Camping Het Ven

181 reviews over Camping Het Ven in het Nederlands

Supervriendelijke ontvangst

Kristel
11-8-2018

Fantastische gastvrijheid, state of the art toiletgebouw.

niets is te gek. geweldig kemping

van dam
1-8-2018

niets is hun te veel. gezelligheid verzorg goed net nete wc en dus. kind vriendelijk en overheerlijk vlees. iegelijk zijn we nouwels. de cemping afgeweest want de kinderen hadden het naar de zin dus wij ook. de plaatsen zijn ruim. en de kinderen mogen iederen avond mee de koeien verzorgen en mee op de traktor. wat een groote pret is dat

Bijzonder compleet.....

SvD
29-7-2018

Inmiddels weer een geweldige vakantie mogen beleven op deze camping.

Na een vriendelijk (echt Brabants) te zijn ontvangen door Karin met een bakje koffie met koek, onze plaats 12 opgezocht. Ruime plaats tussen heggen met water, afvoerput en elektriciteit aansluitingen. Onder de caravan, voortent en luifel ligt kunstgras, wat aanvoelt als hoogpolig tapijt en het voordeel dat er geen grondkleed nodig is. Ideaal de voorzieningen zoals: Sanitair geweldig schoon en voorzien van handzeep en papieren handdoekjes. Speelplaats met allerlei speelgoed, div. skelters met aanhangers en zandbak met waterpomp. Fietsenstalling met aansluitingen voor e-bikes, geweldig WIFI en bezoek aan de stalling met koeien en kalveren zoals het voeren onder begeleiding van Frank is mogelijk. Niet te vergeten het fietsgebied zoals de Kempen en Smokkelpad naar o.a. Eersel en Bergeijk door bosgebied of uitwijk naar Belgïe door heide en bossen naar b.v. Lommel. GEWELDIG

Gewéldig

L.M. Hofste-christel
23-7-2018

Mooi bosrijke omgeving met mooie fietspaden

Dicht bij de Belgische grens

En SUPER WIFI

prachtige vacantie

marcel en marga
19-7-2018

We hebben een prachtige vacantie gehad bij Het Ven . Eigenaren Frank en Karin zijn hele gezellige mensen en de camping lag er tip top bij. Sanitair een 9. We gaan hier zeker nog een keer terug . Lieve groet Marcel en Marga

Meest gastvriendelijke camping!

Eric & Inge
14-7-2018

Frank en Karin zijn de meest gastvriendelijke campingeigenaren die we ooit zijn tegengekomen.

Leuke en rustige camping op een mooie locatie. De campingplaatsen zijn ruim en voorzien van alle comfort: kunstgras, electra, water, afvoer en goede WiFi.

Echt een aanrader!

Geweldige camping en geweldige beheerders.

Riet en Ger
5-7-2018

Wij zijn hier een weekje geweest met onze kleinkinderen en deze hebben het erg naar hun zin gehad. Er is geen animatieteam, maar de kinderen van Karin en Frank maken dit helemaal goed. Zij maken snel contact en sleepten onze kleinkinderen direct mee de stal in om de koeien te voeren. Ze vielen met de neus in de boter, want het toeval wilde dat er niet een kalfje geboren was en Veerle, de dochter, kwam met lange vingers met blauwe muisjes de hele camping over want er er was een stierkalf geboren.

Verder zijn de eigenaren van de camping, Frank en Karin, geweldig gezellige mensen en staan altijd voor je klaar.

De kampeerplaatsen zijn door kleine, lage hegjes gescheiden waardoor iedereen weet wat zijn of haar plaatsje is. Verder zijn de kampeerplaatsen voorzien van kunstgras.

Het sanitair is prachtig en wordt heel schoon gehouden. Ook is er een gezellige huiskamer waar wat tijdschriften liggen.

Camping is gewoon een aanrader.

Fantastische camping

Tineke en Hein
2-7-2018

Een mooie rustige camping, diie een hele goede uitvalsbasis is voor fietsen of wandelen in de prachtige Kempen en omgeving. De ruime plaatsen en het sanitair zijn prima in orde. Er is zelfs een “huiskamer” om spelletjes te doen of informatie over de omgeving te bekijken. Voor de kleintjes is het heerlijk om in de zandbak of op de trampoline te kunnen spelen en ook de koeien en de kippen geven veel plezier. Maar vooral de vriendelijkheid, de betrokkenheid en de persoonlijke aandacht van de Familie Cuypers maakte dit tot een onvergetelijk verblijf. Reken maar dat we hier vaak terug zullen komen!

Geweldig!

Thea Appel
2-7-2018

Een echte aanrader: mooie ruime plaatsen met kunstgras, water, afvoer en stroom. Het sanitair is heel netjes. Een prachtige omgeving. Karin en Frank en de kindjes zijn super aardig en heel gastvrij! Komen er heel graag. Een dikke 10!!!!!!

Heel erg mooi

van Rooijen
23-5-2018

Mooie camping gelegen aan knooppunten routes; grote plaatsen, schoon sanitair en vriendelijke mensen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Ven in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Ven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Ven scoort een 9.5 uit 10 op basis van 181 reviews.