Camping De Kleine Witrijt

Tonen op kaart

42 reviews over Camping De Kleine Witrijt

• 2019
    7cis&bert11-11-2019

Wij worden er blij van om hier te zijn

Vind het een heerlijke camping en komen hier al jaren. Mooie omgeving die ons steeds weer verbaast 😊

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Gerry11-11-2019

Dat je hier kunt genieen van de rust. Zeer gastvrij Mooie plaatsen Schoon sanitair Jeu de boule banen Mooie fietsroutes Voor ieder wat wils.

• 10Eetgelegenheden

• 10Fam. Bruins10-11-2019

Prachtig gelegen camping , gelegen in bosrijke omgeving. Mooie wandelroutes direct van de camping en heel veel fiets mogelijkheden. Hele aardige camping eigenaren, Prachtig sanitair ...alles keurig onderhouden. Dit jaar door omstandigheden niet geweest, maar in 2020 zeker voor de 6e keer

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Lotte07-11-2019

Heel fijne camping, sympathieke eigenaren, prima sanitair en fantastische fietsroutes. Kortom een perfecte camping! Wij komen hier al negen jaar dus dan is het wel duidelijk hoe fijn wij het hier vinden!

• 9Jan en Vanessa Olen30-09-2019

Eenvoud, schoonheid, rust...

We bezochten deze familiaal gerunde camping voor het eerst met onze camper met aan boord ook een jonge Vizsla. De camping straalt rust en gemoedelijkheid uit en dat kunnen we van de eigenaars ook zeggen. Alles keurig voor mekaar, creatief in decoraties, duidelijk in afspraken, spontaan en vriendelijk. Jammer dat de brasserie de Oude Belg op zaterdag gesloten was. Maar geen nood: de collega's van de 9de Zaeligheyt (op wandelafstand via de bosweg) serveerden ook lekkere gerechten voor een zacht prijsje. Voor de uitstekende bierkaart in De Oude Belg komen we nog eens terug. Net als voor de onbegrensde wandelmogelijkheden in de gemeentebossen. Het sanitair is brandschoon. Voor dit pareltje steken we vast de grens nog eens over...

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fam. Knoppen16-09-2019

Erg mooie camping !

Wij komen al meer dan vijf jaar naar deze rustig gelegen maar schitterende camping. Steeds een leuk welkom en een waar genot om van hieruit te gaan fietsen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ineke21-08-2019

Aanradertje!

Wat een fijne camping! Mooie, rustige ligging in de bossen van de Kempen. België is om de hoek. Zéér ruime plaatsen. Fantastisch sanitair: heel ruim en heel schoon! Uitstekende Wifi!!! Wij stonden hier bijna drie weken met ons gezin met twee tieners van 12 en 14. Er is geen animatie op de camping, maar dat zoeken wij ook bewust niet: wij vermaken onszelf. Het zou wel leuk zijn als er tijdens de schoolvakantie meer gezinnen komen; dat komt de levendigheid ten goede. Nu zagen we vooral senioren. Tussen de grootschalige campings in Eersel en Bergeijk met honderden plekken en 'dag en nacht' animatie, is dit werkelijk een pareltje. Mag zeker ook voor gezinnen niet onvermeld blijven!! En je kunt aan de overkant van de weg erg lekker eten (en spelen!) bij de Oude Belg, de horecagelegenheid van de familie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Genieter14-08-2019

Mooie camping die ik iedereen kan aanraden.

Een zeer aangename camping waar je tot rust komt. Ik wist niet dat dit midden in de zomer mogelijk was. Dus een verademing om dit mee te maken. Ik had mijn hond mee en die kon zich op, maar ook in de bossen prima vermaken tijdens de wandelingen. Minder geschikt voor kinderen, maar als je genoeg vermaak zelf regelt geen probleem, maar is in zekere mate ook het doel van de camping.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Ria Jansson18-07-2019

Heerlijk, relaxt

Mooie natuurlijke en rustige camping , super vriendelijk ontvangst. Hebben er vorig jaar ook een weekend in volle tevredenheid gestaan. Mooie wandel en fiets mogelijkheden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Simons01-07-2019

Top camping, super vriendelijke mensen

Wij hebben een super weekend gehad bij "De kleine Witrijt". Petje af hoe ze het allemaal voor elkaar hebben, mooie ruime camping met fijn zuiver sanitair. Wat wij ook zeker een plus punt vinden is de mogelijkheid om gezellig bij "De oude Belg" een lekker pintje te kunnen drinken met leuke, vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker nog een keer terug

0 tips over Camping De Kleine Witrijt

1 vraag over Camping De Kleine Witrijt

• Swinkels, 08-01-2020

T.v

Is er op de camping t.v aansluiting

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig