Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

Meer camping info

25 reviews over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

• 9Ellen08-09-2019

Super Camping/ Boerderijgevoel!!!

Afgelopen weekend voor de 2e keer hier geweest met mn familiedag (22 man/15 kinderen) en weer een súper weekend gehad! Boer Stef doet écht z'n best iedereen de hele dag te vermaken, rijdt rond met z'n tractor (waar kinderen achterin de wagen kunnen zitten) neemt de tijd om kinderen een rondje op een paard te laten rijden en overal zijn tamme beestjes te vinden. Overal vind je speeltoestellen,speelgoed, boekjes en fietsen/tractors te vinden! Het sanitair is klein, maar word ontzettend goed schoongehouden en alles werkt naar behoren. Je kunt ook hout en een vuurkorf regelen voor een mooie prijs! Al-Bij-Al: ik kom hier graaaaaag weer terug met mijn zoontje!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Lpg Ewalds03-05-2019

Het commandeermeisje

Waanzinnig leuk verblijf, Alleen erg jammer dat het dochtertje van de baas de sfeer verpest bij de kinderen. Ze wordt het commandeermeisje genoemd. Kindjes die niet spelen zoals zij het wilt wirdt het verblijf zuur gemaakt. Hopelijk wordt het beter anders wordt dit onze laatste keer

• 6Staat v/h sanitair

Familie Gosens, Medewerker, 07-05-2019

Hallo,

Goed te lezen dat jullie een leuk verblijf hebben gehad op onze camping. Het is echter zeer spijtig dat jullie kinderen niet hebben kunnen spelen zoals ze dat zelf graag wilden. We gaan hier zeker werk van maken.

Hopelijk kunnen we jullie nog eens begroeten zodat jullie kinderen alsnog 'vrij' kunnen spelen!

Groetjes, Fam. Gosens

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Ingrid Van son02-05-2019

Super!

Wij zijn hier een paar dagen geweest, mijn dochters vonden het geweldig! Ze mochten paardrijden op Sil en hem verzorgen. Wandelen met lammetjes en pony's, knuffelen met de konijntjes en nog veel meer. Boer Stef is een vriendelijke en toegankelijke man, staat de hele dag paraat voor iedereen. Erg mooie en interessante avondwandeling gehad onder leiding van boer Stef. Alles in een ongedwongen sfeer. Wij stonden op plek 1, vlak langs de weg, waar vaak erg hard werd gereden. Een plek op de velden is beter, ook qua zon. Op tijd boeken dus.

Mijn dochters hebben genoten en waren de hele dag op pad met de dieren. Veel kinderen op de camping, dus veel aanspraak. Deze camping is echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Janssen05-09-2018

Echt genieten voor het gehele gezin!

Gezellig en super leuk voor de kinderen.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    9Robert03-07-2017

top camping voor kleine kinderen

Wij komen hier al 15 jaar en onze kinderen en wijzelf zijn meegegroeid met de camping. Afgelopen weekend had ik mijn kleine neefjes op bezoek van 2 en 4 jaar oud. Ik heb weer mogen ervaren wat voor een paradijs dit is voor kinderen in deze leeftijdcategorie. Mijn eigen kinderen zijn tussen de 8 en 12 jaar en ook hiervoor is voldoende te beleven, waaronder paardrijden en chillen met de rest van de leeftijdsgenoten bij het kampvuur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Broers08-08-2016

Bijzonder leuke camping!

Wij hebben een geweldige tijd gehad op deze camping. We hebben al vaal gekampeerd, maar zo'n goede sfeer en gastvrijheid als op de Tienmorgen kom je zelden tegen. Boer Stef is een man van goud, maar ook alle hulpboeren zijn erg leuk! Het enige minpuntje vonden wij de herrie na 23.00 uur vanuit bepaalde delen op de camping. De regel dat het na elven stil moet zijn zou wat strenger nageleefd mogen worden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Bianca28-06-2016

Heel leuk

Super leuke boerderijcamping! De kinderen vermaken zich hier prima met alle diertjes en andere activiteiten. De kinderen zijn hier echt koning. Wij sliepen in een caravan maar deze vonden wij helaas erg verouderd.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 2Nard Aarts08-06-2016

Schoolkinderen slapen op zolder zonder noodlicht.

Veel kinderen op een houten zolder, een opslagruimte voor matrassen zonder noodverlichting, zonder verlichte aanduiding uitgang. Niet veilig, bij stroomuitval en brand zie je geen uitweg.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8heidje sandera28-03-2016

Erg leuke camping... sanitair mag vernieuwd worden

Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen.. deze staan centraal op de camping en kunnen en mogen hier alles. Van t spelen in de speeltuin tot t verzorgen van alle dieren. Alleen het sanitair is erg eenvoudig. Hele kleine douchen en erg basic. Jammer dat er niet iedere dag werd schoon gemaakt.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 10J Megens17-08-2015

Optimaal genieten!

Een onvergetelijke plek waar de kinderen alle vrijheid hebben, mogen helpen op de boerderij, kunnen zwemmen, spelen en genieten. Boer Stef maakt het plaatje compleet door steeds van alles met de kinderen te ondernemen op de boerderij. Zeker een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

1 tip over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

• Familie Werts, 01-08-2014

De kanoo tocht (in Grave) is een leuke activiteit en op de zondag kun je op slot tongelaar lekker een kop koffie met iets lekker nuttigen en rond kijken in verschillende kamers en torens van dit mooie gebouw (op 5 kilometer). Ook de natuur rond Slot Tongelaar is de moeite waard.

0 vragen over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50