Géén boekingskosten

• 9.4Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping Het Ven in Bergeijk heeft een landelijke ligging en biedt ruime staanplaatsen. De kinderen zullen het hier ontzettend naar hun zin hebben, want ze mogen als ze willen helpen met het voeren van de dieren. De camping is goed onderhouden en het sanitair is erg schoon. In de omgeving liggen veel mooie fietsroutes in de bossen.

Contact

250 Reviews over Het Ven

• 10M.C. Beije24-06-2022

Meer dan geweldig

Zojuist teruggekeerd van een fantastische vakantie. Deze minicamping is een echte aanrader. Comfortabele plaatsen, super service waarbij gastvrijheid hoog in het vaandel staat bij Frank en Karin. We komen zeker terug!

• 9Hans en Nel21-06-2022

Rust en ruimte

Rust, schoon en geen modder onder je caravan door kunstgras matten. Schone toiletten Winkels zijn 6 km van de camping, je kan er goed naar toe fietsen. Er rijdt elke dag een tractor over de camping, die haalt de kids op om de koeien te voeren. Kids rekenen daar al op. En het belangrijkste: een hele goede campingbaas Karin (en man). Karin loopt elke dag over de camping en maakt een praatje. Als er problemen zijn worden die gelijk opgelost. Super!!!! Koeien staan in de wei naast de camping, geen stank oid. Prachtig uitzicht. We hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben gelijk een vleespakket meegenomen naar huis. Heerlijk limousine vlees van hun eigen koeien. Super mals. We gaan zeker nog een keer terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 10John Petrus20-06-2022

In één woord "fantastisch "!

Wat een fijne camping. Super vriendelijke eigenaren, voor wie niets teveel is. Mooie plekken, met alle faciliteiten die je met een camper nodig hebt. Alles goed onderhouden en schoon. Volop rust en mooie omgeving voor fietsen en wandelen. Zeker een aanrader!

• 10M. van Rossum15-06-2022

Absoluut een aanrader!

Voor een bike packing tocht camping het Ven halverwege als overnachtingsplaats gehad. Gastvrijheid komt je tegemoet op het moment dat je op de camping aan komt. Heel fijn dat deze plekken er nog zo zijn! Voorzieningen zijn keurig en schoon. Erg prettig dat fietsen prima veilig weggezet kunnen worden in een ruimte die in de avond op slot gaat. Kortom de camping is zeker een aanrader.

• 10Christian S05-05-2022

Prachtige Camping met gastvrije eigenaren

We hebben de paasdagen op camping Het Ven doorgebracht en hebben een heerlijk weekend gehad. De plekken zijn ruim en voorzien van kunstgras. Het sanitair is super schoon en je hebt echt goede douches. Voor de kinderen is er een trampoline en een grote zandbak met waterpomp. In de avond mogen de kinderen meehelpen de koeien te voeren en mogen een rondje mee in de aanhanger van de tractor. Tijdens het paasweekend waren er veel andere kinderen waardoor onze kinderen zich super vermaakt hebben.

Wat ons het meeste aansprak was de gastvrijheid van de campingeigenaren. Je werd vriendelijk met een kop koffie ontvangen, je komt ze regelmatig tegen op de camping voor een praatje en ze doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Vergeet zeker niet het vlees van de eigen koeien te kopen/proeven.

Helaas hebben ze hemelvaart/pinksteren geen plek anders zouden we er weer heen gaan.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Fam. Lardinois04-05-2022

Rust, ruimte, schoon en landelijk

Fijne camping voor wie van rust, ruimte en gemoedelijke sfeer houdt. De plekken die grenzen aan de koeienweide liggen erg natuurlijk, wij vinden dit prachtig en hebben ervan genoten. De sfeer is zeer gemoedelijk en het sanitair is tip top in orde. Fiets knooppunten vanaf de camping, dus als je daar van houdt ook perfect. Al bij al een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Jan Voois22-04-2022

Hier komen we graag terug.

Mooie camping ruime plaatsen, schoon en mooi sanitair en gastvrije beheerders

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Jeannette de Looff18-09-2021

Super leuke en gastvrije camping

Het is hier super mooie plaats gekregen gastvrij ontvangen prima sfeer. Beschuit met muisjes omdat kalfje Sam is geboren zo leuk heerlijk vlees te koop en super lekkere worstenbroodjes wij kunnen deze camping zeer zeker aan bevelen en komen dan ook graag terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Rob Mentink13-09-2021

Prima camping met zeer gastvrije eigenaren.

Kwam hier in juli op de fiets (onderweg naar Frankrijk) in een wolkbreuk aan. Warm welkom geheten door de eigenaren. Behoorlijke tijd binnen aan de koffie gezeten. Toen het droog was en de tent wilde opzetten, kreeg ik het aanbod in de recreatieruimte te slapen. 6 weken later op de terugweg vanuit Frankrijk kon ik kiezen de tent opzetten of weer in de recreatieruimte slapen. De keus was gauw gemaakt. kreeg zelfs het aanbod om mee te eten .Heerlijk gegeten. Waar maak je deze gastvrijheid nog mee. Verder is de camping ook prima. Mooi sanitair en echt schoon.

• 10Marlies08-09-2021

Geweldig!

Het Ven is een geweldige camping voor jong en oud. Ruim opgezet, grote plaatsen met kunstgras, prima en schoon sanitair, een kleine speeltuin en eigenaren die niets te veel is. Vijf dagen per week kunnen de kinderen de koeien helpen voeren en een ritje op de tractor maken. De ijsboer komt met heerlijke ijsjes, de bakker met heerlijk brood en er wordt het één en andere georganiseerd voor de gasten. Vanaf de camping maak je de mooiste wandelingen en fietstochten en kun je leuke plaatsen bezoeken zoals Eersel en Bergeijk. We hebben hier 10 heerlijke dagen gehad en onze zoon was de stal niet meer uit te krijgen. Hij heeft het nog regelmatig over Karin en de trampoline!

Camping Het Ven info

Camping-informatie