Camping 't Tabakspad

Meer camping info

27 reviews over Camping 't Tabakspad

• 10Van geel Erik21-06-2020

De perfectie bestaat.

Zeer goede camping , perfect onderhouden, voorzien van alle faciliteiten. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt tevens in een mooi stukje Nederland. Fietsen wandelen is hier de max. Wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Henk Soeting24-08-2019

Perfecte camping.

Prima eenvoudige, maar goed verzorgde camping voor mensen die een mooi rustig plekje willen. We hebben heerlijk genoten van de rust en prima verzorgde voorzieningen. Een camping met duidelijke prijzen zonder extra kosten en zeer vriendelijke beheerders.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ton & Ans van der Schie23-08-2019

Aanrader

Een heerlijke, rustige camping met schone, nette douches en toiletten. Prachtige fiets omgeving zeer veel afwisseling in bos, heide en dorpjes. We stonden er toen het 40 graden was en we werden verwend met een grote kuip vol met heerlijk koud grondwater zodat we onze voeten koel konden houden, wat een service !! Deze camping is zeker een aanrader !

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Gonny Barrois-van Balkum08-05-2019

Het is niet de eerste keer dat we hier zijn in dit kleine paradijsje op aarde komen we graag steeds weer even een kijkje nemen. Wij staan op de camperplek grensend aan de camping met prima en schoon sanitair. Heerlijke douches en goede plek voor de afwas te doen. Ook de wifi is uitstekend. Kosten camperplek € 12.00 incl alles. Mooi fiets- en wandelgebied en je kunt volop genieten van de "zaligheden" die deze streek te bieden heeft. Kortom een aanrader!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Zus.26-10-2018

Géwéldíg!

Bijzondere fijne tijd op een hele nette mooie camping!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Carlo en Jeannie Brouwer07-04-2018

Heerlijk.

Een warm welkom en een warm vertrek, alles wat daar tussen zit was ondanks het koude weer ook warm, heerlijke douchen, nette toiletten, overdekt fietsstalling met oplaadpunt, grote droge plaatsen met grind voor je caravan zodat je grondzeil schoon blijft, goed en snel internet, als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Henk van Dijk29-01-2018

Geweldige camping

Deze camping(beheerders) is heel gastvrij. Heeft prachtige plaatsen omheind met heggen die heel ruim zijn ingedeeld. Zon en schaduw wat je wil. Ook het sanitair is zeer goed, zo goed als nieuw, en zeer schoon. Echt een camping om tot rust te komen.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Gert en Ingrid15-09-2017

Hele fijne camping!

Super en goed onderhouden camping. Wij komen hier vanaf 2013 en komen in juni en in september. Het voelt voor ons als thuiskomen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De sanitaire voorzieningen zijn perfect. De plekken zijn ruim. Voor fiets liefhebbers een ideale camping. Kortom wij blijven hier kamperen!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9D.Belt09-08-2017

Gezellige,sfeervolle camping.

Prima sanitair,douchen zonder munten,prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Gastvrije eigenaars die het je naar de zin willen maken.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Leo H.01-08-2017

Zeer verzorgde camping met ruime plekken

Ruime plekken, goed verzorgd terrein, schoon en ruim sanitair, stalling voor fietsen, voor een zeer schappelijke prijs.

Gereisd met partner in juli 2017

Camping 't Tabakspad info