Hotel De Zwaan

Hotel De Zwaan

8,3

3 reviews over Hotel De Zwaan in het Nederlands

2008

Het was weer kei gezellig, bedankt voor de goede zorgen

Marco Thijssens
28-5-2008

Het was weer kei gezellig, bedankt voor de goede zorgen.

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Leuk hotel met erg vriendelijk personeel! Eten is goed met

Fam. de Gauw
19-5-2007

Leuk hotel met erg vriendelijk personeel! Eten is goed met veel variatie elke dag. Komen zeker nog eens terug!

Gereisd Anders in mei 2007
2006

Het ziet er van buiten leuk uit, landelijk, binnen meer en

Mw. Damstra
15-9-2006

Het ziet er van buiten leuk uit, landelijk, binnen meer een Brabantse kroeg dan een hotel. Ontbijt goed. Kamers klein en badkamer erg donker. In de omgeving kun je mooi fietsen en wandelen in de bossen. De prijs voor een overnachting niet echt goedkoop. Vond de prijs niet echt goedkoop voor zo'n kleine kamer en badkamer. Alleen een douche en geen bad.

Gereisd Anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zwaan in Bakel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zwaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.