NederlandNoord-BrabantBergeijkResorts BergeijkVakantiepark De Negende Zaeligheyt/SBP Outdoor

Vakantiepark De Negende Zaeligheyt/SBP Outdoor

NederlandNoord-BrabantBergeijk
8.2FantastischScore uit 17 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 17 reviews
  • 7.4Onderkomen
  • 7.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark infoTonen op kaart

17 Reviews over De Negende Zaeligheyt/SBP Outdoor

• 9Joyce Ketting09-05-2019

Als je van de natuur houd, zit je absoluut op z'n plek hier! De omgeving is prachtig.

Wij zaten in de boerderij met 3 gezinnen. Het is mooi ruim opgezet en voldoende plekken voor iedereen. Zowel aan de tafels als in de zithoek.

Ja het interieur is iets ouderwets, maar het is dan ook een boerderij en dat vinden wij er wel bij horen!

Als je het hebt over service, geweldig! Nog heerlijk ouderwets persoonlijk. Je bent geen nummer en ze willen je graag helpen.

Teun, heel erg bedankt voor je cryptische antwoorden voor geochaching haha.. En voor de persoonlijke ervaring die jullie geven.

Als tip, doe het beleefpad, voor kinderen is dit echt geweldig!! Nog een tip voor alle gasten: hou de spullen heel in het bos. Dit is van de eigenaren van het park en hier hebben ze hard voor gewerkt!!!

Wij gaan hier zeker naar terug komen!

• 9Erwin05-06-2017

Plek om tot rust te komen

Ik kom hier al 25 jaar elk jaar terug. De gastvrijheid is top! De locatie is prachtig. Enig minpuntje is dat de Boerderij niet heel kindvriendelijk is voor jonge kinderen.

• 4Ruud27-05-2017

Goede locatie, slechte service & accomodatie

Wat een plezant weekend met vrienden moest worden om van de wonderschone natuur te genieten, ontaarde in een waar fiasco. Wij verbleven in "De Boerderij". Dit had beter "De Stal" kunnen heten. Het interieur is ongeveer 50 jaar oud, met name liefhebbers van jaren '60 vintage kunnen zich vergapen aan de sanitaire voorzieningen in deze accomodatie. Er waren genoeg borden en voldoende bestek. De eigenaar was zo vriendelijk om zich er van te verzekeren dat dit voor de volgende bezoekers ook het geval is. De omgeving is prachtig, echter is het lastig om hier ongestoord van te kunnen genieten aangezien de eigenaar je continu op de vingers kijkt en overal op aanspreekt. Je wordt behandeld als kleine kleuters, een vriendelijk welkomstwoord of bedankje kan er niet van af. Al met al zullen wij deze accomodatie, en met name de verhuurder, in het vervolg met een ruime boog overslaan.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Frank Schilders, directeur, 31-05-2017

De beleving is wederzijds! Jullie boeken met 15 volwassenen. Jullie kennen de huisregels, maar: * Bij omliggende buren 's-nachts om 3 uur met zaklampen in de slaapkamer schijnen * kampvuur maken om 3 uur in de nacht op een grasveld midden in het bos! * deobussen op vuur gooien zodat er harde knallen midden in de nacht door stiltegebied galmen * boomstammen voor beeldhouwen op kampvuur gooien. * Kroonkurken in het grasveld gooien waar normaal kinderen lopen. * de router van de wifi inbreken en het wachtwoord veranderen * geisers uitzetten * liegen over alle gebeurtenissen. Herstel heeft meer gekost dan de ingehouden borg! Als u ooit bij collega's willen boeken, dan zijn ze bij deze gewaarschuwd. Jullie hebben ondertekend voor akkoord op onze huisregels! Jullie gedragen je als kleuters!!! Vooral niet meer boeken in accommodaties van natuurhuisje!

• 8Heidi27-06-2016

Het is hier heerlijk verblijven

De rust en de omgeving. Veel wandel- en fietsmogelijkheden en uitvalsbasis voor het bezoeken van grote steden.

• 10Peter14-05-2015

geweldige locatie

familie weekend gevierd in "het stekje". het kon niet beter. alles klopte.

• 10Eetgelegenheden
  • 8 A de Waal14-04-2015

Bijzonder gastvrij

Met een gezelschap van 16 personen gelogeerd in "de Boerderij". Accommodatie is ouderwets maar sfeervol. Mooie grote woonkamer waar je met hele groep prima kunt verblijven. Personeel is bijzonder vriendelijk, zeer behulpzaam en gastvrij. Pizza restaurant is een aanrader. Mooie ligging aan de bosrand met veel verschillende mogelijkheden voor activiteiten

• 9Martin22-06-2014

Thuiskomen in fijne omgeving met gezellige mensen

SBP Outdoor is een bedrijf met buitensport, bedrijfsarrangementen & survival activiteiten. Om te eten is er een restaurant waar je ook zelf pizza's kunt beleggen en bakken. Om te overnachten zijn er verschillende vakantiehuisjes. Wij verbleven in 't Stekje en het jaar daarvoor in de Boerderij. De eigenaren zijn heel vriendelijk, heten je altijd een warm welkom en je kunt er terecht als je vragen of nog iets nodig hebt. De accommodatie is eenvoudig maar compleet, ruim en gezellig. Leuk om met een grote groep vrienden zoals wij dat hebben gedaan te verblijven en gebruik te maken van de activiteiten (los te boeken).

• 9Activiteiten
  • 9goedhart10-09-2012

stilte en natuur en sportiviteit

Een heerlijk huisje, niet duur en van alles voorzien. Niet heel luxe, maar gewoon goed. Mooi uitzicht, veel privacy en uitstekende wandel- en fietsmogelijkheden in een prachtige omgeving. Wandelen kan vanuit het huisje in een aantal richtingen. Routes goed aangegeven. Outdoormogelijkheden grandioos en een prachtig natuurbelevingspad. Dit laatste is een aanrader met kinderen. Groot speelveld. Heel klantvriendelijk. Brabantse gemoedelijkheid. Eten kan in de buurt, winkels op 4-5 km.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8w.h.schweitzer25-07-2012

Heerlijke plek voor jong of oud.

de omgeving is heerlijk rustig. accommodatie zijn goed. De accomodatie is gelegen in een bosrijke omgeving. Het personeel is heel erg behulpzaam. De prijs van de accomodatie is goed betaalbaar. Er is een restaurant aanwezig.

• 9Onderkomen
  • 10Leonie Wolvers29-06-2012

Alweer een supervakantie!

Voor de vierde keer zijn we terug gekomen en we hebben weer topvakantie gehad! Dit heeft zeker ook te maken met de vriendelijkheid en gastvrijheid van Frank, Aletty en het team van de SBP. De huisjes zijn goed ingericht en dat er nu boven een raampje is, is zeker een verbetering! De omgeving is nog even mooi als altijd en we hebben genoten van de vele herten die we gezien en vogels die we gehoord hebben (o.a. de nachtzwaluw) We hebben deze keer ook regelmatig in d'n Herberg gegeten: lekker eten voor een goede prijs. En op vrijdag en zondag kun je zelf pizza bakken, zeker een aanrader. We komen zeker terug en raden iedereen die van rust, ruimte en natuur houdt, om ook eens hiernaar toe te gaan!

Vakantiepark De Negende Zaeligheyt/SBP Outdoor info

• BBQToegestaan