Camping De Kleine Witrijt

CampingWeer vandaag21°3°
Camping De Kleine Witrijt

18 reviews over Camping De Kleine Witrijt in het Nederlands

Een heerlijke rustige mooie camping

André
2-9-2018

Mooie rustige ruime camping met goed sanitair .

Mooie omgeving waar je kan fietsen en wandelen via de knooppunten.

Overdekte fietsenstalling met oplaadpunten voor elektrische fiets

Kan hier ook groente kopen uit eigen groente/moestuin

Tot snel! ;)

Vaerie
8-8-2018

Super! En zo rustig! En wat betreft de aanvliegroute van Eindhoven AirPort, ze vliegen al heel langzaam dus minimaal geluidsoverlast. Anke en Theo zijn supervriendelijk en behulpzaam :)

Prima plek zonder poespas. Natuurlijk aangelegd.

Fam. van Andel
13-5-2018

Prima plek zonder overbodige toeters en bellen. Natuurlijk aangelegd en rustige sfeer. Je staat tussen de bomen en niet te dicht op je buren. Sanitair is goed, douchewater is ingesteld en mag van mij iets warmer. Mooie omgeving om te wandelen. Er zijn enkele eetgelegenheden in de buurt. Supermarkt is iets verder weg.

Eerste klas camping

Peeters Jos
2-9-2017

Alles prima. Geen minpunten

Een aanrader

Fam. Kersten
24-7-2017

Rustige camping in prachtige omgeving. Heerlijk om te fietsen en te wandelen. Mooie plek en prima sanitair. Restaurant aan overkant is prima. Aardige eigenaren.

Heerlijke rustig, alles netjes schoon, vriendelijk

Fam.H. Hofman
27-6-2017

De omgeving is mooi en uitgestrekt om te fietsen, te wandelen.. leuk betaalbaar restaurantje vlak om de hoek, om 19.00 gezellig bij de ju-de ballenbak.. De moeite om terug te komen. Voor ons was het de 3e keer.

Mooie rustige camping

GM
5-10-2016

De camping is mooi gelegen en het zijn mooie plekken. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Dicht bij België. Winkels zijn iets verder weg. De Oude Belg is een leuk, goed en betaalbaar restaurant. Jammer dat bij een bepaalde windrichting je net in de aanvliegroute van Eindhoven Airport zit. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Prima camping

Fam. Bonhof
2-10-2016

Op deze camping heb je een ruime plaats en voortreffelijk sanitair. De douches en de toiletten zijn ruim, schoon en goed bereikbaar. De ontvangst was erg informeel en ontspannen. Wel zou het prettig zijn als de openingstijden van de receptie wat ruimer waren. Wifi niet overal even snel, maar in het algemeen redelijk. Op de camping veel ruimte en rust. In de omgeving is veel te zien, vooral als je de fiets meeneemt. Camping is in de buurt van de fietsknopenpunten route. Dit gaat ook over Belgisch grondgebied.

Om kort te zijn: Klasse Camping

Gerrie
28-9-2016

Prachtige omgeving voor wandelen en fietsen.

Alles erg netjes en bijgehouden. Sanitair schoon en netjes. Helemaal tot rust kunnen komen! Heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Witrijt in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Witrijt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.