Camping Minicamping De Kuundert hoeve

21 reviews over Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• 2018
    9Lud en Anja Kroese01-05-2018

Heeeel goed

Geen negatieve ervaringen. Mooie plaatsen, schoon sanitair. Jan en Mia zijn heeeeel gastvrij. Een bakske koffie bij aankomst, een praatje, elke morgen ligt een krantje klaar. Mooie fietsroutes die je bij aankomst krijgt in de vorm van een map. Wij waren meer dan tevreden. Dikke pluim voor jullie.

Gereisd met partner in april 2018

• 8Ad18-02-2018

Brabantse gastbvrijheid

We werden met Brabantse gastvrijheid ontvangen (koffie met koek) door Mia die samen met Jan de camping nu 10 jaar runt. Voor de goede orde moet wel vermeld worden dat je met de camper niet op het kampeerveld komt. We konden staan op de parkeerstrook voor de kampeerders. Bij het inschrijven kregen we een informatieboekje met daarin naast de info over camping, omgeving en markten ook nog informatie over een aantal fietsroutes. De camping ligt tussen de fietsknooppunten 20 en 21 dus ook eigen route samenstellen is geen probleem. Via het infoboekje lazen we hoe je snel op "Rondje Helmond" kon komen. Mia vertelde ons dat er (eerste zondag mei) i.v.m. de opening van het zomerseizoen van alles te doen was langs dat rondje. We pikten daar een graantje van mee door het Jan Visser Museum te bezoeken. Dit museum bevat een collectie gericht op de landbouw tot voor de mechanisatie en ook een collectie brandweerequipment

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

10Jannie Dijkhuizen19-07-2017

Fantastisch leuke behulpzame eigenaren

Mooie plaatsen op een mooi grasveld zeer verzorgd scchoon sanitair met douches die je zelf kan regelen warmer of kouder gratis krant en wifi

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Hennie Popma06-06-2017

Gastvrij en mooie knusse camping

Gewoon goed en niet anders

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Ad en Marianne uit Hioversum30-07-2016

Prima plek, ook voor de kamper

Gezellige gastvrije ontvangst met koffie Op kleine fietsafstand van het dorp Bakel en grote Jumbo-supermarkt op ca. 1,5 km. We hebben ons erg welkom en thuis gevoeld.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9hennie en mariet popma30-07-2016

fantastisch mijn eerste review moet vervallen

De ontvangst koffie en koek een mooi plek op de camping pracht grasveld wat wil een mens nog meer. Woensdags koffie drinken met ieder midden op het veld. Als je s morgens uit de caravan kijkt ligt er wel wat groente op je stoel fijn is dat.
    En voor de wandelaars liggen er geweldige knooppunten en mooie wandelingen. En ga in Deurne naar het wiegersma museum ( langs het tuinpad van mijn vader)

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Willem Inge, Jos Marleen, Jan Yvon, Hein Tooske26-05-2016

Fantastisch, 2017 herhaling

Na weer een jaar verstreken, gezellig met zun 8tun een weekend Caravannen in Bakel op camping 'De Kuunderthoeve'. De gezellige sfeer, maar zeker de eigenaren Jan en Mia maakten dat wij weer een geweldig weekend mochten beleven. Ondanks het slechte weer vanaf zondagmiddag tot maandagavond heeft het de pret niet mogen drukken. 🎉 Jan en Mia bedankt dat wij jullie caravan mochten huren - en de rest bedankt jullie dat de caravans tot dinsdag mochten laten staan ivm het kletsnatte weer🆒 👌🌺🌺 Mia en Jan wij hebben het erg naar onze zin gehad - Dank voor jullie gastvrijheid 👍

Het weekend na Pinksteren Clubku uit Veghel

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Herman en Jannie Brouwer15-09-2015

Meer dan geweldig!

Jan en Mia we geven jullie een dikke 10. Een betrokkenheid bij de kampeerders zoals jullie hadden maak je nergens mee. Groente en fruit was er voor ons allemaal. En op woensdagavond samen koffie met heerlijke vlaai op het middenveld. Maar ook jullie medeleven in lief en leed was heel bijzonder. Moge God jullie levenswerk zegenen. Hartelijke groet van Herman en Jannie Brouwer uit Hoogezand.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10mpeijpers25-08-2008

zeer vriendelijke eigenaars

heb er zelf drie weken doorgebracht en ben daar zeer tevreden over het is er rust en ruimte

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9H. van Uden28-05-2008

Leuke mini camping met een ZEEEER mooie kampeerweide, Jan de eigenaar heeft er zijn hobby van gemaakt om de grasmat in perfecte staat te krijgen. Sanitair is super schoon en d plaatsen zijn ruim electra 6, 10 of 15 ampére rustige ligging en prima uitvalsplek voor mooie fietstochten. In de omgeving zijn voldoende gelegenheden om de inwendige mens goed te doen.

Gereisd met familie in mei 2008

1 tip over Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• Jan, 27-12-2015

In de directe omgeving van de camping kunt u ook al volop genieten van de prachtige natuur. Op nog geen 150 meter bevindt zich een fietsknooppunt, vanwaar uit u het prachtige landschap fietsend kunt verkennen. Op ongeveer 200 meter afstand bevindt zich tevens een bosrijk gebied, waar u heerlijk kunt wandelen.

1 vraag over Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• Duijvestijn, 19-05-2016

Kamperen

Beste L S Ik wilde even laten weten dat wij zondag niet komen in verband met onze kleinkinderen is er iets verandert

Hopelijk tot een volgende keer

Vriendelijke Groeten Fam. Duijvestijn Naaldwijk Groeten Fam. Duijvestijn. Naaldwijk

Camping Minicamping De Kuundert hoeve info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50