Camping Het Ven *****

Weer vandaag5°-3°

163 reviews over Camping Het Ven in het Nederlands

Fantastisch en super gelegen

Kees en Ank Vreeken, 10-12-2017

Het is een geweldige camping. Wij hebben daar een seizoenplaats. En hopen DV in 2018 voor het zevende jaar terug te komen.

De eigenaren zijn super. Hebben heel veel voor hun gasten over en is er een probleempje,dan wordt er alles aan gedaan om dat op te lossen.

Het is een goed fietsgebied ,door bossen en over de heide. Door Nederland en ook Door België.

Gezellige eetgelegenheden,dichtbij en iets verder.

Ook voor de kinderen is het een leuke camping, vooral het koeien voeren is favoriet onder hen.

Karin en Frank , jullie zijn voor ons toppers en jullie verdienen gewoon van ons een dikke 10!!

Rustige camping in mooi fietsgebied

Familie Schreuder, 28-9-2017

Gezellige ontvangst, goed sanitair en een schitterende omgeving. Goede start voor veel fietstochten.

Prima

Cor, 11-9-2017

Gastvrije ontvangst met een lakker bakkje koffie. Vrije keus waar we mochten staan. S,avonds even bij de koeien op stal gekeken. Prachtige omgeving om te fietsen.

Fantastisch!!

Jan en Marie-jose, 8-9-2017

We komen hier al vele jaren. En het is elke keer weer het gevoel van thuis komen. Karin is een geweldige gastvrouw. Staat voor iedereen klaar. Frank werkt meer op de achtergrond en de boerderij met zijn koeien.De kinderen Veerle en Cas zijn ook heel erg bij de camping betrokken.De kinderen op de camping genieten elke dag van de koeien die ze meedoen mogen voeren en de stal aanvegen.

Het sanitair is pico bello schoon. Dit jaar is er op de campeerplaatsen kunstgras gelegd. Echt SUPER! Een camping waar veel gezelligheid is. SUPER!! Bedankt Karin en Frank voor weer een geweldige tijd bij jullie op Het-Ven.

Mooie rusige camping voor jong en oud.

Cor en Martha, 16-8-2017

Mooie ligging om te fietsen en te wandelen

Voldoende en schoon sanitair.

Voor kleintjes erg leuk om de koeien mee te voeren.

Gastvrije eigenaars.

Gastvrije camping, gemoedelijke sfeer...

De Wulf, 14-8-2017

Perfecte camping om volledig te ontspannen. Mooie plekken, propere sanitaire voorzieningen en een huiselijke sfeer. Karin is de perfecte gastvrouw en Frank zorgt ervoor dat de kindjes een unieke ervaring hebben met de tractor en de koeien. Ijskar komt langs in de namiddag, bakker komt langs in de ochtend ;-) Kleine speeltuin met zandbak en veilige trampoline, ideaal voor peuters. Wij waren hier met enkele koppels en onze bende peuters en het was op en top genieten!

geweldige camping , gastvrije mensen

martin en ria willemsem, 7-8-2017

de camping is heel goed verzorgd, kunstgras velden.

sanitair is prima. Karin ,Frank en de kinderen zijn geweldige mensen.

De verzorging voor groot en klein is goed.

Camping midden in prachtige natuur

MARIANNE, 5-8-2017

Heerlijk genoten in het appartement van de camping. Bij het wakker worden zie je meteen de koeien door het slaapkamer raam. 5 heerlijke dagen gehad!

Top locatie voor jong en oud

M In't Veld, 17-7-2017

Top locatie voor jonge gezinnen en actieve oudere

Super camping - toppie

Peter en Nancy en kleine Ruben, 14-7-2017

Supervriendelijke ontvangst, prachtige kampplaats, heel proper sanitair, lekker warme douche, ook gedacht aan baby's. Trampoline, zandbak en diertjes voederen = happy kids. Alles wat wij nodig hebben op vakantie,rust, gezelligheid, een gelukkige peuter en een mooie omgeving om te fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Ven in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Ven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Ven scoort een 9.5 uit 10 op basis van 163 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: