Vakantiehuis De Putse Hoeve

8,9

16 reviews over Vakantiehuis De Putse Hoeve in het Nederlands

prachtige locatie

Gerrit Garretsen Buitenhof, 15-11-2017

prima groeps accomdatie met vele mogelijk heden, mooie kamers, prima leefruimte en een zeer goede keuken veel mogelijk heden voor excursie

fijn

Ans, 28-9-2015

We hebben een fijne tijd gehad. Onze kamer was netjes, maar wel klein evenals de douche. Maar er waren ook grotere kamers en grotere doucheruimtes.

prachtige locatie

G.Garretsen, 24-8-2014

De Putse Hoeve is een prima locatie voor groepen, heeft prima kamers zeer goede keuken en zeer vriendelijk personeel ligt in een prachtige bosrijke omgeving op enkele km van Bergeijk

Jaarlijks gaan we met vriendengroep van acht gezinnen (incl 21 kinderen) voor een midweek naar de Putse Hoeve. Heerlijke plek. Prima keukenfaciliteiten, veel ruimte, groot grasveld voor voetbalpartijtjes etc. Kamers zijn netjes, sanitair is nieuw, top. Een aanrader

Prima huis

Wendy, 15-10-2013

Ben hier geweest met een familie weekend. Helaas slecht weer dus niet echt van de buiten faciliteiten kunnen genieten. Maar het hij is gezellig ingericht. De kamers zijn okay helaas zaten wij in een slechte kamer met wat mindere bedden maar hoorden van andere dat er ook andere bedden waren die wel goed lagen. Het huis is uitermate geschikt voor minder valide.

Een prima locatie voor een familieweekend

Fam Suijkerbuijk, 3-10-2013

Veel ruimte, allemaal een eigen kamer met douche en WC, ideaal !!

Voor de rest gezellig ingericht in een mooie en rustige omgeving. Afspraken worden goed nagekomen. Je kunt het complete weekend naar eigen wens invullen en gebruik maken van de catering als dat wenselijk is. Trouwens was die telkens prima verzorgd.

uit en toch een thuis

lenie de jong, 11-6-2013

de medewerkers geven je veel vrijheid zodat iedereen zichzelf kan zijn!

Super weekend, tot in de puntjes geregeld

Erik Heijnen, 31-5-2013

We hebben de Putse Hoeve geboekt voor een hackathon weekend met 25 deelnemers.

Dat is prima bevallen; keurige kamers, netjes en schoon, de vergaderruimte kwam goed van pas en alle benodigde voorzieningen aanwezig. Verder is het prettig dat je de heel de accommodatie tot je beschikking hebt en zelf gebruik kunt maken van de keuken (snacks, koffie etc.)

Ook de samenwerking met Kasper (contactpersoon/eigenaar) verloopt prima; afspraak is afspraak. Zo waren lunch, diner en bbq stipt op tijd beschikbaar en werd er snel ingespeeld op vragen en verzoeken van ons.

Prima dus!

Superplek

c_v_meegen, 23-5-2013

Wij hebben een heel prettig verblijf gehad in een heel schone, fijn ingerichte en ruime accomodatie. Ondanks het slechtere weer hebben wij ons prima vermaakt.

Het eten was echt heerlijk en goed verzorgd.

Verrassend de extra schoonmaakbeurt midden in de week.

Beheerder stond altijd voor ons klaar wanneer nodig, maar hield zich verder op de achtergrond, dit werd als heel plezierig ervaren.

Kortom een super week bij Kasper en Bregtje

Het is goed vertoeven in de Putse Hoeve!

Ria Klein Zieverink/Marleen Delissen, 27-2-2013

Wij verblijven met onze bewoners graag in de Putse hoeve omdat het mooi gelegen is, in een rustige omgeving. Alleen jammer dat het wat ver buiten het centrum is. Het terras is ruim, waar je lekker in of uit het zonnetje kunt zitten.

Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Alle maaltijden worden goed verzorgt en zijn ruim voldoende.

Alleen de stoelen in het restaurant zitten niet prettig en moeilijk te verplaatsen.

De kamers in het hoofdgebouw zijn aan de kleine kant voor mensen die in rolstoelen verblijven. |Het nieuwe gedeelte is wat ruimer en doordat daar schuifdeuren in de badkamers zitten is dit gemakkelijker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Putse Hoeve in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Putse Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Putse Hoeve scoort een 8.94 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: