Camping Minicamping De Kuundert hoeve

Meer campinginfo

21 reviews over Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• 8Mariëtte12-06-2019

Geweldig

Geweldige mensen, staan gelijk klaar als er iets niet in orde is. Alles wordt gelijk gemaakt of laten ze maken. Zeer gastvrij met ieder woensdag koffie/thee en gebak. Het is tuis komen hier.

• 7Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 9Willem Inge, Jos Marleen, Jan Yvon, Hein Tooske26-05-2016

Fantastisch, 2017 herhaling

Na weer een jaar verstreken, gezellig met zun 8tun een weekend Caravannen in Bakel op camping 'De Kuunderthoeve'. De gezellige sfeer, maar zeker de eigenaren Jan en Mia maakten dat wij weer een geweldig weekend mochten beleven. Ondanks het slechte weer vanaf zondagmiddag tot maandagavond heeft het de pret niet mogen drukken. 🎉 Jan en Mia bedankt dat wij jullie caravan mochten huren - en de rest bedankt jullie dat de caravans tot dinsdag mochten laten staan ivm het kletsnatte weer🆒 👌🌺🌺 Mia en Jan wij hebben het erg naar onze zin gehad - Dank voor jullie gastvrijheid 👍

Het weekend na Pinksteren Clubku uit Veghel

• 8Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 9H. van Uden28-05-2008

Leuke mini camping met een ZEEEER mooie kampeerweide, Jan de eigenaar heeft er zijn hobby van gemaakt om de grasmat in perfecte staat te krijgen. Sanitair is super schoon en d plaatsen zijn ruim electra 6, 10 of 15 ampére rustige ligging en prima uitvalsplek voor mooie fietstochten. In de omgeving zijn voldoende gelegenheden om de inwendige mens goed te doen.

• 10Staat v/h sanitair

Familie

1 tip over Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• Jan, 27-12-2015

In de directe omgeving van de camping kunt u ook al volop genieten van de prachtige natuur. Op nog geen 150 meter bevindt zich een fietsknooppunt, vanwaar uit u het prachtige landschap fietsend kunt verkennen. Op ongeveer 200 meter afstand bevindt zich tevens een bosrijk gebied, waar u heerlijk kunt wandelen.

1 vraag over Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• Duijvestijn, 19-05-2016

Kamperen

Beste L S Ik wilde even laten weten dat wij zondag niet komen in verband met onze kleinkinderen is er iets verandert

Hopelijk tot een volgende keer

Vriendelijke Groeten Fam. Duijvestijn Naaldwijk Groeten Fam. Duijvestijn. Naaldwijk

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan