19 reviews over Camping Minicamping De Kuundert hoeve in het Nederlands

Gezellig verblijf hier gehad.

Bob van Dijk
17-9-2019

Mooi gelegen mini camping met 12 plekjes op een veld met hoge haag omrand. Vrij basic met 1 waterpunt, wat verouderde sanitair met 2 douches, 2 wc's. Overkapping voor de fietsen en een gezellige koffiehoekje waar je ook kan afwassen en een gezamenlijke koelkast staat. Op zich geen bijzondere camping maar de sfeer is geweldig. Zonder heel de dag bij elkaar op de koffie te zitten is het er gewoon erg gezellig. Eigenaar ( bij ons vriendelijke invallers) ontvangen met koffie. Woensdagavond is er koffie met vlaai. Ze delen groente uit die ze geoogst hebben in de moestuin. Verder is er zeer goede Wi-Fi, krijg je een mooie infomap en is er veel te wandelen en fietsen in de omgeving. Minder is de zeer lage ingang bij het sanitair. (4 X hoofd gestoten) dat schoon,maar ook verouderd is. En het hokje voor legen chemische wc is erg onhandig. Geweldig verblijf gehad, fijne camping. Nog een groot pluspunt is de prijs.

Gereisd Met partner in september 2019

In een woord geweldig!

Theo en Corrie van der Griend.
25-8-2019

Deze mini camping is gezellig en heel gastvrij. Vele komen hier graag terug.

Top,!!

Jos en Marijke Boots
16-8-2019

15-7 tot 17-8-2019 Wat hebben wij een heerlijke periode gehad op deze gastvrije camping! Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen met koffie en een koekje. En daar bleef het niet bij: regelmatig komen Jan of Mia de camping op en delen bij alle tenten courgettes en snijbonen uit eigen tuin uit, dan weer een zakje met pruimen en kregen we het advies om rijpe frambozen te komen plukken: die zijn zo lekker in de yoghurt volgens Mia. De wekelijkse spelavond heeft ons weer iets nieuws geleerd: Molka? En op woensdagavond gezamenlijk koffiedrinken met iets lekkers er bij. Zo leer je heel makkelijk alle andere gasten kennen.De blauwe informatiemap die met grote zorg is samengesteld, staat boordevol nuttige informatie en meer dan 20 fietsroutes voor in de omgeving. Wij hebben er een aantal van gefietst en genoten! Dit is waarom wij, als Noord-Hollanders, zo graag naar Brabant komen. Wat een prachtige omgeving.

Formidabel

Mirjam Vlamings
7-8-2019

We zouden maar 14 dagen blijven, maar het werden er bijna 7. Binnen een dag voel je je thuis op deze rustige, mooie camping. Lieve eigenaren, die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Het is echt een aanrader. Voor de geocachers: wij hebben er hier bijna 500 kunnen loggen en allemaal met de fiets vanuit de camping. Mia en Jan, hartstikke bedankt voor deze mooie weken, we komen zeker nog een keer terug.

Aanrader!

Karin en Natascha
1-8-2019

We werden gastvrij ontvangen, met een kopje thee en even kennis maken. De Kuundert Hoeve is een gezellige, kleine en rustige svr camping. Het terrein en sanitair zijn netjes en schoon, het wordt meerdere malen per dag onderhouden. Mia en Jan bedankt voor de fijne dagen, we komen graag nog eens terug.

Een fijne minicamping

Fam. Bartelink
23-7-2019

Een mooie, goed onderhouden kleine SVR camping met ruime plaatsen en schoon sanitair. Gratis WiFi. Op kleine fietsafstand ligt het dorp Bakel waar de Jumbo en de Aldi aanwezig zijn. Jan en Mia zijn vooral hele gastvrije campingeigenaren. We hebben het erg naar onze zin gehad. Een echte aanrader als je van rust houdt en mooie fietstochten wil maken.

Fantastisch om vaker terug te keren.

Jan Mollema
15-7-2019

Een top camping met een prima en vriendelijk echtpaar die de camping tot een snel weer komen laten beleven. Bij aankomst zijn ze al erg vriendelijk en behulpzaam. Na 4 nachten had het nog wel twee weken mogen duren om weer naar huis te gaan. Zeker als je de prijs ziet die echt perfect is ten opzichte van het gebodene. Een rustige camping met ruime plaatsen en een goed sanitair. Mia en Jan kun je alleen maar aanprijzen voor alles op deze camping. Ook hebben ze voor alle kampeerders een mooi boek met veel fietstochten , die vanaf de camping zijn te rijden.

Voor herhaling vatbaar

alice goossens
8-6-2019

Een prima camping, veel ruimte, rust en op de 1e plaats heel gastvrije campingeigenaren, super service, iedere gast krijgt bij aankomst koffie, een map met belangrijke telefoonnummers en een heleboel fietsroutes. Zeer zeker een aanrader, bij slecht weer heb je leuke plaatsen in de omgeving waar je naar toe kunt.Wij hopen zeer zeker hier nog vaker terugtekomen.

Gastvrijheid en rust!

Ria en Johan
15-5-2019

We hebben genoten van de gastvrijheid, vriendelijkheid en rust op deze mooie camping!

Gereisd Met partner in mei 2019

Heeeel goed

Lud en Anja Kroese
1-5-2018

Geen negatieve ervaringen. Mooie plaatsen, schoon sanitair. Jan en Mia zijn heeeeel gastvrij. Een bakske koffie bij aankomst, een praatje, elke morgen ligt een krantje klaar. Mooie fietsroutes die je bij aankomst krijgt in de vorm van een map. Wij waren meer dan tevreden. Dikke pluim voor jullie.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kuundert hoeve in Bakel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kuundert hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.