NederlandNoord-BrabantBeersCampings BeersCamping Landgoed De Barendonk

Camping Landgoed De Barendonk

NederlandNoord-BrabantBeers

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Landgoed De Barendonk voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 97 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 97 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

96 Reviews over Landgoed De Barendonk

• 2Roos10-08-2021

Verblijf geannuleerd en inhalen was geen sprake va

We waren hier eerder, perfect. Nu geannuleerd vanwege covid (maart 2020). We kregen tegoedbon voor 2020. Dit lukte niet vanwege groot gezelschap (mochten niet bij elkaar op bezoek). Nu wilden we alsnog gebruik maken van 400 euro tegoed maar daar was geen sprake van: jammer voor jullie, jullie zijn lastige mensen. Op mijn mail dat dit niet professioneel was (nee verkopen op zo’n manier, kreeg ik nog een verbale trap na.

• 9Anouk26-07-2021

Charmant!

Charmante kindvriendelijke camping. Mooi schoon sanitair, meer dan voldoende faciliteiten. Prachtige omgeving en leuke speeltuin voor de Kids!

• 9Henderina18-01-2021

Winter kamperen

We zijn wandelaars met rugzak en een tentje en zo kwamen we afgelopen weekend ook voor 1 nacht op Landgoed Barendonk, net toen de sneeuw viel. Er was een keuken met alle faciliteiten, nette wc’s en doucheruimte. En ze had een ruimte voor ons beschikbaar gemaakt waar we in de avond warm konden zitten. Dat was erg fijn en zo gastvrij! Ben je in deze omgeving dan is overnachten op Landgoed Barendonk echt een aanrader!

• 8Marie26-09-2020

prachtig en ontspannen!

mooie omgeving. Leuk tinyhouse Vriendelijke mensen

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Joep en Annelies Tange27-08-2020

Geweldig!

We hebben in totaal dik 3 weken op deze camping gestaan en het was heerlijk. Alles klopt: de sfeer, de mooie kampeerplekken, de gastvrijheid, de kindvriendelijkheid...ga zo maar door. We hebben enorm genoten en ons echt thuis gevoeld. Een dikke aanrader als je van een kleinschalige en sfeervolle camping houdt.

• 10Monique07-08-2020

Toplocatie!

Wat een geweldige locatie is de Barendonk! De ontvangst was zeer gastvrij. Complimenten aan ieder die de receptie bemant. Wij stonden 1 week op het natuurkampeerterrein, hadden een erg ruime kampeerplaats, met uitzicht op de koeien. Voor iedere gast is er een infomap met informatie over wandel- en fietstochten, leuke uitjes voor de kids, aanraders in de omgeving, kortom superhandig. Het terrein op het landgoed is erg sfeervol aangelegd, met knusse velden en hoekjes met mooie beplanting. Ook complimenten voor het nette en zeer goed onderhouden sanitair. Op het terrein staan kruidenbakken waar je zelf kruiden uit mag pakken. Er is een paddenpoel waar je 's avonds een kampvuur mag houden. De rondleiding over het landgoed én het koeienbedrijf was zeer interessant. Op zondag is het terras open en kun je genieten van allerlei lekkere dingen. Op vrijdagavond wordt er een pizza-avond georganiseerd. Lekker! Deze vakantie smaakt zeker naar meer!

• 9Nelleke31-07-2020

Voortreffelijk.

Landgoed Barendonk is een fantastische plek. We verbleven met onze jaarlijkse fietsgroep (groep van 8 ) in het Grote Huis omdat we dit jaar niet naar Duitsland wilden/konden vanwege de corona. Dit was een geweldig alternatief, een groot, authentiek huis vol met spannende plekken en veel ruimte. Iedere ochtend verse broodjes, prima keuken en twee ruime terrassen. Vanuit deze plek prachtige tochten gemaakt en zodoende ook nog in Duitsland kunnen fietsen. Personeel was erg vriendelijk!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Marcel van den Berg27-07-2020

Geweldig ga zo door

Prachtige omgeving om te fietsen, wandelen of gewoon niets doen. De pizza-avond op vriidag is geweldig georganiseerd en zeer smaakvol in de open lucht onder een prachtige luifel.

• 10Jos26-07-2020

Super gastvrij en gezellig in een mooie omgeving

Het verblijf is super gastvrij en gezellig in een mooie omgeving. Het camping terrein is goed onderhouden en gelegen op een mooi landgoed. Het sanitair is mooi schoon en in goede staat. In het hoogseizoen zijn er natuuractiviteiten voor de kleintjes. De pizza avond op vrijdag is een aanrader.

Kortom een fijne plek om lekker in de natuur te kamperen.

• 10Jacqueline de Groot30-06-2020

Een aanrader

Wat een geweldige camping! Super aardige mensen, die je welkom heten, en persoonlijk de camping laten zien! Hele grote plaatsen, konden wel 2 caravans op. Zeer schoon sanitair, wat zeker in deze tijd erg belangrijk is. Mooie fietstochten kunnen maken. In Cuijk heerlijk gegeten bij restaurant Smaak. Wij komen zeker nog een keer terug!!

Camping Landgoed De Barendonk info

Camping informatie