Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B)

Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B)
9,4

113 reviews over Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B) in het Nederlands

super

Marije Vreeswijk
28-7-2016

Vriendelijke ontvangst en een duidelijke uitleg over de camping. Bij aankomst ook een overheerlijk eitje gekregen. In de ruime en goed verzorgde toiletruimte was voldoende info te vinden over de omgeving. De plaatsen zijn ruim en hebben een mooi uitzicht over de weilanden. Ik heb een heerlijk verblijf gehad en kom zeker nog eens terug.

super gezellig

micheline bronckaers
26-7-2016

super accomodatie ook voor paarden

toffe vakantie is voor herhaling vatbaar

dekock maurice
24-7-2016

heel vriendelijk onthaal, ruime plaatsen en verzorgd sanitair

Heel erg goed

van geloven
23-7-2016

Grote plaatsen en erg mooi en schoon sanitair17

J. Morsinkhof
22-7-2016

Ontzettend gastvrij en vriendelijk. Superschoon. Een geweldig uitzicht over de weilanden met paarden. De eigenaresse heeft passie voor haar vak. Dit is ook te merken aan de kleine details zoal een bloemetje bij de afwas, muziek bij de douches en toiletten en een schaaltje met snoepjes voor na het bezoek aan de douche/toilet. Ook is er genoeg informatie over de omgeving te vinden en krijg je bij aankomst een tasje met informatie over de omgeving. Nog nooit op zo'n mooie mini camping gestaan.

Min punten hebben wij niet gevonden.

Brabantse gastvrijheid

Fam Westfries
21-7-2016

Sanitair en servicebereidheid zijn uitermate goed.

Prachtig schoon en vriendelijk.

Ton Staals
17-7-2016

Het is een bijzondere"camping"speciaal paardvriendelijk en zeer veel mogelijkheden!

Geweldig

M. Stolk - de Jong
16-7-2016

Een strak mooi veld, caravan staat altijd goed, hoef alleen de poten uit te draaien, horizontaal staat ie. Een hartelijke gastvrouw en sanitair heel schoon. Een plaatje.

Fantastisch, mooi, rustig

petrie
14-7-2016

Heel gastvrij. Zeer schoon sanitair. Mooie ligging met veel wandel en fietsmogelijkheden. Vlak bij Belgie.

Wij waren op de camping: Rustige sfeer , gemoedelijke gaste vrouw, brabantse gezelligheid, sanitair super schoon en gezellig,gezellige kippen die los lopen over het terrein, de B & B ziet er ook erg gezellig uit kortom wij gaan zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B) in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.