Camping Landgoed De Barendonk

Camping Landgoed De Barendonk
9,1

39 reviews over Camping Landgoed De Barendonk in het Nederlands

Met vrienden

Rustige camping bij het bos

Bas & Sas
18-9-2018

Een paar dagen met caravan en jonge hond op de camping gestaan. Na een warm welkom kozen wij voor plek 14 aan de rand van de camping met een vrij zicht over de weilanden. De camping heeft diverse kampeerveldjes en luxe trekkershutten en maakte een verzorgde indruk. Door gastenvan de hutten is het in het weekend wat drukker op de camping wat ook wat reuring (geen overlast) gaf. Voor ons geen probleem. Het bos met rechte paden was direct vanaf de camping te bereiken en dat kwam ons met de hond goed uit. Toiletten en douches bevinden zich in het hoofdgebouw en waren wat gedateerd, maar schoon en ruim genoeg. Het warme douchewater laat zich wel enkele minuten op zich wachten, maar dit werd ook aangegeven. Niet echt duurzaam, maar goed. In Mill bevindt zich de supermarkt(en) op fietsafstand. Wil je een goed verzorgde eenvoudige maaltijd op een terras dan bevelen wij het Wapen van Beers aan in Beers aan.

Buitengewoon overnachten op het platteland!

Patricia
14-9-2018

Afgelopen nacht in de Barelio geslapen. Wat een fijne plek in deze moderne trekkershut, onder een prachtige sterrenhemel. Heerlijk relaxt tussen de appelbomen die vol appels hangen. We komen gauw weer terug!!!

super!

Pilou
8-9-2018

Gastvrijheid van de medewerkers is fantastisch. Accomodatie is super. Locatie erg mooi.

Heerlijke rustige camping

Gijs
8-9-2018

Heerlijke rustige camping, voor jong en oud. Veel leuke activiteiten in een ongedwongen sfeer. Geweldige uitvalsplek om de regio de leren kennen.

Aanrader!

Mw. van Zoerlandt
24-6-2018

Panorama trekkershutje was erg mooi: prachtig uitzicht over de maisvelden vanaf de bedjes (fijne stevige matrassen!), gezellig ingericht. Gezellige gastvrije camping met leuke speeltuin voor kinderen. Vele leuke wandelpaden in de omgeving met zelfbedieningshuisje voor wat lekkers. Jammer was dat je weinig privacy in de tuin hebt: een hegje voor het pad zou het helemaal top maken.

Uiterst hartelijke ontvangst, voor iedere standplaats staat er een uitgebreide informatiemap klaar. Fiets en wandelroutes keurig geplastificeerd.

Leuk dat er op enkele plaatsen bakken met verse kruiden staan.

Wij waren er een midweek, heerlijk!!

Ben
19-5-2018

De rust en ruimte van de camping met enig verkeerslawaai van de provinciale weg tijdens de piekuren rond 8 en 18 uur.

Het is een mooie en schone camping.

Het sanitair is matig, door de vreemde combinaties van functies en de gedateerde uitrusting. Green key is aanbevelingswaardig maar dat dan de warme kraan heel lang moet openstaan voordat er warm water uitkomt spreekt elkaar tegen.

de ontvangst ,de hartelijkheid en uitstekende accommodatie. het was in een woord heel fijn om op het landgoed te zijn.

Het was geweldig!

Joke
30-4-2017

Wij vonden het super!

Kampeerterrein lag er perfect bij, super leuk voor kinderen, de skelters op luchtbanden en het speelobject met de pomp met echt stromend water!

Het was beren koud tijdens ons verblijf, maar we mochten 's avonds gebruik maken van de gezellige domaine zaal.

Hier stond een palletkachel en we hebben hier super comfortabel gezeten!

Het was een feest om hier te zijn!

Dank je Liesbeth en alle medewerkers!

Wij komen 20 jaar met plezier op De Barendonk.

Toplocatie in het mooie Land van Cuijk!!!
14-7-2016

Deze gastvrije mensen hebben oog voor wat de gast nodig heeft. Het is altijd verfrissend om daar te zijn. Steeds wordt er geïnnoveerd, maar de locatie blijft toch kleinschalig. Wat een fijne plek om te zijn met familie, vrienden, collega's etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Barendonk in Beers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Barendonk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.