9,1

14 reviews over Camping Minicamping De Kuundert hoeve in het Nederlands

Geweldig

Mariëtte
12-6-2019

Geweldige mensen, staan gelijk klaar als er iets niet in orde is. Alles wordt gelijk gemaakt of laten ze maken. Zeer gastvrij met ieder woensdag koffie/thee en gebak. Het is tuis komen hier.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

alice goossens
8-6-2019

Een prima camping, veel ruimte, rust en op de 1e plaats heel gastvrije campingeigenaren, super service, iedere gast krijgt bij aankomst koffie, een map met belangrijke telefoonnummers en een heleboel fietsroutes. Zeer zeker een aanrader, bij slecht weer heb je leuke plaatsen in de omgeving waar je naar toe kunt.Wij hopen zeer zeker hier nog vaker terugtekomen.

Gastvrijheid en rust!

Ria en Johan
15-5-2019

We hebben genoten van de gastvrijheid, vriendelijkheid en rust op deze mooie camping!

Gereisd Met partner in mei 2019

Heeeel goed

Lud en Anja Kroese
1-5-2018

Geen negatieve ervaringen. Mooie plaatsen, schoon sanitair. Jan en Mia zijn heeeeel gastvrij. Een bakske koffie bij aankomst, een praatje, elke morgen ligt een krantje klaar. Mooie fietsroutes die je bij aankomst krijgt in de vorm van een map. Wij waren meer dan tevreden. Dikke pluim voor jullie.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Brabantse gastbvrijheid

Ad
18-2-2018

We werden met Brabantse gastvrijheid ontvangen (koffie met koek) door Mia die samen met Jan de camping nu 10 jaar runt. Voor de goede orde moet wel vermeld worden dat je met de camper niet op het kampeerveld komt. We konden staan op de parkeerstrook voor de kampeerders. Bij het inschrijven kregen we een informatieboekje met daarin naast de info over camping, omgeving en markten ook nog informatie over een aantal fietsroutes. De camping ligt tussen de fietsknooppunten 20 en 21 dus ook eigen route samenstellen is geen probleem. Via het infoboekje lazen we hoe je snel op "Rondje Helmond" kon komen. Mia vertelde ons dat er (eerste zondag mei) i.v.m. de opening van het zomerseizoen van alles te doen was langs dat rondje. We pikten daar een graantje van mee door het Jan Visser Museum te bezoeken. Dit museum bevat een collectie gericht op de landbouw tot voor de mechanisatie en ook een collectie brandweerequipment

Gereisd Met partner in mei 2017

Fantastisch leuke behulpzame eigenaren

Jannie Dijkhuizen
19-7-2017

Mooie plaatsen op een mooi grasveld zeer verzorgd scchoon sanitair met douches die je zelf kan regelen warmer of kouder gratis krant en wifi

Gereisd Met partner in juli 2017

Gastvrij en mooie knusse camping

Hennie Popma
6-6-2017

Gewoon goed en niet anders

Gereisd Met partner in mei 2017

Prima plek, ook voor de kamper

Ad en Marianne uit Hioversum
30-7-2016

Gezellige gastvrije ontvangst met koffie Op kleine fietsafstand van het dorp Bakel en grote Jumbo-supermarkt op ca. 1,5 km. We hebben ons erg welkom en thuis gevoeld.

fantastisch mijn eerste review moet vervallen

hennie en mariet popma
30-7-2016

De ontvangst koffie en koek een mooi plek op de camping pracht grasveld wat wil een mens nog meer. Woensdags koffie drinken met ieder midden op het veld. Als je s morgens uit de caravan kijkt ligt er wel wat groente op je stoel fijn is dat.
En voor de wandelaars liggen er geweldige knooppunten en mooie wandelingen. En ga in Deurne naar het wiegersma museum ( langs het tuinpad van mijn vader)

Gereisd Met partner in juli 2016

Fantastisch, 2017 herhaling

Willem Inge, Jos Marleen, Jan Yvon, Hein Tooske
26-5-2016

Na weer een jaar verstreken, gezellig met zun 8tun een weekend Caravannen in Bakel op camping 'De Kuunderthoeve'. De gezellige sfeer, maar zeker de eigenaren Jan en Mia maakten dat wij weer een geweldig weekend mochten beleven. Ondanks het slechte weer vanaf zondagmiddag tot maandagavond heeft het de pret niet mogen drukken. 🎉 Jan en Mia bedankt dat wij jullie caravan mochten huren - en de rest bedankt jullie dat de caravans tot dinsdag mochten laten staan ivm het kletsnatte weer🆒 👌🌺🌺 Mia en Jan wij hebben het erg naar onze zin gehad - Dank voor jullie gastvrijheid 👍

Het weekend na Pinksteren Clubku uit Veghel

Gereisd Met vrienden in mei 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kuundert hoeve in Bakel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kuundert hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.