Weer vandaag23°

2008

Leuke mini camping met een ZEEEER mooie kampeerweide, Jan

H. van Uden
28-5-2008

Leuke mini camping met een ZEEEER mooie kampeerweide, Jan de eigenaar heeft er zijn hobby van gemaakt om de grasmat in perfecte staat te krijgen. Sanitair is super schoon en d plaatsen zijn ruim electra 6, 10 of 15 ampére rustige ligging en prima uitvalsplek voor mooie fietstochten. In de omgeving zijn voldoende gelegenheden om de inwendige mens goed te doen.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kuundert hoeve in Bakel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kuundert hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.