Camping Landgoed De Barendonk

8.8Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Beers

8.8Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed De Barendonk voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

79 reviews over Camping Landgoed De Barendonk

• 9Ingrid Noorlander21-11-2019

Volgend jaar weer :-)

Ik kom hier nu al jaren en ik geniet elk jaar weer van het buiten zijn, de gastvrijheid en natuurlijk de dames van de boerderij.

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Patricia van den Dungen20-11-2019

Super locatie!!! Buitengewoon klantvriendelijk

Deze locatie en omgeving heb je niet in 1 keer gezien. Dat betekent vaak terugkomen!!! Wat een fijne plek. Alles ziet er tiptop uit. Er is veel te doen op het terrein maar ook in de nabije omgeving. Het personeel en eigenaar denkt altijd met je mee. Onlangs is het sanitair weer volledig in een nieuw jasje gestoken. Nu nog mooier dan voorheen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9M.N. van der Hout21-06-2019

Een leuke, originele en betaalbare overnachting.

Wij verbleven in de trekkershut Barelio voor één nacht. Een erg leuk tiny house idee, met alles er op en eraan wat je nodig hebt. Ontbijt de volgende dag was goed gevuld en lekkere broodjes. Contact met de eigenaresse was goed en openhartig. Mooie rustige omgeving met een hoop natuur. Vijftien minuutjes rijden van Nijmegen.

Een leuke, originele en betaalbare overnachting. Zeker aan te raden!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Rene, Jessica & Sanne12-06-2019

Een gezellige gemoedelijke Brabantse natuurcamping

Wij komen op deze mooie camping al 8 jaar in het voorjaar tijdens de Hemelvaart, Pinksteren of de mei-vakantie of een combinatie van deze periodes. We komen dan met het gezin (dochter die inmiddels 13 jaar is) en tijdens de Pinksteren met een groep vrienden. Het is een rustige kleine gemoedelijke camping, omgeven door natuur. Het personeel is altijd vriendelijk en gastvrij. Er is een mooie ruimte met palletkachel die gebruikt kan worden bij minder weer als gelegenheid om wat te eten en te drinken. Bijzonder is de kampvuurplaats waar je 's avonds gezellig kan gaan zitten. Dit jaar zijn de sanitairruimtes opgeknapt en die zien er weer fantastisch uit. De kinderen vermaken zich prima met zand, water en skelters of een leerzame wandeling door de natuur. De combinatie van trekkers-, comfortghutten en kampeerplaatsen is ook bijzonder omdat je hiermee mogelijkheden creëert voor de echte kampeerders en overige vakantiegangers op een camping

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8May14-12-2018

Heerlijk in de natuur, verslavend!

We hebben een paar dagen /nachten doorgebracht in een trekkershut op de Barendonk. Wij wonen zelf in Beers en onze houten vloer werd behandeld, dus we konden niet thuis verblijven. Het was een geweldig verblijf, in de natuur, lekker dichtbij huis maar o zo verrassend en mooi. Onze lievelingsplek!!

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Parel van der Plas11-12-2018

Wat mooi en wat een rust!

We waren er maar kort, een halve dag en 1 nacht, maar zijn helemaal bijgekomen. Prachtige omgeving! Aardige mensen! In de trekkershut (met kids); alles was aanwezig wat we nodig hadden. Ook in half november was het lekker om het buitenleven te ervaren. We komen graag nog eens terug in de zomer :-) Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 9M.A. Willemsen10-12-2018

Super!

Afgelopen voorjaar verbleven mijn man en ik rondom koningsdag in een blokhut op landgoed Barendonk. Vrienden en broer + schoonzus waren met hun campers gekomen..Wat een ontzettend leuke, ruime opgezette en vriendelijke plek om te verblijven. De (4 pers) blokhut was compact maar prima om s avonds met zn zessen nog even bij elkaar te zitten. De campingplaatsen zijn mooi en ruim. We hopen zeker nog eens terug te komen. Wie weet in een van de groepsaccommodaties!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8EHL Verheijen09-12-2018

Aanrader!

Wat van Ver komt... hoeft niet altijd lekkerder te zijn! Dat is helemaal van toepassing op dit mooi natuurkampeerterrein in het Land van Cuijk: je hoeft niet persé ver te reizen om tot rust te komen! Een aanrader voor iedereen die houdt van wandelen in prachtig natuurschoon, met de Maas ‘om de hoek’. In Grave, een authentiek stadje op fietsafstand, is het heerlijk struinen langs winkeltjes en bourgondisch ook zeer de moeite waard. Het ‘buitenland’ ligt op steenworp afstand, denk maar eens aan een dagje naar het Duitse Kleve, vlakbij Nijmegen. De eigenaren zijn zeer behulpzaam, het onthaal is hartelijk en de voorzieningen zijn dik in orde. De camping is ruim van opzet, mooi tussen het groen. Wij hebben al twee keer mogen genieten op deze prachtige plek. En het is zeker niet de laatste keer!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Mary02-12-2018

Ik was met mijn moeder van 89 en drie zussen met kinderen en partners een weekend op landgoed Barendonk. Het verblijf voor 22 personen is heel gezellig en compleet ingericht. Samen met een vriendelijke ontvangst en schitterende omgeving is dit een toplocatie

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Ingeborg Valk02-12-2018

Fantastisch verblijf , alles tip top in orde.

In een jaar zitten bijzondere momenten en voor ons was dit er een van! Het eerste familieweekend / 55 jarig huwelijksfeest, Jakob 80 jaar en Bets 75 jaar geworden. Genoten met het gehele gezelschap van de super mooie en volledig ingerichte Vlaamsche schuur samen met het Koetshuis. Heerlijk genoten van de prachtige natuur en wandelroutes voor jong en oud. Rondleiding gedaan door de koeienstallen en de kids hebben zich prima vermaakt met de skelters. Heerlijk buiten koffie gedronken en op het terras met hele gezelschap buiten gegeten. Op en top een echte aanrader voor het houden van een familieweekend. Super gastvrij ontvangen.

Gereisd met vrienden in november 2018

6 tips over Camping Landgoed De Barendonk

• Marga, 30-07-2013

neem een verrekijker en vogelgidsje mee

• Tineke van Heuveln, 21-07-2013

Ook in de andere weken een geweldig natuurkampeerterrein, waar je je tent niet mee hoeft te nemen ( er zijn ook trekkershutten).

• Vera, 28-07-2013

Wij zijn deze week geweest. En er vond nu het tuigpaardconcours plaats op het terrein. Dat was ook erg leuk om eens te zien. Ook met springkussens voor de kinderen, schminken, koe schilderen, huifkarrentocht. etc.. Voor wat ik heb begrepen is het een jaarlijks terugkerend evenement.

3 vragen over Camping Landgoed De Barendonk

• Henk Aldenhoven, 20-05-2018

Jeu de boules baan?

Beste medewerker (m/v), Is er een boulesbaan op het landgoed aanwezig? Bij voorbaat dank voor uw antwoord. Beste groet, Henk Aldenhoven

• Cindy, 16-05-2014

Over de camping

Ik ben Cindy, en ik ben van plan samen met 7 vriendinnen op vakantie te gaan. Wij zijn allemaal 14 en ouder, en wij willen graag een plekje hebben waar wij kunnen staan met een tent als dat kan, en ook verblijven zonder volwassene als dat mogelijk is. Is dit bijde mogelijk, en zo niet, heeft iemand nog een andere plek waar dit bijde wel mogelijk is, dat dichtbij Limburg is? Alvast bedankt.

• Dieny Scheffer, 09-06-2013

Grootte van de plaatsen

Hoe groot zijn de plaatsen op de camping?we hebben nl. een lange caravan.

Wilma Tielemans, 21-07-2013

Die van ons is inclusief dissel 7,5 meter en dit is geen enkel probleem. De auto's staan apart geparkeerd.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig