Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B)

Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B)
9,4

6 tips over Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B)

Rob, 22-6-2015

Neem laptop of Ipad mee.........Wifi-dekking op de camping is nl prima!

Rob, 20-6-2015
Op fietsafstand door het bos en tussen de weilanden door is in Belgie een boerderij gevestigd die zelf ijs bereidt. Een folder is op de camping beschikbaar.
peter maas en jan vranken, 6-9-2013
dat de website anders overkomt dan het in werkelijkheid is, het geeft aan dat het allemaal gebaseerd is op het western gebeuren maar dit is niet zo ja de aankleding en decoratie maar het is echt voor iedereen, gewoon een gezellige boeren landelijke camping en bed and breakfast, ik voelde me hier meteen thuis

Corry Kaandorp, 1-7-2013
Bergeijk en omgeving is prachtig, goede wandel en fietspaden.
Paul de W., 2-5-2013
Supermarkten (Aldi/AH) op 3 km. fietsafstand); heel veel fietsknooppunten in de nabijheid in Belgie (Bergeijk ligt vlak bij de grens) en in de Brabantse Kempen. Ga zeker een keer naar het natuurgebied Malpie!
Fam.Wilkes, 3-6-2012
Paardenverenigingen en Aanspanningen het wordt echt tijd om de Bergeijkse omgeving te komen bekijken en dit vanuit camping mountain-Oak.