Camping de Bosrand

17 reviews over Camping de Bosrand

• 2018
    10henk Gaasbeek19-09-2018

fantastisch

een fijne kleine camping , goed onderhouden veld met schoon sanitair, wat verouderd, maar wordt in het najaar geheel vernieuwd door de uitermate vriendelijke eigenaren. Een camping, waar we zeker terugkomen een iedereen aanraden, die van een kleine, rustige camping houdt. Ook zeer geschikt voor mensen met een hond door het fijne bos bij de camping.

Gereisd met partner in september 2018

• 10jepe25-08-2018

Geweldig!!

Uitstekende rustige camping met 25 plaatsen. Goed onderhouden grasveld met verharding om caravan of (in mijn geval) de camper op te plaatsen. Zeer schoon sanitair. Bijzonder vriendelijke jonge mensen. 10 minuten fietsen van Bergeijk. Veel fietsroutes in de directe omgeving van de camping. Zeker de moeite waard om deze camping eens te bezoeken. En o ja....zeer goedkoop en alles inclusief; dus geen gedoe met muntjes.

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2018

• 9J. Crok17-08-2018

Zeer betrokken en behulpzame eigenaren.

Camping met 25 plaatsen op 2 velden. Omzoomd met bomen en struiken. Sanitair wat ouder maar wordt erg goed schoon gehouden. Dames en Heren gescheiden. Bij de dames 2 toiletten, 2 douches en 2 wastafels. Tevens staat hier de wasmachine. Bij de heren ook 2 toiletten, een urinoir en 2 douches. Hier staat ook een centrifuge. Er is 1 wastafel en een afwasplek die ook als wastafel gebruikt kan worden. Een kleine receptie waar ook plaats is voor 2 afwasplekken. In de receptie staat een multifunctionele koffie machine waar diverse soorten drankjes uitkomen voor een kleine vergoeding. De jonge eigenaren in 2017 net gestart met de camping, zijn super enthousiast en zijn van plan om de camping op korte termijn aan te pakken door een nieuw toilet gebouw neer te zetten, een andere indeling en verplaatsen van de veldjes.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam Jansen05-08-2018

Super. Voor herhaling vatbaar.

Heel fijne en nette camping. Kinderen zijn heel welkom.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Frederike03-07-2018

Sfeervolle camping.

Mooie camping, ruime plaatsen. Superschoon! Prima Wifi-ontvangst. Leuke ontvangst door de beheerders (zeer behulpzaam) Een echte aanrader. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Erik en Suzanne12-05-2018

Aanrader, heerlijk tot rust gekomen.

We zijn gastvrij ontvangen door de jonge eigenaresse. We hadden gereserveerd en gevraagd om een schaduwplek voor onze Camper i.v.m onze 2 honden. Daar is goed over meegedacht. Heel fijn en hartelijk. De sanitair zag er ook schoon en fris uit. Er zijn plannen om dit gebouw te vernieuwen in de loop van 2018 i.v.m het ietwat gedateerd is. Maar dit stoort ons niet en is eigenlijk niet noemenswaardig. Verder een mooie fietsroute ontvangen en heerlijk gefietst. De camping ligt aan een bos waar je heerlijk ook met je hond kan wandelen. De omliggende plaatjes met terrassjes en eetgelegenheden zijn ook op mooie afstand te bereiken. Wij komen hier graag terug en wensen het ondernemerspaar veel succes toe, maar dat gaat zeker lukken met hun gastvrijheid!!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Sikorska Ula03-04-2018

Dikke aanrader! Wij gaan zeker terug.

Ruime kampeerplaatsen in rustige bosrijke omgeving. Wij werden hartelijk ontvangen door eigenaars en hadden echt naar ons zin. Sanitair gebouw zeer goed onderhouden, 3 keer per dag gekuist. Er is nieuwe gebouw op komst met verwarming. Er is ook keuken waar je kan afwassen en koffie of choco maken. Elektriciteit en water aansluitingen ruim aanwezig. Wij hebben rivier Dommel met kajaks en kano's afgevaren. Camping Bosrand is perfecte uitvalsbasis voor wandelaars, fietsers en watersport liefhebbers. Dikke aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

9Steenberghe05-09-2017

Mooie ligging , zeer vriendelijke ontvangst.

Het is een kleine camping waar je kan genieten van de rust. Het zijn jonge ondernemers ,met heel veel plannen om er een mooie vakantie plaats van te maken. Wij komen Hier zeker terug. Verder wensen we ze veel succes om hun dromen waar te maken.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Heerlijk rustig, super beheerders02-09-2017

Tent gehuurd om kamperen uit te proberen.

De Bosrand is een kleine camping waar de beheerders echt hun best voor je doen. Wij hadden een tent gehuurd. Om uit te proberen of kamperen iets voor ons gezin was. Bij aankomst stond de tent al helemaal klaar, ingericht en wel. Inclusief heerlijke appeldakjes in de koelkast. Tent was goed onderhouden en heel compleet ingericht. Van theedoek tot thermoskan, alles is aanwezig. Sanitair is super schoon. Wij gaan zeker nog een keer terug want zo een ontspannen vakantie hebben we in lange tijd niet gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 10Will en Els Uphoff27-08-2017

Zeer aan te bevelen.

Mooie nette camping. Vriendelijke ' nieuwe' jonge eigenaren die zich inzetten om het jou naar de zin te maken. Grote plaatsen, goed en schoon sanitair met handzeep en handfőhn. Mooie binnen afwaskeuken met koelkast en diepvriesje als extra service. Plattegrond en folderinformatie. Fietsschuur met stopcontacten. Wifi op je plaats. Bergeijk leuke plaats, Albert Heijn, Jumbo en Aldi. Goed chinees restaurant. Campingzaak Bax. De tuin van Mien Ruijs met fabriek Rietveld. Bosrijke omgeving met fiets en wandelroutes. Valkenswaard, Eersel, Lommel in België waar het leuk winkelen is. Abdij Achelse Kluis, St Benedictus, net over de grens onder Valkenswaard. Toetje voor bierliefhebbers. Kortom een geweldige camping en een schitterende omgeving. Komen hier beslist terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017