Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

21 reviews over Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• 9Harry van Uden28-05-2008

Zeer nette en leuke kleine mini camping met een grasmat waar wimbelden jaloers op is. Net sanitair en koffie met gebak op vrijdag. Goede uitvalsplek voor mooie fietstochten.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2008

1 tip over Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• Jan, 27-12-2015

In de directe omgeving van de camping kunt u ook al volop genieten van de prachtige natuur. Op nog geen 150 meter bevindt zich een fietsknooppunt, vanwaar uit u het prachtige landschap fietsend kunt verkennen. Op ongeveer 200 meter afstand bevindt zich tevens een bosrijk gebied, waar u heerlijk kunt wandelen.

1 vraag over Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• Duijvestijn, 19-05-2016

Kamperen

Beste L S Ik wilde even laten weten dat wij zondag niet komen in verband met onze kleinkinderen is er iets verandert

Hopelijk tot een volgende keer

Vriendelijke Groeten Fam. Duijvestijn Naaldwijk Groeten Fam. Duijvestijn. Naaldwijk

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan