Camping Het Ven

Nederland, Noord-Brabant, Bergeijk

9.3Fenomenaal

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Het Ven in Bergeijk heeft een landelijke ligging en biedt ruime staanplaatsen. De kinderen zullen het hier ontzettend naar hun zin hebben, want ze mogen als ze willen helpen met het voeren van de dieren. De camping is goed onderhouden en het sanitair is erg schoon. In de omgeving liggen veel mooie fietsroutes in de bossen.

209 reviews over Camping Het Ven

• 9Jan en Petra12-07-2020

Toch maar weer terug gegaan naar Het Ven. En Weer een hele fijn plaats en tijd gehad. Mooie plaatsen, gezellige mensen, goed sanitair. We gaan weeeer terug komen hoor.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Theo en Ineke Huisman Vlissingen.03-07-2020

Super Vakantie

Zeer gastvrij, bij aankomst uitleg bij een lekker bakje koffie. De plaatsen zijn groot met kunstgras, het gras ligt er als een biljartlaken bij, verder is er 10 amp stroom en gratis WiFi en dat allemaal voor een mooie prijs en je kunt er ook nog heerlijk vlees kopen. Verder kun je hier heerlijk fietsen je zit gelijk op het fiets knoop punt Nederland,België. Al met al een supercamping en komen zeker terug echt een aanrader. Frank en Karin en kids bedankt.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Fam. Groenen-Rombouts30-06-2020

Heerlijke gastvrije en rustige camping!

We hebben de maand juni op deze camping doorgebracht. Wat begon met een weekend is uitgelopen op een hele maand. Wat hebben onze kinderen en wij genoten. De kinderen hadden genoeg aan de zandbak, trampoline, dieren en natuurlijk het tractor ritje met boer Frank! Wat een aardige mensen is het gezin Cuypers. De camping is erg netjes. Lekker vers vlees van eigen koeien. Het is een goede uitvalsbasis om te fietsen en te wandelen. Je komt hier helemaal tot rust. Nog een dikke top is het kunstgras op de plekken. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Balou01-06-2020

Fantatisch

Ondanks dat er corona regels waren is het zeer goed vertoeven op Camping het Ven. Je word zeer gastvrij ontvangen en niks is te veel. Heerlijk vlees voor de BBQ van eigen koeien... En niet te vergeten gewoon niet duur...

Gereisd met partner in mei 2020

• 9Monique31-05-2020

Gastvrijheid staat bovenaan!

Een vreemde tijd, Corona, na een aantal weken binnen gezeten te hebben wilde wij er heel graag tussenuit. Gelukkig er was plaats voor 3 caravans. Onze dochter met haar gezin en vrienden van ons. Na goed overleg wat de regels waren kwamen we op een plek terecht waar je het even allemaal vergeet. De regels werden netjes nageleefd en iedereen had respect voor elkaar. De wc units reden af en aan:-) Karin en Frank deden er alles aan om ons het naar ons zin te maken. Een afhaal bbq, wat was het gezellig, ieder een tafel voor de eigen plek en heerlijk eten halen als je geroepen werd. Niet te vergeten Veerle en Cas wat een kanjers, spelen heerlijk met de kids, en helpen supergoed mee als er iets gevraagd wordt. Onze kleinkinderen werden ook echt verwend. Met als hoogtepunt voor alle kids met de platte kar een ereronde over de camping! Die grote glimlach op die snoetjes, heerlijk, even vergeten da

• 9Fam van der Veen Didam26-05-2020

Fijne camping,orde,netheid en rust

Gastvrijheid staat voor op!!! Rust Pracht omgeving

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2020

• 9Erik Langens25-05-2020

Helemaal top

Heerlijk weekend ertussen uit met vrienden, staan plaatsen zijn super,met kunstgras bekleed en ruim. Water/stroom is keurig geregeld. Van mij een verdiende 9👍

• 9Helga Jansen24-05-2020

Super fijn!

Met een groep in deze tijd kamperen.... Best spannend, maar zo fijn dat het kon bij camping 't Ven. Van te voren met Karin besproken en gekeken hoe dit zou gaan, zodat we rekening met elkaar en met de andere kampeerders konden houden. Natuurlijk kwamen we hier wel uit. Heerlijk om er eventjes tussen uit te zijn. We hadden mooie, verzorgde, ruime plaatsen. Het was goed toeven. Zaterdags hebben we onze bbq nog een extra ster gegeven door de bestelling van het heerlijke vlees! Jammie. We hebben het super gezellig gehad. Familie Cuypers, dank je wel dat we welkom waren. PS ik heb het sanitair ook een 9 gegeven, ondanks dat ik het niet gezien. Door de omstandigheden was het sanitaire blok gesloten. Omdat alles er zo picobello uitzag, verwacht ik dat het sanitair ook super netjes is.

• 2019
    10Dinie van Vugt07-10-2019

Het is een prachtige camping fantastische gastvrouw dat kan niet beter Frank en kits zijn ook geweldig wij hebben weer genoten op het ven prachtige omgeving om te fietsen alles is super schoon volgend jaar komen wij weer terug.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Jan en Liesbeth Wijnen06-09-2019

GE-WEL- DIG

Super camping. Grote plaatsen super schoon sanitair. Super fijn voor de kleinkinderen die zich super vermaakt hebben door oa ook " wij gaan de koeien voeren " helemaal geweldig. Bij aankomst gezellig een bakje koffie bij Karin en Veerle in de keuken. In een zin... we hebben een superweek gehad 👍👍

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Camping Het Ven info