Camping Grotelse Heide

Camping Grotelse Heide
7,6

13 reviews over Camping Grotelse Heide in het Nederlands

prachtige wandeling langs epse loop!

Paul
24-7-2017

Je kunt heerlijk wandelen. Een wandeling langs de espse loop naar theetuin de wilde framboos voor een huisgebakken taartje is een must.

Voor herhalig vatbaar. Heerlijke rustige camping

R. de Kort
4-11-2016

De eigenaar is een leuke warme man. De toiletten mogen een likje verf hebben en de prijs - kwaliteitverhouding is goed.

Heerlijk rustig

Johan
21-6-2016

Een rustige camping, waar door de bewoners in de zomervakantie leuke activiteiten ontwikkeld worden voor jong en oud. Heerlijke mogelijkheid voor wandelen, fietsen en ontspannen. Een aanrader voor jong en oud !!!

Super camping

john
7-7-2015

Het is begrijpelijk dat na een zware tijd de draad weer opgepakt moet worden. Perfecte leuke camping en hele aardige mensen George en ada. We blijven terug komen.

Waar een kleine camping groots in kan zijn

paula
24-6-2014

De prijs kwaliteits verhouding is uitstekend. Ofschoon de camping klein is doen de faciliteiten zeker niet onder voor grotere (duurdere) campings.

Niet nieuw,maar veilig en uitstekend bijgehouden. En omdat het een kleine camping is, is het zwembad nooit overvol, zelfs niet tijdens een hittegolf.

De staanplaatsen voor tourcaravans en caravans zijn zeer ruim. Het is toch wel prettig als je wat privacy hebt en niet door het raampje op het bord van je buurman kijkt.

Deze camping is ideaal voor mensen met kleinere kinderen. Laten we eerlijk zijn, als kinderen kunnen zwemmen en kunnen spelen in de speeltuin, dan heb je er geen kind aan.

Wanneer je houdt van rust en een liefhebber bent van wandelingen en fietstochten in de natuur dan is deze camping ook voor u.

Beheerder en personeel van de camping zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Mooie omgeving

Lara
18-6-2011

Aardige mensen, veel vaste plaatsen maar ook groot veld voor trekkers. Leuk voor kinderen. Sanitair erg oud, wel schoon.

leuk

dirkje
24-1-2011

echt toe aan vernieuwing alles in zeer oude staat en gevaarlijk

Slecht onderhouden

Anoniem
10-9-2010

Camping staat te koop en de beheerder laat alles verslonsen. Wegen zitten gaten in, grasvelden worden kapot gereden en onderhoud buiten grasmaaien en het zwembad wordt er nagenoeg niet gedaan.

2008

Rustige Camping

Haring
20-11-2008

Het is een gezellige Familiecamping,

wij komen hier nu al meer dan 30 jaar en zijn het nog steeds niet zat.

Ik vind het opzich wel een leuke camping

hanneke
21-4-2008

Ik vind het opzich wel een leuke camping.

We staan er nou ook al 9 jaar. Als je klein bent is deze camping echt heel leuk, wordt veel georganiseerd voor de kleinere, maar wel jammer dat er niet veel afwisseling is, het is meestal iedere week hetzelfde.

Het zal wat leuker zijn als er voor de oudere ook wat meer werd georganiseerd. Dit is maar heel minimaal.

Maar met de mensen onder elkaar is het zeker wel gezellig.

Ik heb het toch meestal wel naar mijn zin op de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grotelse Heide in Bakel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grotelse Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.