Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B)

Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B)

10Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Bergeijk

10Fenomenaal

Meer camping info

115 reviews over Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B)

• 2019
    10Schellekens03-06-2019

Gewoon fantastisch

Dit is wat een mens zoekt eigenaren met hart voor de zaak

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Rob21-05-2019

Topcamping in Bergeijk voor rustzoekers.

Gastvrije ontvangst met folders en als attentie een mandje met eieren. Ruime plaatsen op een mooi grasveld. Keus uit twee velden. Camping richt op rustzoekende medioren en senioren. Sanitair voortreffelijk. Bergeijk met volop winkels dichtbij. Heerlijk fiets en wandelgebied. Meer campings in de omgeving, maar Mountain Oak is echt een aanrader voor degenen die de voorkeur hebben voor een kleine camping, met royale plaatsen en prima sanitair.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Agnes Koeman17-09-2018

En dan denk ik aan Brabant want daar brandt nog li

Zo gastvrij gezellig en rustig bij elkaar

Gereisd met partner in september 2018

• 10Gerard en Margreeth Barendregt04-08-2018

Een prima mini camping in een mooi gebied!

Een mini camping met mooie staanplaatsen. Op één veld heb je schitterend uitzicht op de weilanden en de bossen. De staanplaatsen zijn gegroepeerd langs de rand van het veld dus je hebt een vrij uitzicht. Het sanitair is modern en wordt goed schoongemaakt. Al met al een plek waar je een echt vakantiegevoel krijgt. Daarnaast kun jein de omgeving prima wandelen en fietsen. Je krijgt een hartelijk ontvangst bij aankomst. Je ervaart dat deze mensen met hun hele ziel en zaligheid deze camping runnen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Rob02-08-2018

Topcamping in Bergeijk voor rustzoekers.

Ruime plaatsen, prachtig zeer schoon sanitair, wasmachine en droger. Omgeving zeer aantrekkelijk om te fietsen. Gastvrije ontvangst met folders en een eetbare attentie en dagelijks een krant. Bergeijk met volop winkels dichtbij. Geen minpunten te bedenken.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Karel van Moorsel23-04-2018

Fantastisch en leukste camping in Bergeijk

Wij zijn een aantal jaar geleden al eerder op de camping Mountain Oak geweest. Ook toen al zeer positief. Daarom het afgelopen weekend nog een keer terug gegaan. Wederom louter positieve ervaring. Heerlijk rustig, mooie plekken en prima sanitair. De gastvrouw “Elian” doet er werkelijk alles aan om de kampeerders een mooie tijd te bezorgen. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. De camping ademt op allerlei manieren sfeer, rust en gezelligheid uit. Dit door de aankleding (bloemetje, plantje,decoratie) en is uitermate schoon. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Marjan02-10-2017

Fantastische accommodatie

Fantastische accommodatie zeer schoon ,en geweldige mensen Elian en Jan En niet alleen voor ons maar voor de paarden ook een fantastisch verblijf tot in de puntjes geregeld. We komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Rob09-08-2017

Nog steeds een van de betere campings in NL?

Weer eens teruggegaan naar Mountain Oak. Over het sanitair en het afwashuisje ga ik niets zeggen, want daar is al terecht voldoende positiefs over opgemerkt in voorgaande reviews.

Omgeving heel aantrekkelijk om te wandelen en te fietsen. De knooppunten in Belgie, vlakbij de camping, heel makkelijk te volgen en ook daar mooie natuur om door te rijden.

Behoorlijk grote kampeerplekken op beide velden. In Bergeijk dat op een paar kilometer van de camping ligt een overvloed aan supermarkten en slagers en bakkers.

Ontvangst en benadering van de campinggasten door de gastvrouw erg plezierig.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Marion & Ziggy27-06-2017

Onvergetelijk weekend voor ons en onze paarden

Het is een geweldig weekend met vriendinnen en onze paarden bij Mountain Oak geweest. De indrukken waren overweldigend: mooie ruiterpaden met plekken om tussendoor uit te rusten, de accommodatie was ruim, netjes en zeer schoon, het ontbijt was enorm en de gastvrijheid die Elian en Jan boden heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Ik weet zeker dat we hier nog een keertje terug komen!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Marcella25-06-2017

Fantatische B&B

In een woord Geweldig!! Schoon, gastvrij, top accomodatie ook voor de paarden. En wat een geweldige mensen zijn Jan en Elien!!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B) info