Weer vandaag1°-5°
8,7

74 reviews over Camping Landgoed De Barendonk in het Nederlands

Heerlijk in de natuur, verslavend!

May,
14-12-2018

We hebben een paar dagen /nachten doorgebracht in een trekkershut op de Barendonk.

Wij wonen zelf in Beers en onze houten vloer werd behandeld, dus we konden niet thuis verblijven.

Het was een geweldig verblijf, in de natuur, lekker dichtbij huis maar o zo verrassend en mooi. Onze lievelingsplek!!

Gereisd met partner in januari 2018

Wat mooi en wat een rust!

Parel van der Plas,
11-12-2018

We waren er maar kort, een halve dag en 1 nacht, maar zijn helemaal bijgekomen. Prachtige omgeving! Aardige mensen! In de trekkershut (met kids); alles was aanwezig wat we nodig hadden. Ook in half november was het lekker om het buitenleven te ervaren. We komen graag nog eens terug in de zomer :-)

Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Super!

M.A. Willemsen,
10-12-2018

Afgelopen voorjaar verbleven mijn man en ik rondom koningsdag in een blokhut op landgoed Barendonk. Vrienden en broer + schoonzus waren met hun campers gekomen..Wat een ontzettend leuke, ruime opgezette en vriendelijke plek om te verblijven. De (4 pers) blokhut was compact maar prima om s avonds met zn zessen nog even bij elkaar te zitten. De campingplaatsen zijn mooi en ruim. We hopen zeker nog eens terug te komen. Wie weet in een van de groepsaccommodaties!

Aanrader!

EHL Verheijen,
9-12-2018

Wat van Ver komt...

hoeft niet altijd lekkerder te zijn! Dat is helemaal van toepassing op dit mooi natuurkampeerterrein in het Land van Cuijk: je hoeft niet persé ver te reizen om tot rust te komen! Een aanrader voor iedereen die houdt van wandelen in prachtig natuurschoon, met de Maas ‘om de hoek’. In Grave, een authentiek stadje op fietsafstand, is het heerlijk struinen langs winkeltjes en bourgondisch ook zeer de moeite waard. Het ‘buitenland’ ligt op steenworp afstand, denk maar eens aan een dagje naar het Duitse Kleve, vlakbij Nijmegen. De eigenaren zijn zeer behulpzaam, het onthaal is hartelijk en de voorzieningen zijn dik in orde. De camping is ruim van opzet, mooi tussen het groen. Wij hebben al twee keer mogen genieten op deze prachtige plek. En het is zeker niet de laatste keer!

Mary,
2-12-2018

Ik was met mijn moeder van 89 en drie zussen met kinderen en partners een weekend op landgoed Barendonk. Het verblijf voor 22 personen is heel gezellig en compleet ingericht. Samen met een vriendelijke ontvangst en schitterende omgeving is dit een toplocatie

Gereisd met vrienden in november 2018

Fantastisch verblijf , alles tip top in orde.

Ingeborg Valk,
2-12-2018

In een jaar zitten bijzondere momenten en voor ons was dit er een van! Het eerste familieweekend / 55 jarig huwelijksfeest, Jakob 80 jaar en Bets 75 jaar geworden. Genoten met het gehele gezelschap van de super mooie en volledig ingerichte Vlaamsche schuur samen met het Koetshuis. Heerlijk genoten van de prachtige natuur en wandelroutes voor jong en oud. Rondleiding gedaan door de koeienstallen en de kids hebben zich prima vermaakt met de skelters. Heerlijk buiten koffie gedronken en op het terras met hele gezelschap buiten gegeten. Op en top een echte aanrader voor het houden van een familieweekend. Super gastvrij ontvangen.

Gereisd met vrienden in november 2018

Echt een aanrader! Super gastvrij.

Karin v. B.,
2-12-2018

Met hemelvaart weer een heerlijk lang weekend met onze vrienden gekampeerd op de Barendonk. We komen hier nu 5 jaar met 3-4 gezinnen en genieten van de gastvrijheid en omgeving. Fijne, kleine camping. Bij slecht weer een koude avonden kun je lekker binnen zitten of op het overdekte terras. Liesbeth is ontzettend gastvrij en behulpzaam. Het mobiele-pizza-restaurant wat verassend lekker en supergezellig!

Erg handig dat je kunt koken in de keuken van de camping.

In de omgeving is genoeg te doen; zeilbootje / kano's huren aan de Kraaijenbergse plassen, zwemmen in Goch, Pitch en Put golf...

Wij hebben alweer geboekt voor 2019.

Gereisd met vrienden in mei 2018

klein paradijs om heerlijk tot rust te komen

Judith H.,
2-12-2018

Afgelopen jaar 3 keer hier geweest, 2 keer gewoon een paar dagen er lekker tussenuit, 1 keer om met vrienden en familie mijn verjaardag te vieren. Voelt elke keer als een warme deken. Zeer gastvrije ontvangst, medewerkers altijd erg behulpzaam, mooie omgeving. Paradijs voor mn hond. Je loopt vanaf het landgoed zo tussen de weilanden. Terrein is netjes verzorgd. Je kunt er kamperen, maar er zijn ook verschillende trekkershutten ,van basic tot luxe. Er is een kampvuurplaats en er staan verschillende bakken met verse kruiden om te gebruiken. Met oud en nieuw gaan we weer, ben al aan het aftellen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

belevenis

fam de Haan,
2-12-2018

Eind april hebben we een mooi familieweekend gehad op landgoed de Barendonk.

Het landgoed is zeer geschikt. We hebben van het koetshuis gebruik gemaakt, maar ook van verschillende trekkershutjes. De echte kampeerders onder ons hadden de tent mee. Met een mooi landelijk uitzicht hebben we hier genoten.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Bea Dietz,
1-12-2018

We hebben heerlijk gekampeerd en gewandeld in de mooie omgeving.

Het ontvangst was heel hartelijk en er is heerlijke kaas te koop.

Onze kleinkinderen zijn ook een dag komen spelen.

Zo, leuk die afgeschermde speelplek, met tenten en huisjes er omheen, zodat je de kindjes goed in de gaten kunt houden.

Ook tevens een leuke ontmoetingsplaats.

Verder is er van alles te ontdekken rondom de camping.

Kortom fantastisch verblijf en we komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Barendonk in Beers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Barendonk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.