Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

• 7.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

25 reviews over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

• 8Bogerd18-05-2015

Hele leuk plek om naar toe te gaan.

Deze boerencamping is erg leuk om naar toe te gaan. Boer Stef is een leuke man en er kan heel veel op deze boerderij. Paarden verzorgen, dieren knuffelen etc.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 9Frank17-05-2015

Voor herhaling vatbaar

In mei 2015 hier een week gestaan met 2 kleine kinderen (2 en 4). Ze vonden het geweldig. De koeien in de wei, lammetjes melk geven, de pony borstelen. Een leuke plek waar camping en boerenleven samen komen. De disco was voor de kinderen fantastisch, en de interactie van de boer (en boerin) op de camping met de campinggasten is geweldig. Boer Stef ging volgens mij elke dag wel een eindje met de trekker en oplegger rond (volgeladen met kinderen en ouders).

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10Carla Assenberg08-10-2014

wat een geweldige plek

ik ben met mijn 2 kleinkinderen een weekje geweest in de mei vakantie van 2012. Nu ga ik weer en heb deze keer de stacaravan geboekt. Ik kan niet wachten om de gezichten van de kinderen te zien als ik het ze vertel, Wat is dit een fantastische plek met enorm gastvrije mensen en boer Stef die niks te gek is om het de kinderen naar de zin te maken. Top gewoon

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 10Breman10-08-2014

Geweldig fijne vakantie.

Geweldige vakantiemogelijkheid. Vooral voor kinderen die van dieren houden en speciaal voor een meisje van 12 dat helemaal weg is van paardrijden. Hele aardige eigenaar en zeer vriendelijk personeel van de zorgboerderij. Zeker voor herhaling vatbaar. Dochterlief zou het liefst daar gebleven zijn.

Gereisd in juli 2014

• 9Familie Werts01-08-2014

Een TOP camping!

We zijn hier nu al voor de 2e keer en hebben nu al voor volgend jaar geboekt (7 weken ;-) Familie Gosens is erg gastvrij en behulpzaam. Voor de kinderen is het een paradijs (voor volwassenen natuurlijk ook), ze kunnen hier echt "boer" worden. Met de traktor mee, koeienmelken, paardrijden enz, alles is hier mogelijk! Ze organiseren spooktochten, speurtochten, droppings, Disco/Karaoke en nog veel meer. Deze camping laat weer eens zien dat je niet ver weg hoeft te gaan voor een Top vakantie!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Irma Conrad14-07-2013

Prachtige camping

Ik was zaterdag 13 juli bij mijn kleinkinderen op bezoek die op de caping zijn. ik voelde me meteen welkom.. wat een gezellige en warme sfeer. het was mooi om de kinderen zo te zien genieten. ze mogen veel op de boederij. ik ben geen camping mens maar wil hier wel vakantie vieren de volgende keer als de kleintjes weer op de camping zijn. mijn complimenten voor de eigenaars Hartelijke groet irma

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9spierings20-05-2013

Wat was het weer geweldig ......

We zijn alweer net terug van onze 5 de keer kamperen bij boer Stef !!!! Onze kinderen hebben zich weer prima vermaakt met hemelvaart en pinksteren. Iedere jaar willen ze met alle geweld weer terug naar Boer Stef..... Ze zeuren nu alweer of wel alsjeblieft weer terug gaan .... Die kans is ook weer erg groot. Ondanks het mindere weer weer een heerlijk vrij vakantiegevoel gehad . Stef & Lenie bedankt en waarschijnlijk weer tot volgend jaar.....

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Toën12-02-2012

Erg leuke Kampeerboerderij met veel mogelijkheden

Een erg leuke kampeerboederij met veel mogelijkheden. We zijn in september met een vriendengroep en kinderen een weekend geweest. Ik kan zeggen dat iedereeen zeer positief was, we hebben gewandeld onder begeleiding van de boer, boerengolf gespeeld en de BBQ is ook door hen geregeld. De kinderen hebben geholpen bij het melken waarbij ze uitleg kregen over het e.e.a. en hebben van een ritje op de kar achter de traktor genoten. We hebben ze moeten zoeken omdat er op diverse plaatsen dieren zaten waarmee ze konden spelen. 's-avonds hebben we lang buiten gezeten bij de vuurkorf die aanwezig is (hout tegen vergoeding verkrijgbaar) en niemand heeft last van ons gehad aangezien we in een apparte hoek zijn geplaatst. Verder hoefden we maar te kikken en er werdaan onze vraag te voldoen, kortom een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8rob.bemelen12-01-2012

Erg leuk.

De Tienmorgen is mooi gelegen. Men is er gastvrij en je kan er ook nog Boerengolfen: lekker melig.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Jos10-08-2011

Geweldige camping erg leuk voor kinderen

Voor kinderen die graag met beesten bezig zijn is het hier geweldig. De boer is echt ontzettend leuk en verzint van alles om de kinderen het naar de zin te maken. Onze kleinkinderen hebben genoten, wij ook.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

1 tip over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

• Familie Werts, 01-08-2014

De kanoo tocht (in Grave) is een leuke activiteit en op de zondag kun je op slot tongelaar lekker een kop koffie met iets lekker nuttigen en rond kijken in verschillende kamers en torens van dit mooie gebouw (op 5 kilometer). Ook de natuur rond Slot Tongelaar is de moeite waard.

0 vragen over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50