Camping De Hulsdonken

18 reviews over Camping De Hulsdonken

• 2018
    9Miekwit28-06-2018

Prima mini camping

Minicamping, een prima in het buitengebied van Bergeijk. Vriendelijke ontvangst met koffie. Mooie grote plaatsen, parkachtige camping met 2 visvijvers. Uitstekend schoon sanitair. Geen uitzicht naar de landelijke omgeving buiten de camping. Voldoende fiets-en wandelmogelijkheden in de omgeving. Bergeijk op loopafstand. Het enige nadeel dat ik op deze camping kan vinden is het betegelde terrasje waar je je voortent of luifel op moet zetten. Je hebt zo geen keuze in de richting waarin je je caravan wilt zetten. En zo kan het voorkomen dat je helemaal geen schaduw kunt creëren.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Mastenbroek30-05-2018

Diegene die kritiek op deze camping heeft kan beter stoppen met camperen en in een hotel gaan. Een drukknop om het urinoir door te spoelen waar heb je het over. Ontvangst super vriendelijk werd gelijk koffie gezet verder sanitair heel schoon, fietsen kunnen binnen staan en evt opladen. Plekken groote met eigen waterkraan en afvoer. Gewoon een erg goede camping.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Monique Ploegsma24-08-2017

Een heerlijk familieweekend met top verzorging!

De Hulsdonken is een fantastisch mooie locatie. De vakantiewoningen (we hadden er 4 gehuurd voor onze familie) zijn prachtig, van alle gemakken voorzien, erg ruim en zeer schoon. De gastvrijheid en betrokkenheid van Fred en Riette was van het welkom tot het afscheid in een woord SUPER, bij alles werd meegedacht, niets was hen te veel en mede hierdoor hebben zij ons weekend tot een onvergetelijke ervaring gemaakt. Fred en Riette, nogmaals hartelijk dank namens de hele familie!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Loek Tax23-06-2017

prachtige camping.

zeer mooie en nette camping. Sanitair netjes en schoon. Ruime plaatsen.Schitterende omgeving voor te fietsen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Chris en Marianne22-06-2017

Mooie camping, maar wel commercieel.

Vakantieoord de Hulsdonken heeft een mooie camping, daarbij zijn er houten blokhutten, vakantiewoningen en een party-feestzaal. Wij kampeerden op de camping, die mooi is aangelegd met een grote visvijver. Verharde plaats voor de voortent. Door de vijver heb je wel last van muggen. Wanneer je plaatsen hebt vooraan de camping heb je veel geluidsoverlast van de drukke weg die voor de camping loopt.De toiletten zijn super schoon maar aan renovatie toe. Drukknoppen kan echt niet meer en is lastig in gebruik. Ook toiletten en wasgelegenheid in één ruimte zonder een goede afscheiding vonden wij niet fris.Twee wasbakken bij de heren is echt te weinig waardoor je regelmatig moest wachten. Er worden regelmatig feesten gehouden in de Partyzaal wat bij ons ook enige geluidsoverlast gaf tot 0.200 uur De ontvangst door de eigenaren was vriendelijk, maar zakelijk, geen koffie of wat lekkers na een lange rit.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Jw ten Cate03-10-2013

ideale fietscamping

Camping de Hulsdonken in Bergeijk schone en ruime plaatsen met perfect sanitair Het leuke plaatsje Bergeijk ligt op korte afstand v/d camping het is te lopen en te fietsen, wij hebben op deze camping de auto totaal niet gebruikt in de 14 dagen dat we er gestaan hebben het is voor ons een ideale uivalbasis voor het maken van vele fietstochten. Aardige en behulpzame mensen die met hart en ziel alles perfect voor elkaar hebben gemaakt. petje af .

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2013

• 9hans jongen10-09-2013

Prachtige camping

Prachtige camping precies zoals de foto's die op internet staan.Heel schoon en modern sanitair met zeep toiletpapier en handdoek. Er heerst een leuke sfeer op de camping en de eigenaren zijn erg gastvrij en vriendelijk. bij aankomst gelijk koffie met iets lekkers en de kleinkinderen kregen limonade.Ook werd er een gezellige avond gehouden met dia's over hun bedrijf, van een varkens en kippenbedrijf naar een recreatiebedrijf. Klasse en petje af voor Fred en Rieétte

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Ad en Corrie van Leest29-07-2013

Geweldig Camping

Hulsdonken is een geweldige camping. Fred en Riette zijn behulpzaam en vriendelijk. Je voelt je vanaf het moment van het oprijden van het terrein welkom. Kinderen zijn er ook welkom. Kunnen er vissen en skelteren.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 9gerry van veldhoven21-04-2013

super fijne camping

Zeer luxe en mooie onderhouden camping met duidelijke regels de eigenaren zijn zeer vriendelijk en altijd bereid iemand te helpen de camping is ook geschikt voor kinderen ze kunnen vissen skelteren en jeu de boules. Ook zeer netjes de slecht weer accomodatie waar het zeer gezellig vertoeven is ik zou zeggen breng een bezoek aan deze mooie camping

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 7Corrie09-09-2012

een keurige camping

een keurige camping op een prima grasterrein, grote plek met tegelplateau voor de voortent.Keurig sanitair, overdekte fietsenstalling. 2 mooi aangelegde vijvers, wat in ons geval voor veel muggen zorgden, Misschien veroorzaakt door het mooie weer wat we hadden, maar wel heel vervelend.In hoog- en laagseizoen word één prijs gehanteerd, die voor een kleine camping best prijzig is. De omgeving is fijn om te fietsen en Bergeijk is een leuk dorp met voldoende winkels.

Gereisd met partner in september 2012

Camping De Hulsdonken info