Camping 't Haike

19 reviews over Camping 't Haike in het Nederlands

Volgend jaar zeker weer.

Marianne Mels,
18-9-2018

Zoals de afgelopen jaren hebben wij weer een heerlijke vakantie gehad op het Haike.

Dit was de vijfde keer en volgend jaar komen we zeker terug. Het is een hele fijne camping. Je kunt er heerlijk fietsen in de omgeving. Elke dag ligt er een vers eitje klaar. Frieda en Toon zijn hele lieve mensen die altijd voor je klaar staan. Elke dag komen ze even langs om te kijken of alles goed is.

Gereisd met partner in juni 2018

Stierum,
27-8-2018

Toon en Frieda zijn sociale en aardige mensen. Staan altijd voor je klaar. De reviews zijn positief. M.u.v onderstaande.

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer

Vermeulen,
8-7-2018

Camping en sanitair basic maar netjes. In de omgeving is veel te doen. Aanrader is kermis in bergeijk.

De uitbaters zijn echter onbetrouwbare asociale mensen. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen en als gast wordt je uitgescholden.

Gereisd met vrienden in juli 2018

voor oude mensen om te fietsen perfect

Hermanus Jacob,
13-5-2018

grasveld 9 sanitaire 9 om te fietsen 8 voor de rust 9 voor de wifi 1 voldoet niet valt steeds uit

Gereisd met partner in mei 2018

Prima relaxede camping

K.Hees,
11-8-2017

We hebben genoten bin t Haike. Heerlijk rustig. En lieve mensen de beheerders.

Wel jammer dat er een caravan vlak naast ons kwam staan, terwijl er plek genoeg was. Te bescheiden om er iets van te zegfen. Maar dat die ik volgende keer wel. Al met al, prima mini camping. Bergeijk en omgeving heerlijk om te vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2017

Tot rust gekomen.

Wilma,
9-8-2017

Eigenaren super vriendelijk.Komen iedere dag even over de camping om te kijken of alles goed is. Iedere ochtend vers eitje gekregen. Camping voor ouderen waardoor het heerlijk rustig en relaxed is. Super net sanitair. Alles goed onderhouden. Liggend tussen weilanden en tegen de bosrand. Ideaal voor de wandeling. Heel nabij het gezellige dorp met de nodige voorzieningen.

Geen minpunt...

Gereisd met partner in augustus 2017

Herhaling zeker

Rob van Zadelhoff
27-9-2015

Zoek je rust, ruimte en een vriendelijk onvangst? Dan 'moet' je hier beslist zijn.

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig leuke minicamping

ceeswouterse
25-7-2015

Iedere ochtend voor elke gast een vers eitje, waar vindt je dat?

Gereisd met partner in januari 2015

Een fantastische minicamping voor rustzoekers

Wil en Tim Dekker
12-7-2015

Een heerlijke rustige camping met ruime plaatsen. Frieda en Toon zijn heel vriendelijke mensen, zeer gastvrij. Het sanitair is kraakhelder. Wij komen er nu al een aantal jaren. Het dagelijkse verse eitje dat voor iedere gast klaar ligt is en blijft leuk. Frieda en Toon nemen ook de tijd voor hun gasten. Frieda komt bijna dagelijks langs om te informeren of alles nog naar een ieders zin is. Wij hopen nog vele malen op 't Haike terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijk plekje

Michiel Heitmeijer
12-7-2015

Rustige camping, ruime plaatsen, schoon sanitair, vriendelijke eigenaars, wat wil je nog meer? Wifi gratis en voor elk apparaat een code die wérkt. En ook nog elke dag een vers eitje.

Prachtige fietsomgeving, ook in België, waar je zo bent.

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Haike in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Haike zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.