Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B)

Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B)
9,4

111 reviews over Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B) in het Nederlands

Een prima mini camping in een mooi gebied!

Gerard en Margreeth Barendregt
4-8-2018

Een mini camping met mooie staanplaatsen. Op één veld heb je schitterend uitzicht op de weilanden en de bossen. De staanplaatsen zijn gegroepeerd langs de rand van het veld dus je hebt een vrij uitzicht. Het sanitair is modern en wordt goed schoongemaakt. Al met al een plek waar je een echt vakantiegevoel krijgt.

Daarnaast kun jein de omgeving prima wandelen en fietsen.

Je krijgt een hartelijk ontvangst bij aankomst. Je ervaart dat deze mensen met hun hele ziel en zaligheid deze camping runnen.

Fantastisch en leukste camping in Bergeijk

Karel van Moorsel
23-4-2018

Wij zijn een aantal jaar geleden al eerder op de camping Mountain Oak geweest. Ook toen al zeer positief. Daarom het afgelopen weekend nog een keer terug gegaan. Wederom louter positieve ervaring. Heerlijk rustig, mooie plekken en prima sanitair. De gastvrouw “Elian” doet er werkelijk alles aan om de kampeerders een mooie tijd te bezorgen. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. De camping ademt op allerlei manieren sfeer, rust en gezelligheid uit. Dit door de aankleding (bloemetje, plantje,decoratie) en is uitermate schoon. Een absolute aanrader.

Fantastische accommodatie

Marjan
2-10-2017

Fantastische accommodatie zeer schoon ,en geweldige mensen Elian en Jan

En niet alleen voor ons maar voor de paarden ook een fantastisch verblijf tot in de puntjes geregeld.

We komen zeker terug.

Weer eens teruggegaan naar Mountain Oak. Over het sanitair en het afwashuisje ga ik niets zeggen, want daar is al terecht voldoende positiefs over opgemerkt in voorgaande reviews.

Omgeving heel aantrekkelijk om te wandelen en te fietsen. De knooppunten in Belgie, vlakbij de camping, heel makkelijk te volgen en ook daar mooie natuur om door te rijden.

Behoorlijk grote kampeerplekken op beide velden. In Bergeijk dat op een paar kilometer van de camping ligt een overvloed aan supermarkten en slagers en bakkers.

Ontvangst en benadering van de campinggasten door de gastvrouw erg plezierig.

Onvergetelijk weekend voor ons en onze paarden

Marion & Ziggy
27-6-2017

Het is een geweldig weekend met vriendinnen en onze paarden bij Mountain Oak geweest.

De indrukken waren overweldigend: mooie ruiterpaden met plekken om tussendoor uit te rusten, de accommodatie was ruim, netjes en zeer schoon, het ontbijt was enorm en de gastvrijheid die Elian en Jan boden heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Ik weet zeker dat we hier nog een keertje terug komen!

Fantatische B&B

Marcella
25-6-2017

In een woord Geweldig!! Schoon, gastvrij, top accomodatie ook voor de paarden.

En wat een geweldige mensen zijn Jan en Elien!!

supervette camping mooie plaatsen en uitzicht Top

knapste bakker van dongen
12-6-2017

Alleen maar Lof

We hebben echt genoten

Mooie omgeving

Elian en Jan ook heel gastvrij

Zoals Brabanders zijn

En xxx aan juta

heerlijk relaxed

Mirjam
7-1-2017

Voor deze heerlijke rustige mini camping is er niet één minpuntje te bedenken.

Enthousiaste beheerders, prachtig uitzicht en super sanitair

Geweldige Camping in een super mooie omgeving

Berry & Karen
29-9-2016

Geweldig goed verzorgde camping waar je echt Welkom bent.

Je krijgt bij aankomst een groot informatie tas en heerlijke eitjes met gezichtjes

Het sanitair krijgt een 10 plus daar kunnen veel campings nog van leren.

de ligging is prima 10 min fietsen naar alle winkels die je maar kunt bedenken en heel dichtbij en mooi natuurgebied met zeer veel fietsroutes.

Als we niet naar Bergeijk verhuizen komen we zeker nog een keer terug.

Een camping zoals je vindt dat het moet zijn.

Berend Schurer
3-9-2016

Klein minpuntje geen gescheiden afval maar dat is gemeente afhankelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B) in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Mountain Oak(+B&B) scoort een 9.37 uit 10 op basis van 111 reviews.