Camping 't Tabakspad

26 reviews over Camping 't Tabakspad in het Nederlands

Géwéldíg!

Zus.,
26-10-2018

Bijzondere fijne tijd op een hele nette mooie camping!

Heerlijk.

Carlo en Jeannie Brouwer,
7-4-2018

Een warm welkom en een warm vertrek, alles wat daar tussen zit was ondanks het koude weer ook warm, heerlijke douchen, nette toiletten, overdekt fietsstalling met oplaadpunt, grote droge plaatsen met grind voor je caravan zodat je grondzeil schoon blijft, goed en snel internet, als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.

Geweldige camping

Henk van Dijk,
29-1-2018

Deze camping(beheerders) is heel gastvrij. Heeft prachtige plaatsen omheind met heggen die heel ruim zijn ingedeeld. Zon en schaduw wat je wil.

Ook het sanitair is zeer goed, zo goed als nieuw, en zeer schoon.

Echt een camping om tot rust te komen.

Hele fijne camping!

Gert en Ingrid,
15-9-2017

Super en goed onderhouden camping. Wij komen hier vanaf 2013 en komen in juni en in september. Het voelt voor ons als thuiskomen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De sanitaire voorzieningen zijn perfect. De plekken zijn ruim. Voor fiets liefhebbers een ideale camping. Kortom wij blijven hier kamperen!!!

Gezellige,sfeervolle camping.

D.Belt,
9-8-2017

Prima sanitair,douchen zonder munten,prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

Gastvrije eigenaars die het je naar de zin willen maken.

Zeer verzorgde camping met ruime plekken

Leo H.,
1-8-2017

Ruime plekken, goed verzorgd terrein, schoon en ruim sanitair, stalling voor fietsen, voor een zeer schappelijke prijs.

Valt tegen

PietB52,
1-7-2017

Mooie kleine camping met 4 camperplaatsen. Als die vol zijn mag je voor hetzelfde tarief (€ 10,=) op de camping staan. Best wel sneu voor de caravanners die daar dan € 17,= per nacht voor betalen.

De camping ligt langs een heel drukke weg. Je zou denken, een 60 km weg, lekker rustig. De waarheid is anders. Heel vroeg in de ochtend komt het (vracht-) verkeer voorbij gedenderd. Het blijkt een sluiproute naar Belgie te zijn.

Op de camping zijn een aantal seizoensplaatsen. De mensen kennen elkaar en er is geen ruimte om anderen gedag te zeggen. Wel bemoeien ze zich met je als je iets doet wat in hun ogen niet goed is. Dat is dan tegelijk een groot nadeel van deze camping.

Maar goed, voor € 10,= per nacht mag je eigenlijk niet klagen.

Hier moet je geweest zijn

Van den Brande p
8-9-2016

Zeer mooie camping met veel groen en zeer ruime afgebakende plaatsen en perfect onderhouden.

Een camping voor mensen die rust zoeken

Een aanrader !

Geertje en Frans
8-5-2016

Afgelopen week verbleven op deze prachtige camping.De plaatsen zijn ruim en goed onderhouden zoals alles op deze camping.Geweldig sanitiar prima afwas gelegenheid en vriendelijke eigenaren.Wij komen zeker terug ook de omgeving is een bezoek aan de camping meer dan waard.

Zoover beoordeling komt overeen met onze ervaring!

M.A.van Bochove
12-9-2015

Ons verblijf was mede door de vriendelijke en gastvrije eigenaren een hele fijne ervaring!

Veel privicie en ruime plekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Tabakspad in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Tabakspad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.