Camping De Kleine Witrijt

• 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

44 reviews over Camping De Kleine Witrijt

• 9Corinne13-08-2020

Prachtige plek die meer mensen moeten ontdekken!

Een schitterend gelegen kleine camping met ruime plaatsen. Water bij de plaats. Sanitair gebouw is ruim en schoon. Heel goed vertrekpunt voor mooie fietstochten, zeker in de grensstreek is het prachtig fietsen! Ook is deze omgeving niet zo toeristisch wat in Corona tijd erg prettig was! Eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam maar zeker niet dominant negatief aanwezig! Fijn! Prijs vinden wij erg acceptabel, (€20 in hoog seizoen/ geen gedoe met extra betalingen voor douche) We zijn verbaasd dat niet meer mensen deze fijne plek ontdekt hebben...

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Coen07-08-2020

Gemoedelijk, schoon, ruim en rustig

Mooie ligging vlakbij de Belgische grens. Ruime fiets- en wandelmogelijkheden. Voor boodschappen moet je in Bergeijk zijn. Lekkere warme douche zonder gedoe met muntjes. Klein eetcafé NoNonsense een aantal dagen per week open. Ruime plekken voor camper of caravan. Hele vriendelijke en behulpzame mensen. Speeltuintje bij café.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    7cis&bert11-11-2019

Wij worden er blij van om hier te zijn

Vind het een heerlijke camping en komen hier al jaren. Mooie omgeving die ons steeds weer verbaast 😊

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Gerry11-11-2019

Dat je hier kunt genieen van de rust. Zeer gastvrij Mooie plaatsen Schoon sanitair Jeu de boule banen Mooie fietsroutes Voor ieder wat wils.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fam. Bruins10-11-2019

Prachtig gelegen camping , gelegen in bosrijke omgeving. Mooie wandelroutes direct van de camping en heel veel fiets mogelijkheden. Hele aardige camping eigenaren, Prachtig sanitair ...alles keurig onderhouden. Dit jaar door omstandigheden niet geweest, maar in 2020 zeker voor de 6e keer

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Lotte07-11-2019

Heel fijne camping, sympathieke eigenaren, prima sanitair en fantastische fietsroutes. Kortom een perfecte camping! Wij komen hier al negen jaar dus dan is het wel duidelijk hoe fijn wij het hier vinden!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jan en Vanessa Olen30-09-2019

Eenvoud, schoonheid, rust...

We bezochten deze familiaal gerunde camping voor het eerst met onze camper met aan boord ook een jonge Vizsla. De camping straalt rust en gemoedelijkheid uit en dat kunnen we van de eigenaars ook zeggen. Alles keurig voor mekaar, creatief in decoraties, duidelijk in afspraken, spontaan en vriendelijk. Jammer dat de brasserie de Oude Belg op zaterdag gesloten was. Maar geen nood: de collega's van de 9de Zaeligheyt (op wandelafstand via de bosweg) serveerden ook lekkere gerechten voor een zacht prijsje. Voor de uitstekende bierkaart in De Oude Belg komen we nog eens terug. Net als voor de onbegrensde wandelmogelijkheden in de gemeentebossen. Het sanitair is brandschoon. Voor dit pareltje steken we vast de grens nog eens over...

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fam. Knoppen16-09-2019

Erg mooie camping !

Wij komen al meer dan vijf jaar naar deze rustig gelegen maar schitterende camping. Steeds een leuk welkom en een waar genot om van hieruit te gaan fietsen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ineke21-08-2019

Aanradertje!

Wat een fijne camping! Mooie, rustige ligging in de bossen van de Kempen. België is om de hoek. Zéér ruime plaatsen. Fantastisch sanitair: heel ruim en heel schoon! Uitstekende Wifi!!! Wij stonden hier bijna drie weken met ons gezin met twee tieners van 12 en 14. Er is geen animatie op de camping, maar dat zoeken wij ook bewust niet: wij vermaken onszelf. Het zou wel leuk zijn als er tijdens de schoolvakantie meer gezinnen komen; dat komt de levendigheid ten goede. Nu zagen we vooral senioren. Tussen de grootschalige campings in Eersel en Bergeijk met honderden plekken en 'dag en nacht' animatie, is dit werkelijk een pareltje. Mag zeker ook voor gezinnen niet onvermeld blijven!! En je kunt aan de overkant van de weg erg lekker eten (en spelen!) bij de Oude Belg, de horecagelegenheid van de familie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Genieter14-08-2019

Mooie camping die ik iedereen kan aanraden.

Een zeer aangename camping waar je tot rust komt. Ik wist niet dat dit midden in de zomer mogelijk was. Dus een verademing om dit mee te maken. Ik had mijn hond mee en die kon zich op, maar ook in de bossen prima vermaken tijdens de wandelingen. Minder geschikt voor kinderen, maar als je genoeg vermaak zelf regelt geen probleem, maar is in zekere mate ook het doel van de camping.

Alleen gereisd in augustus 2019

Camping De Kleine Witrijt info