Tijdelijk €25 aanbetaling

9.4FenomenaalScore uit 254 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping Het Ven in Bergeijk heeft een landelijke ligging en biedt ruime staanplaatsen. De kinderen zullen het hier ontzettend naar hun zin hebben, want ze mogen als ze willen helpen met het voeren van de dieren. De camping is goed onderhouden en het sanitair is erg schoon. In de omgeving liggen veel mooie fietsroutes in de bossen.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Het Ven voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

254 Reviews over Het Ven

• 9Familie Bakker.27-09-2022

Fantastisch en een aanrader.

Mooie camping; ligt prachtig tegen de bosrand. Eigenaren super vriendelijk en gastvrij. De plekken zijn voorzien van kunstgras en dat vonden wij heel prettig met de regen die af en toe naar beneden kwam.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Roos en Matty Neyens16-09-2022

Geweldig

Dit is hoe je een camping uitbaat, zeer warme ontvangst, je voelt je meteen thuis. Heel behulpzaam en niets is te veel. Hier komen we met veel plezier terug.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Saskia Smalheer10-09-2022

Geweldige aanrader!

Prachtige plaatsen.Zeer vriendelijk eigenaars gezin.Zeer behulpzaam.Camping echt gewoon goed in orde.Leuk aan de koeienwei met de kalfjes.Prachtige fiets en wandelomgeving.Camping echt een aanrader,voorons zeker een terugkomer.

• 5Eetgelegenheden
  • 10Fam Nellen21-08-2022

Zeker een aanrader, ruime plaatsen met 10 amp

Mooie rustige camping, lekker compacte camping met ruime plaatsen en een gastvrij gezin die alle deel uitmaken van deze geweldige camping, Top en tot ziens !

• 10Eetgelegenheden
  • 10M.C. Beije24-06-2022

Meer dan geweldig

Zojuist teruggekeerd van een fantastische vakantie. Deze minicamping is een echte aanrader. Comfortabele plaatsen, super service waarbij gastvrijheid hoog in het vaandel staat bij Frank en Karin. We komen zeker terug!

• 9Hans en Nel21-06-2022

Rust en ruimte

Rust, schoon en geen modder onder je caravan door kunstgras matten. Schone toiletten Winkels zijn 6 km van de camping, je kan er goed naar toe fietsen. Er rijdt elke dag een tractor over de camping, die haalt de kids op om de koeien te voeren. Kids rekenen daar al op. En het belangrijkste: een hele goede campingbaas Karin (en man). Karin loopt elke dag over de camping en maakt een praatje. Als er problemen zijn worden die gelijk opgelost. Super!!!! Koeien staan in de wei naast de camping, geen stank oid. Prachtig uitzicht. We hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben gelijk een vleespakket meegenomen naar huis. Heerlijk limousine vlees van hun eigen koeien. Super mals. We gaan zeker nog een keer terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 10John Petrus20-06-2022

In één woord "fantastisch "!

Wat een fijne camping. Super vriendelijke eigenaren, voor wie niets teveel is. Mooie plekken, met alle faciliteiten die je met een camper nodig hebt. Alles goed onderhouden en schoon. Volop rust en mooie omgeving voor fietsen en wandelen. Zeker een aanrader!

• 10M. van Rossum15-06-2022

Absoluut een aanrader!

Voor een bike packing tocht camping het Ven halverwege als overnachtingsplaats gehad. Gastvrijheid komt je tegemoet op het moment dat je op de camping aan komt. Heel fijn dat deze plekken er nog zo zijn! Voorzieningen zijn keurig en schoon. Erg prettig dat fietsen prima veilig weggezet kunnen worden in een ruimte die in de avond op slot gaat. Kortom de camping is zeker een aanrader.

• 10Christian S05-05-2022

Prachtige Camping met gastvrije eigenaren

We hebben de paasdagen op camping Het Ven doorgebracht en hebben een heerlijk weekend gehad. De plekken zijn ruim en voorzien van kunstgras. Het sanitair is super schoon en je hebt echt goede douches. Voor de kinderen is er een trampoline en een grote zandbak met waterpomp. In de avond mogen de kinderen meehelpen de koeien te voeren en mogen een rondje mee in de aanhanger van de tractor. Tijdens het paasweekend waren er veel andere kinderen waardoor onze kinderen zich super vermaakt hebben.

Wat ons het meeste aansprak was de gastvrijheid van de campingeigenaren. Je werd vriendelijk met een kop koffie ontvangen, je komt ze regelmatig tegen op de camping voor een praatje en ze doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Vergeet zeker niet het vlees van de eigen koeien te kopen/proeven.

Helaas hebben ze hemelvaart/pinksteren geen plek anders zouden we er weer heen gaan.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Fam. Lardinois04-05-2022

Rust, ruimte, schoon en landelijk

Fijne camping voor wie van rust, ruimte en gemoedelijke sfeer houdt. De plekken die grenzen aan de koeienweide liggen erg natuurlijk, wij vinden dit prachtig en hebben ervan genoten. De sfeer is zeer gemoedelijk en het sanitair is tip top in orde. Fiets knooppunten vanaf de camping, dus als je daar van houdt ook perfect. Al bij al een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden