Tijdelijk €25 aanbetaling

9.5FenomenaalScore uit 33 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over 't Haike

• 9Gré Molenhuis31-05-2022

Eenplek om terug te komen.

Een heerlijke camping om elk weer weer even terug te komen
    Nathalie en Jan zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt, zelfs een gratis eitje, koetjes reepje, iets lekkers bij aankomst,super sanitair en in de omgeving prachtige fietsroutes.
    Echt vakantie en genieten. Een dikke 10 is echt verdiend !!

• 10Nico en Marieke Knook18-04-2022

Super mini camping!

Een zeer complete minicamping. Nathalie is een super aardige gastvrouw. De plaatsen zijn prima, het sanitair is keurig netjes. Aan alles is gedacht, en mocht je iets missen kun je altijd even bellen of appen. Gratis verse eitjes, met de Pasen leuk beschilderd! Tijdschriften, een paaseitje of een snoepje, aan alles is gedacht. Elektrische fietsen kunnen binnen in de grote schuur opgeladen worden. S ochtends wakker worden met vogelgeluidjes….. weids uitzicht op het boerenland…. Heerlijk voor ons stadse mensen! Veel geluk Nathalie met je mooie minicamping, wij komen zeker nog eens terug.

• 10Peter en Marja Klaverstijn02-10-2021

Rust en gastvrijheid in Brabant.

Wat een warm en hartelijk welkom door Nathalie. En bovendien nog zo'n heerlijke zelf gebakken appelpunt als welkom. En natuurlijk de gratis verse eitjes in de morgen en grote bak met lekkere appeltjes voor iedereen. De camping is ook prachtig: Je hoort alleen de vogels fluiten,veel groen, bomen, ruime plaatsen en voortreffelijk en schoon sanitair. Aan alles is gedacht, zelfs verse bloemen overal. Nathalie, jij hebt het gastvrouw zijn heel goed begrepen. Chapeau!!

• 9Fam. Tacke30-08-2021

Heerlijk en een fijne plek om tot rust te komen

Dit is echt een camping voor rust en even niks.

• 9Mieke en Theo09-08-2021

Week genieten

We komen al jaren met veel plezier op camping 't Haike. Sinds de overname door Nathalie en Jan waren we nog niet geweest.We zijn heel hartelijk ontvangen, niets is Nathalie teveel. Leuk welkom met wat lekkers. Iedere dag een kakelvers eitje, heerlijk.De camping is inmiddels autovrij, hierdoor lekker wat meer ruimte om de tent/caravans heen.Het sanitair is nog steeds superschoon en wordt in deze corona maatregelen tijd extra schoongemaakt. We hadden mazzel met het weer, de zon scheen volop, dat maakte het vakantiegevoel compleet.

• 10Rob Staneke09-08-2021

Geweldige oase van rust in prachtige omgeving

Prachtige locatie met ruime plekken.Warm onthaal door lieve eigenaren.Smaakvol ingericht met oog voor details..... bosje bloemen in de smetteloos schone sanitair ruimtes,verzin het maar!!!!Echt een oase van rust waar we zeker nog eens terug gaan komen

• 9Rens en Ineke26-09-2020

Heerlijk rustig en gastvrij

Zeer schone en gastvrije minicamping. Hartelijke ontvangst met iedere dag een eitje en op zondag een iets lekkers voor bij de koffie. We zouden een nachtje blijven maar het werden er 10. Prachtige uitvalbasis voor fiets of wandel tochten. We hebben genoten.

• 9Carlijn12-08-2020

Rustige, schone minicamping

Twee nachten in een eenpersoonstentje op de camping doorgebracht om te fietsen in de omgeving. Erg goed bevallen! Schone wc's en douches, een aparte ruimte voor de afwas en een fietsenhok dat in de nacht op slot gaat. Vriendelijke gastvrouw, bij ontvangst een lekkernij en iedere ochtend een vers eitje!

• 9Hans en Gonda Kulker09-08-2020

Mooi, goed onderhouden, gezellig en schone camping

Net als vorig jaar een hartelijke ontvangst door Natalie. Iedere dag was ze er voor een praatje. Goed, door Jan onderhouden, camping terrein. Ruime plaatsen. Iedere dag gratis verse eitjes. Super schone toiletten, wastafels en douches. Heerlijk rustig. We hebben een geweldige vakantie gehad. Op naar 2021.

• 10E en A15-06-2020

Prachtig !

Prachtige plek aan doodlopende weg, dus geen verkeerslawaai. Gastvrouw is zeer vriendelijk en we mochten zelf een plekje uitzoeken. Mooie plekken ook met uitzicht op een aantal plekken. Waren hier tijdens de corona periode, en we hadden ons eigen blinkende sanitair. Alles werd super schoon gehouden. Qua omgeving erg mooi om te fietsen en wandelen. Als wij in een andere periode weer in deze regio zijn, dan weer deze camping ! Voor de prijs en wat je daarvoor krijgt een aanrader.

Camping 't Haike info

Camping-informatie