3 reviews over Camping Minicamping De Kuundert hoeve in het Nederlands

Geweldig

Mariëtte
12-6-2019

Geweldige mensen, staan gelijk klaar als er iets niet in orde is. Alles wordt gelijk gemaakt of laten ze maken. Zeer gastvrij met ieder woensdag koffie/thee en gebak. Het is tuis komen hier.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, 2017 herhaling

Willem Inge, Jos Marleen, Jan Yvon, Hein Tooske
26-5-2016

Na weer een jaar verstreken, gezellig met zun 8tun een weekend Caravannen in Bakel op camping 'De Kuunderthoeve'. De gezellige sfeer, maar zeker de eigenaren Jan en Mia maakten dat wij weer een geweldig weekend mochten beleven. Ondanks het slechte weer vanaf zondagmiddag tot maandagavond heeft het de pret niet mogen drukken. 🎉 Jan en Mia bedankt dat wij jullie caravan mochten huren - en de rest bedankt jullie dat de caravans tot dinsdag mochten laten staan ivm het kletsnatte weer🆒 👌🌺🌺 Mia en Jan wij hebben het erg naar onze zin gehad - Dank voor jullie gastvrijheid 👍

Het weekend na Pinksteren Clubku uit Veghel

Gereisd Met vrienden in mei 2016
2008

Leuke mini camping met een ZEEEER mooie kampeerweide, Jan

H. van Uden
28-5-2008

Leuke mini camping met een ZEEEER mooie kampeerweide, Jan de eigenaar heeft er zijn hobby van gemaakt om de grasmat in perfecte staat te krijgen. Sanitair is super schoon en d plaatsen zijn ruim electra 6, 10 of 15 ampére rustige ligging en prima uitvalsplek voor mooie fietstochten. In de omgeving zijn voldoende gelegenheden om de inwendige mens goed te doen.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kuundert hoeve in Bakel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kuundert hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.