriciteit aansluiting. Goede WiFi.Elke dag vers brood.Op fietsafstand (3,5 km) ligt Bergeijk, waar alle benodigde winkels en eetgelegenheden zijn. Mooie omgeving om tot rust te komen en veel wandel- en fietsroutes.Beslist een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug.

• 9Ronald en Loes10-08-2021

Een aanrader!

Nieuwe moderne camping met een warme moderne uitstraling!Ons verblijf bij Hygge was zeker voor herhaling vatbaar. Modern en luxe sanitair, mooie plaatsen die van alle gemakken zijn voorzien. De vriendelijke jonge eigenaren doen er alles aan om van Verblijf bij Hygge een pareltje te maken......

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Bennie en Nieky Nijdam20-07-2021

Prachtige Camping

We hebben 3 dagen genoten, prachtige schone camping, ruime plaatsen, heel schoon sanitair, en uitstekende WiFi, echt een aanrader, zeker ook voor kinderen. De eigenaar en zijn vrouw zijn zeer gastvrij.

• 10Gerjo en Joke Vogelvang20-07-2021

Een fantastische mooie nieuwe camping.

We hebben afgelopen dagen samen met vrienden genoten op Camping Hygge. De ontvangst op de camping door de zeer gastvrije eigenaresse was geweldig.Ruime plaatsen voorzien van water en elektriciteit bij de kampeerplek met uitstekende WiFi. Het luxe sanitair is echt brandschoon en van alle gemakken voorzien voor zowel valide als minder valide personen. Goede uitvalswegen om er op uit te gaan. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Astrid12-07-2021

Heerlijk relaxed weekend

Mijn dochter en ik hebben een heerlijk relaxed weekend gehad op de camping, lekker old skool in een tentje. De camping is mega luxe en super schoon. De eigenaresses een enorm vrolijke spontane dame. Bij elke staanplaats stroom en een waterkraan. Goede voorzieningen voor gehandicapten en een recreatie ruimte met gasstel, wasbak en koelkast waar je gezellig op de banken kunt zitten of een spel kunt doen of samen koken . Eigenlijk gewoon zelf eens gaan kijken wat er is te veel om op te noemen

• 10Marjan05-07-2021

camping Hygge ( voorheen De Bosrand) - Geweldig!

Geheel nieuwe camping. Hartelijke ontvangst, ruime plaatsen, prachtig nieuw sanitair. Gemoedelijke sfeer en goeie WiFi. Deze camping is zeker voor herhaling vatbaar.

• 9V Gestel29-06-2021

Bijzonder gastvrij

Geweldig, geheel vernieuwde camping, sanitair met hotel allure !! Ruime plaatsen en mooie omgeving. Bourgondische gastvrijheid! TOP!!!

• 10Aalt en Willemien19-06-2021

Het was een geweldig mooie verblijf op Hygge

De verbouwing was nog niet helemaal klaar naar ze was zeer gastvrij mooie plek gehad .Je kom er heel goed douche en toilet afwas alles was nieuw.We hebben er een hele mooie tijd gehad en de omgeving erg mooi.Komen zeker terug als alles klaar is.

• 10henk Gaasbeek19-09-2018

fantastisch

een fijne kleine camping , goed onderhouden veld met schoon sanitair, wat verouderd, maar wordt in het najaar geheel vernieuwd door de uitermate vriendelijke eigenaren. Een camping, waar we zeker terugkomen een iedereen aanraden, die van een kleine, rustige camping houdt. Ook zeer geschikt voor mensen met een hond door het fijne bos bij de camping.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Verblijf bij Hygge info