Weer vandaag23°

3 reviews over Hotel De Kempenaer in het Nederlands

Wat een geweldige plek om 100% te genieten

Ben Franswa
11-4-2014

Via een vriend aan dit adres gekomen. Kende het niet. Maar wat een uiterst aangename verassing. Eten meer dan perfect. Gezelligheid perfect. Eigenaar met vader en vrouw, maken alles maar dan ook alles zelf. En dat proef je boven alles uit. Prettig is dat je na een avond heerlijk eten kunt blijven overnachten in een prima schone en uiterst gezellige kamen.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Iedere keer weer geweldig !

Tom
10-11-2013

Diverse keren bezocht en heerlijk gegeten. Telkens weer wordt je aangenaam verrast met nieuwe overheerlijke gerechten in een ambiance die doet denken aan jaren geleden maar je wordt avondvullend verwend !! En dan het ijs...... als afsluiter.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een zeer gezellige ambiance

De familie
23-5-2011

Een gezellige sfeer in een zeer mooie omgeving. Midden in de natuur. En heel lekker eten. Met een brabantse sfeer.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kempenaer in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kempenaer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.