Camping Het Ven

Camping Het Ven
9,5

24 tips over Camping Het Ven

gerhard, 10-7-2015
Houdt het programma van het nabijgelegen openluchttheater in de gaten, wij zagen er de musical Anatevka. Benut ook de diensten van de verrassend hulpvaardige VVV in Bergeijk.
Noordam, 18-6-2015
Karin en Frank, veel succes verder met jullie mooie camping, hartelijke groet van Dick en Mieneke Noordam
lola van veen, 14-5-2015
neem wel je laarzen mee. want als je naar de stal gaat dan wil je daar niet met je nieuwe schoenen lopen.

Richard, 9-5-2015
Vanuit de richting Eindhoven leiden navigatiesystemen (waaronder Google maps) je via Eersel, en vlak voor de grens de grensweg op. Deze weg eindigt vlakbij de camping. (de achterkant van de camping grenst aan de Grensweg) Maar let op; dit is een zandpad! Leuk met de auto, maar niet als er een caravan achter hangt...;-) Sla een heel stuk na Eersel af richting Weebosch (Witrijtseweg) In tijd scheelt dit overigens niets.
Ludo Panis, 11-4-2015

Voor ons was dit een prima uitvalsbasis om te gaan geocachen. Van hieruit kan je alle richtingen op. Het was onze tweede keer dat we hier waren en beslist niet onze laatste keer.

Frank en Carine doe zo verder.

Marieke van Boekel, 25-8-2014
Als je kleine kinderen hebt zou ik kiezen voor een plaats met zicht op de speeltuin, dan zit je wat rustiger voor je tent.

R. van Dam, 12-7-2014
Voor ouders met jonge kinderen (0 - 4) is plek 15 of 16 aan te bevelen.
Fam. Holla, 30-6-2014
De verse eiren en het lekere vlees (te bestellen op de camping) zijn een echte aanrader.
Katendrecht, 8-5-2014

De eigenaren hebben goede tips en denken graag met je mee.

Speeltuin in Lommel is goed met de fiets (kinderen achterop) te bereiken en leuk voor de kinderen.

jeffrey van beek, 5-5-2014
genoeg leuks te doen in de omgeving, ijsje eten in Eersel, bezoek aan streekmuseum de acht zaligheden, het nationale varkensmuseum en een tochtje van nog geen 4 km naar de abdij van Postel!