Camping Het Ven

172 reviews over Camping Het Ven in het Nederlands

Heel erg mooi

van Rooijen
23-5-2018

Mooie camping gelegen aan knooppunten routes; grote plaatsen, schoon sanitair en vriendelijke mensen

Fantastisch .

Fam. Huiskamp
22-5-2018

Gezellige camping. Schoon sanitair. Leuke ligging. De beheerders doen veel voor de camping.

Voor herhaling vatbaar.

A.E van Zeggeren
13-5-2018

Campingplaatsen erg ruim en goed. Het kunstgras in de voortent was een uitkomst, zeker aan te bevelen voor meerdere campings. Wij hopen hier graag nog een keer terug te komen. Sanitair uitstekend, schoon en ruim voldoende. Camping eigenaren en hun kinderen zeer vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk vakantie gevierd!

Fam. Vermulst
10-5-2018

Een heerlijke camping, heel relaxed! Karin is een hele goede en lieve gastvrouw en de kinderen op de camping voeren elke dag samen met Frank de koeien. Een hele belevenis. Maar ook de speeltuin is een hele uitdaging.

Een hele mooie omgeving om te fietsen, wandelen of zomaar een dagje weg.

Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad.

fantastisch !

Familie Snoeks
6-5-2018

Zeer mooie familie camping op een boerderij. Ruime plekken voor tent, caravan of camper. Zeer vriendelijke en enthousiaste familie die elke dag proberen je verblijf nog leuker te maken. De zandbak met waterpomp was een regelrechte hit bij de kinderen. Iedere avond was douche een must om de restanten van een dag vol actief buitenplezier weg te poetsen.!! Een aanrader als je houd van ruimte, rust, natuur en natuurlijk heerlijk rundsvlees.

Geweldig!

Fam.Essing
6-5-2018

In een woord en met een hoofdletter Geweldig!

Onze jonge kinderen (5,3,2 jaar) hebben zich super vermaakt met alle andere kinderen, Veerle en Cas. Het dagelijks eindspectakel van het eten geven van de koeien en rondje op tractor waren een groot feest.

Lekker kleinschalig, persoonlijk en gemoedelijk.

Met fiets of te voet kleine uitstapjes mogelijk naar speeltuin of Abdij, verder heerlijk overzichtelijk en rustig.

Komen zeker terug. Hopen stiekem gewoon op nog een vrij plekje met Hemelvaart :)

Heerlijke plek 🤩

Heidi en Marcel Munsters
23-4-2018

Hele mooie rustige camping. Prachtige ligging, grote mooie en goed verzorgde plekken. Grote leuke zandbak en trampoline voor onze kinderen. Daarnaast super goed geholpen door Karin. Wij waren op fietsvakantie en hadden daardoor niet veel spullen bij ons, maar dat werd helemaal goed gemaakt door hun. We voelden ons heel erg welkom! De sfeer is top. Echt een aanrader om heen te gaan. Zowel met als zonder kinderen.

super fantastisch

Paul en Toos Konings
21-4-2018

Deze minicamping via vrinden aan geprezen gekregen, Karin gebeld en helemaal perfect, schoon en gewoon super. We hebben heel wat campings mee gemaakt .

Maar heel gezellig onthaal (Brabants) dit is een gewone vakvrouw die weet waar Abraham de mosterd haalt, van ons een dikke 10 als ze je kan helpen zal ze het zeker niet laten

Prachtige, goed onderhouden camping.

Hans een Sandra Thomassen
8-4-2018

Prachtige goed onderhouden camping. Fijn waren de afgescheiden plaatsen met beukenhaagjes. De plaatsen waren voorzien van kunstgras wat erg fijn en schoon was. De douches zijn zeer ruim met voldoende plankjes en haakjes voor je spullen. Eindelijk geen natte slippers meer.

Zeer betrokken en vriendelijke eigenaren (én hun kinderen!) . Wij hebben er heerlijk vlees gekocht van eigen koeien voor op de bbq. Een aanrader! Meteen vanaf de camping mooie wandel-en fietsroutes.

Fantastisch en super gelegen

Kees en Ank Vreeken
10-12-2017

Het is een geweldige camping. Wij hebben daar een seizoenplaats. En hopen DV in 2018 voor het zevende jaar terug te komen.

De eigenaren zijn super. Hebben heel veel voor hun gasten over en is er een probleempje,dan wordt er alles aan gedaan om dat op te lossen.

Het is een goed fietsgebied ,door bossen en over de heide. Door Nederland en ook Door België.

Gezellige eetgelegenheden,dichtbij en iets verder.

Ook voor de kinderen is het een leuke camping, vooral het koeien voeren is favoriet onder hen.

Karin en Frank , jullie zijn voor ons toppers en jullie verdienen gewoon van ons een dikke 10!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Ven in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Ven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Ven scoort een 9.51 uit 10 op basis van 172 reviews.