Géén boekingskosten

• 9.3Staat v/h sanitair
  • 5.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping Het Ven in Bergeijk heeft een landelijke ligging en biedt ruime staanplaatsen. De kinderen zullen het hier ontzettend naar hun zin hebben, want ze mogen als ze willen helpen met het voeren van de dieren. De camping is goed onderhouden en het sanitair is erg schoon. In de omgeving liggen veel mooie fietsroutes in de bossen.

Contact

246 Reviews over Het Ven

• 10Christian S05-05-2022

Prachtige Camping met gastvrije eigenaren

We hebben de paasdagen op camping Het Ven doorgebracht en hebben een heerlijk weekend gehad. De plekken zijn ruim en voorzien van kunstgras. Het sanitair is super schoon en je hebt echt goede douches. Voor de kinderen is er een trampoline en een grote zandbak met waterpomp. In de avond mogen de kinderen meehelpen de koeien te voeren en mogen een rondje mee in de aanhanger van de tractor. Tijdens het paasweekend waren er veel andere kinderen waardoor onze kinderen zich super vermaakt hebben.

Wat ons het meeste aansprak was de gastvrijheid van de campingeigenaren. Je werd vriendelijk met een kop koffie ontvangen, je komt ze regelmatig tegen op de camping voor een praatje en ze doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Vergeet zeker niet het vlees van de eigen koeien te kopen/proeven.

Helaas hebben ze hemelvaart/pinksteren geen plek anders zouden we er weer heen gaan.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Fam. Lardinois04-05-2022

Rust, ruimte, schoon en landelijk

Fijne camping voor wie van rust, ruimte en gemoedelijke sfeer houdt. De plekken die grenzen aan de koeienweide liggen erg natuurlijk, wij vinden dit prachtig en hebben ervan genoten. De sfeer is zeer gemoedelijk en het sanitair is tip top in orde. Fiets knooppunten vanaf de camping, dus als je daar van houdt ook perfect. Al bij al een aanrader.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Jan Voois22-04-2022

Hier komen we graag terug.

Mooie camping ruime plaatsen, schoon en mooi sanitair en gastvrije beheerders

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jeannette de Looff18-09-2021

Super leuke en gastvrije camping

Het is hier super mooie plaats gekregen gastvrij ontvangen prima sfeer. Beschuit met muisjes omdat kalfje Sam is geboren zo leuk heerlijk vlees te koop en super lekkere worstenbroodjes wij kunnen deze camping zeer zeker aan bevelen en komen dan ook graag terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Rob Mentink13-09-2021

Prima camping met zeer gastvrije eigenaren.

Kwam hier in juli op de fiets (onderweg naar Frankrijk) in een wolkbreuk aan. Warm welkom geheten door de eigenaren. Behoorlijke tijd binnen aan de koffie gezeten. Toen het droog was en de tent wilde opzetten, kreeg ik het aanbod in de recreatieruimte te slapen. 6 weken later op de terugweg vanuit Frankrijk kon ik kiezen de tent opzetten of weer in de recreatieruimte slapen. De keus was gauw gemaakt. kreeg zelfs het aanbod om mee te eten .Heerlijk gegeten. Waar maak je deze gastvrijheid nog mee. Verder is de camping ook prima. Mooi sanitair en echt schoon.

• 10Marlies08-09-2021

Geweldig!

Het Ven is een geweldige camping voor jong en oud. Ruim opgezet, grote plaatsen met kunstgras, prima en schoon sanitair, een kleine speeltuin en eigenaren die niets te veel is. Vijf dagen per week kunnen de kinderen de koeien helpen voeren en een ritje op de tractor maken. De ijsboer komt met heerlijke ijsjes, de bakker met heerlijk brood en er wordt het één en andere georganiseerd voor de gasten. Vanaf de camping maak je de mooiste wandelingen en fietstochten en kun je leuke plaatsen bezoeken zoals Eersel en Bergeijk. We hebben hier 10 heerlijke dagen gehad en onze zoon was de stal niet meer uit te krijgen. Hij heeft het nog regelmatig over Karin en de trampoline!

• 10Richard en Sandra24-08-2021

Super gezellige camping, top verblijf!

Wij hebben met ons gezin ontzettend genoten van de gastvrijheid die geboden wordt op camping Het Ven. 5 dagen per week samen met boer Frank de koeien voeren vonden onze kids helemaal super. En als die kids het leuk hebben dan is het voor ons ook goed vertoeven. Schoon sanitair en ruime kampeerplaatsen. Het ligt aan de Belgische grens en voldoende wandel- en fietsroutes!

• 9ad van den boogaard10-08-2021

Gastvrijheid op de eerste plaats

Een prachtige boerencamping tegen de grens van België. Karin en Frank zorgen er voor dat de gasten niks te kort komen aan gezelligheid en gastvrijheid. Je wordt er ontvangen aan de keukentafel met een lekker bekske koffie. Ruime plaatsen met kunstgras in je voortent. Sanitair wordt meerdere malen per dag schoon gemaakt.Wij hebben hier in ieder geval van onze vakantie genoten. Karin en Frank bedankt voor de gastvrijheid en ga zo door.

• 10Marly Scherff10-08-2021

fantastisch

Wat een geweldige camping is dit. Een prachtig verzorgd terrein, super schoon sanitair. Gastvrije mensen, waar je je meteen thuis voelt. De omgeving is prachtig, veel mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. In 1 woord top. We hebben een fantastisch weekend gehad en gaan zeker een keer terug.

• 9Ronald en Tineke10-08-2021

Tot volgend jaar!!!!

Wij hebben op deze camping, een fantastische tijd gehad. Heel het gezin Cuypers is bezig om de gasten op en top te verzorgen. Toiletgebouw is schoon, douch is uitstekend, WIFI is goed en de kampeerplaatsen voorzien van kunstgras.Deze gezellige camping is een uitstekende uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten naar oa Postel (Abdij), Lommel, Eersel, Bergeijk en Turnhout. Maar ook even lekker rustig voor de voortent te zitten is primaWe hebben weer geboekt voor volgend jaar!!

Camping Het Ven info

Camping-informatie