Tijdelijk €25 aanbetaling

9.6FenomenaalScore uit 125 reviews
+31

9.6FenomenaalScore uit 125 reviews

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

125 Reviews over Minicamping Mountain Oak(+B&B)

• 7Wim van Veen05-07-2022

Formidable!

Heerlijk rustige camping. We stonden op het 2de veldje met weids uitzicht over paardenweiden, akkers en in de verte bossen. Zon vanaf ‘s morgens vroeg. Was de bedoeling aanvankelijk om na een weekje verder te trekken, maar zijn gebleven. Totaal geen spijt. Gastvrouw Elian zeer behulpzaam, vriendelijk en charmant. Sanitair prima en schoon. Föhn aanwezig, zowel als wasmachine en droger. Grote schuur om fietsen te stallen. Zeer goede WiFi 👍 Uitgebreide mogelijkheden om te fietsen met prachtige natuurgebieden in NL en B. Bergeijk bleek een lieflijk dorp met aantal mogelijkheden voor een terrasje of avondmaaltijd. Of gewoon onderweg wat kopen bij een boer😎 Bij aankomst kregen we van Elian een uitgebreid pakket met informatie. Kortom: een aanrader voor iedereen die houdt van rust én gemoedelijkheid 👍

• 10Corrie22-05-2022

De beste kleine camping in Bergeijk.

Ruime plaatsen met waterafvoer. Keus uit een veld met uitzicht op de weilanden en een veld daarvoor. Prachtig schoon sanitair, Keurig afwasgebouw en een ruime fietsenstalling. Wasmachine en droger tegen vergoeding en centrifuge is gratis. Mooie bosrijke omgeving. Winkels dichtbij. Hartelijke en waar nodig behulpzame eigenaresse.

• 10Rob van den Bosch10-08-2021

Zonder meer een aanrader!

Ruime plaatsen verdeeld over twee veldjes. Het voorste veld heeft uitzicht over de weilanden. Luxe superschoon sanitair. Ruime fietsenstalling en parkeerplaats. Winkels in Bergeijk vlakbij. Prachtige wandel- en fietsmogelijkheden. Hartelijke gastvrouw. In tegenstelling tot veel andere campings wordt op deze camping niet meer tenten/caravans etc toegelaten als het aantal plaatsen dat de camping telt.Bij minder weer is het een voordeel dat in Bergeijk en omgeving een aantal leuke musea zijn. Iets verder in Eindhoven ook voldoende aanbod.

• 10Cor&Wil09-08-2021

Super camping!

Mountain Oak is een zeer verzorgde camping met een geweldige gastvrouw. Het toiletgebouw en de afwasgelegenheid zijn super schoon. Er is een mooie fietsenstalling, waar je je elektrische fiets kan opladen. We werden verwelkomd met twee eitjes van hun loslopende kippetjes. Super gezellige dametjes rondom je caravan!

• 10Rob04-08-2021

De beste kleine camping in Bergeijk

Nette kampeerplaatsen met afvoer. Terrein is verdeeld over twee veldjes. Enorme fietsenstalling. Grote parkeerplaats met stortplaats voor campers. Prachtig superschoon sanitair. Bij aankomst tas met folders. Wasmachine en centrifuge aanwezig. Behulpzame eigenaresse. Bj minder weer aardige musea in de buurt.

• 10Aad Rasenberg28-06-2021

Ruimte, schoon, sfeervol en gemoedelijk

Een camping met ruime plaatsen, waarbij de ruimte niet volgepropt staat. Vooral op het achterste veld een weids uitzicht. Alles netjes verzorgd, met een gastvrouw met hart voor haar camping en gasten. De omgeving is uitermate geschikt voor fiets- en wandeltochten. Het dorp Bergeijk, zo’n 3 km. vanaf de camping is ruim voorzien van supermarkten en horeca en op 100 m. vanaf de camping kun je de hond uitlaten in een bos. De camping is meer geschikt voor rustzoekers.

• 10Albert Oppers07-06-2021

Ideaal om de omgeving te verkennen per fiets.

Een week op deze camping, we hadden wel heel mooi weer. Prachtige rustige camping, goed sanitair, schoon en een leuke gastvrouw.

• 10Nic04-06-2021

Voor herhaling vatbaar

Schone en rustige camping. Vriendelijk ontvangst. Sanitair schoon

• 10Liesbet11-05-2021

We komen zeker terug!!!

Een mooie mini camping waar je heel leuk wordt ontvangen door Lian en we een tasje met allerlei informatie over de omgeving en eitjes van de loslopende kippen kregen. We mochten zelf een plek uitzoeken. Wij kozen het 2e veld met prachtig uitzicht over paarden weiden. Aan het schone sanitair is een leuke en persoonlijke sfeer toegevoegd. Kortom een aanrader!!

• 10Wim en Janny Bakker19-02-2021

Wat hebben we genoten op deze camping We mochten zelf een plek uit zoeken Na een dag kwamen we er achter dat we een plek hadden uitgezocht met weinig schaduw. Dus mochten we een andere plaats uitzoeken. Ondanks het warme weer hadden we een plaats met schaduw Het is een rustige camping Met een heel gastvriendelijk echtpaar En een super mooi toilet gebouw Dat heel schoon en netjes word bijgehouden De omgeving is prachtig om te wandelen of fietsen Bedankt voor de fijne tijd en tot ziens

Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B) info

Camping-informatie