Géén boekingskosten

• 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bijzonder overnachten in Brabant op Camping De Paal. Kies voor een luxe safaritent of trekkershut. Een verblijf op De Paal is een feestje voor kinderen tot 10 jaar. De clowns zijn hun beste vrienden, het animatieteam trouwens ook. Vooral de musicals zijn erg populair. Verblijf in een groene omgeving op slechts een half uurtje rijden van Eindhoven.

Contact

872 Reviews over De Paal

• 10Sylvia18-07-2022

Fantastisch!

Fantastische camping! Alles klopt: zwembad, speeltuin, restaurant, Biebelebontse Paalbergen en vooral het geweldige animatie team. Ruime plekken, schoon sanitair

• 10Frans14-07-2022

Gewéldig!

Aanrader! Geweldige camping met super goede faciliteiten. Voor de kids echt een paradijs: zwembad, speeltuin, Paalbergen (zand en water), sport mogelijkheden, maar vooral een fantastisch animatie team!

• 10Valkenaars13-07-2022

Zeer mooie camping en kindvriendelijk

Grote plaatsen kind vriendelijk

• 8Vd Linden12-07-2022

Super leuke camping voor kids!!!

Wij zijn met ons zoontje 3jaar op deze camping geweest van 23juni tot 8juli! En hebben een super vakantie gehad! Voor kids 1 groot speelpark waar van alles te doen is! (Ook door het heerlijke weer) toch waren er wel wat dingen wat ons tegenviel! Het spetterplein is 2 weken dicht geweest omdat het opnieuw geverfd moest worden, doe dat voordat de camping open gaat! Ook een week in de herrie gezeten door snoeiwerkzaamheden! Onbeperkt douchen TOP! maar niet helemaal blinkend schoon! (Gele voegen) en hier en daar schimmel op het plafond! Animatie leuke lieve mensen, alleen het knutselen, zandkastelen bouwen en de viva clowns waren geschikt voor een kind van 3 jaar (verhaaltje vond hij zelf niet leuk) dus zeker in het voorseizoen zou er iets meer rekening gehouden kunnen worden met kleintjes ipv spelletjes waarbij je over het park moet lopen of door de speeltuin moet rennen!!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Carolien Adriaensen08-07-2022

Altijd reuzefiijn voor jong en oud!

We komen al voor het 7e jaar op rij... Kijken er steeds enorm naar uit en in een vingerknip zijn de dagen voorbij...we komen steeds met vrienden en het is altijd dolle pret voor jong en oud! Hele mooie pleintjes, heel fijn zwembad, leuke animatie, toffe speeltuin,...alles wat je maar wensen kan...we kijken alweer uit naar volgend jaar! Altijd genieten!

• 10Fam huijskens06-07-2022

Wij hebben al geboekt voor volgend jaar!

Voor het eerst gaan kamperen met onze nieuwe vouwwagen. Om te oefenen dichtbij huis gebleven en naar camping de paal gegaan. Wat een fantastische camping is dit! De plek had zowel zon als schaduw en was goed onderhouden. Er is zoveel te doen voor de kinderen, heb ze de hele dag niet gezien. Ook het zwembad is erg leuk. De camping is mooi groen en alle faciliteiten zijn aanwezig. Volgende jaar komen we 2 weken.

• 10Jan Willems01-07-2022

Fantastisch!!

Het was fantastisch! Voor herhaling vatbaar!

• 10Kitty Gerritsen27-06-2022

PERFECT!

Voor een persoon die liever in een hotel verblijft dan op de camping, adviseer ik iedereen camping de paal. Dit is en blijft DE camping van het jaar! Het is daar fantastisch en je hebt alles bij de hand voor een geslaagde vakantie; kinderanimatie, fantastische glijbanen en zwembad, binnenspeeltuin voor als het regent en dat alles nog eens geweldig gestationeerd midden in alle rust van de bossen! De kinderen kunnen al vanaf 4 jaar alleen 'op pad' en de ouders hebben alle rust. En een zuiver toiletgebouw, lekker restaurant en topmedewerkers, wat wil een mens nog meer! Ons zien ze volgend jaar zeker weer terug!

• 10Cor en Corrie27-06-2022

Genieten bij De Paal

We hebben genoten van deze mooie camping

• 9HCFA van Ruiten26-06-2022

Na 27 jaar nog steeds elk jaar terug

We komen al sinds 1995 op deze camping en elk jaar weer terug. De kinderen wilden ook gewoon nergens anders naar toe. Nu staat onze zoon er met zijn gezin er. Het is elke keer thuis komen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Camping De Paal info

Camping-informatie

• Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar