Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

25 reviews over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

• 10Shirley06-08-2011

Echt Fantastisch .. een aanrader voor jong & oud

Echt geweldig ....

Het is hier echt genieten van al het mooi`s , de paarden .. kippen,geiten, schapen poesjes, ezels, koeien, hanen en het vele meer.

Zoals ieder jaar is oma met nu 3 kleinkinderen een weekje op pad gegaan en dit jaar is het deze kampeerboerderij geworden, ze zijn dagen tekort gekomen. Mijn dochter (12) heeft vooral genoten van de paarden en pony`s (Danzer is ook mijn favoriet, wat een lieverd is dat) Voor mijn 2 nichtjes was het hoogtepunt wel de kinderdisco ... maar ook voor alle drie de geboorte van een kalf (wat een indruk heeft dat gemaakt en ze mochten alles van zo dichtbij bekijken, geweldig vonden ze het. Ikzelf heb er een nachtje geslapen en de volgende dag mijn dochter meegenomen, ook ik heb genoten ... bijna 2 dagen bij de paardenbak gezeten om naar het paardrijden van mijn dochter te kijken :-) Volgend jaar willen we waarschijnlijk een stacaravan huren op de kampeerboerderij ....

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Ingrid26-05-2011

Fantastische camping

De tienmorgen is ronduit geweldig. De kinderen hebben we de hele week niet gezien. De kalfjes, t lammetje, kippen, konijnen, geiten, poezen, paarden, alles was even leuk voor onze kinderen. Koeien melken, op de platte kar, paard rijden, het zwembad, de boomhut, eigenlijk was dus een week veel te kort. Boer Stef en zijn vrouw lenie hebben hier een geweldige plek waar de kinderen vrij spel hebben. Ook leren ze veel van de dieren en hoe hiermee om te gaan. Het terrein is overzichtelijk en schoon. Ook de te gebruiken vuurkorven zijn erg leuk, 's avonds de vuurkorven voor de tent en de kids marshmellows. Het sanitair is schoon en voldoende. Wij komen in augustus nog een keertje terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9A.V24-07-2010

erg leuk voor de kids

Deze camping is heel erg geschikt als je zelf een beetje van de rust wil genieten. De kinderen amuseren zich met de dieren op de boerderij. Onze kinderen hebben in een weekend in juni een kalfje en een lammetje de fles gegeven. Ons zoontje mocht even een ritje maken op een pony, en onze dochter was niet weg te krijgen bij de poesjes . Ze mochten ook mee op de kar achter de tractor. Vanuit de camping kun je nog leuke uitstapjes maken in de omgeving of lekker fietsen. Kortom echt genieten voor het hele gezin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Suus uit Schaijk23-07-2010

Geweldig Genoten!

De Tienmorgen is een paradijs voor kinderen en daarmee ook voor de ouders. Het ligt midden in het prachtige natuur/wandelgebied Tongelaar. Wij zijn met onze vriendengroep, inclusief de kinderen een weekend geweest en gaan volgend jaar zeker weer. In de ochtend wordt je gewekt door de hanen, de koeien en de ezels. Wie wil mag mee gaan melken of de dieren voeren. De kinderen zijn de hele dag met de poesjes, de konijnen bezig of gaan een hut bouwen. Tussendoor mochten ze nog mee voor een tractorrit door de omgeving, hebben ze geleerd hoe een koe met de hand te melken en nog veeeeel meeerr. En wij ouders? Wij zaten heerlijk bij elkaar te genieten van al dat moois.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Fam. Spierings25-05-2010

Fantastische kampeerboerderij

Een actieve kampeer / zorgboerderij waar kinderen centraal staan. Wordt erg veel met de kinderen en voor de kinderen gedaan .... Onze kinderen hebben er een super tijd en leren gelijk om te gaan met dieren.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

1 tip over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

• Familie Werts, 01-08-2014

De kanoo tocht (in Grave) is een leuke activiteit en op de zondag kun je op slot tongelaar lekker een kop koffie met iets lekker nuttigen en rond kijken in verschillende kamers en torens van dit mooie gebouw (op 5 kilometer). Ook de natuur rond Slot Tongelaar is de moeite waard.

0 vragen over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50