Vakantiepark Landal Duc de Brabant

• 7.4Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landal Duc de Brabant vlakbij Diessen is een rustig, groen park. Voor de kinderen is er van alles te doen zoals leuke speeltuintjes en gezellige activiteiten. In het restaurant kun je lekker eten en in het winkeltje vind je de basisboodschappen. Den Bosch, Eindhoven en Tilburg bereik je zo met de auto, Antwerpen ligt op een uurtje rijden.

441 reviews over Vakantiepark Landal Duc de Brabant

• 8Miranda Sommeijer03-02-2020

Meidenweekend

We hadden met zn drieeen een zes persoonshuisje zag er super goed uit met sauna! Wat ook heel fijn was. Het was echt netjes en schoon en gezellig ingericht! Tilburg is ook heel dichtbij dus daar lekker geshopt. Gaan we zeker nog eens vaker doen!!

• 6Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Marguerite29-01-2020

Een plek om jaarlijks terug te keren

Het is een mooi, rustig gelegen park met ruime comfortabele huisjes en veel buitenruimte. Wij waren er dit jaar voor de vierde keer. We gaan altijd in januari of februari er naar toe. Voor ons is de omgeving in combinatie met een fijn huisje de reden om hier jaarlijks terug te keren. Het personeel is vriendelijk, er is een kleine winkel en een restaurant. Voor kleine kinderen is het ook in de wintermaanden leuk om de speeltuintjes te bezoeken en de trampoline. Onze kleinkinderen zijn op bezoek geweest en hebben gebruik gemaakt van het op een half uur rijden vanaf Duc de Brabant gelegen Landalpark het Vennenbos. Met korting kun je daar gebruik maken van het subtropisch zwemparadijs. Ik had een ketting laten liggen in het huisje en die is gelukkig gevonden. Goed verpakt is het aan me opgestuurd. Heel fijn.

• 8T. van Delft24-01-2020

Lekker rustig weekendje!

Fijn weekendje Hilvarenbeek. Rustig park met nette huisjes met een sauna (solarium niet meer van nu) Vriendelijke medewerkers. Heerlijk gegeten in het restaurant en genoten van het mooie Safaripark Beekse Bergen. Lekker rustig in deze periode!!

• 9Eetgelegenheden

• 8Kim22-01-2020

Voor de rustzoeker die geen entertainment hoeft.

Kleinschalig, rustig park. Mooi luxe huisje met sauna, zonnebank en bubbelbad. Modern ingericht. Open haard zit er niet meer standaard in, wel bij te boeken. Wat wel opviel is dat sommige huisjes bewoond worden door arbeidsmigranten. Mannen die uit het raam of voor het huisje staan te roken stoorde mij enigszins. Verder geen last van, misschien ‘s zomers wel als je buiten zit.

• 6Activiteiten

• 8Mw E. Brakman21-01-2020

Super !

Duc de Brabant is zeker een vuurwerkvrij park ! Er wordt oudejaarsavond in de omgeving geknald, ( overdag niet ) Voor onze hond en zijn baasjes was het zeer goed te doen, en voor eind dit jaar alweer geboekt. Thuis hebben wij een zeer angstige hond die niet weet waar hij het zoeken moet. In Brabant ging de tv rond middernacht even wat harder, 1.30 uur kon de hond rustig zijn laatste rondje doen. Heerlijk zo'n diervriendelijkpark !

Wat wij een minpunje vonden is dat er geen horeca op 1 Januari op het park geopend is. Verder niets dan goeds !!!!

• 5Activiteiten

• 5Westplate03-01-2020

Redelijk

Huisje was zeer vuil en rommelig. Verstopping wastafel toilet en 1 toilet regelmatig verstopt. Afzuigkap te vet om aan te raken. Vuilnisemmers deksels zeer vuil. Resten plakten eraan. Stof en haren op vloer. Boven was niets gepoetst. Bedden slordig, kussens enzo er zo opgegooid. Vriezer ong 5 cm ijs aan en deur sloot niet ! Schoonmaak kwam vrij snel en technische dienst maar ondanks dat zou dit niet nodig moeten zijn. Vriezer deur bleef open staan.

1 dame bij receptie onvriendelijk, nogal kortaf. Andere dame was vriendelijk.

Vuurwerk vrij is het park niet!!!! Camping achter park daar staken ze vuurwerk af.

• 3Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9T. Scheepens02-01-2020

Fijne park vlakbij mooi natuurgebied.

Rustig onderduikadres voor de kerstvakantie. Heerlijk gdineerd in het restaurant. En lekker gewandeld in het Landgoed "Utrecht".

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

M. van Dijk, Algemeen Manager, 03-01-2020

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Graag tot een volgende keer!

• 2019
    3Alex28-12-2019

NIET NIET NIET VUURWERKVRIJ!!!

Indien je gaat voor "vuurwerkvrij" blijf hier dan weg! Er ligt een camping tegenaan waar volop vuurwerk wordt afgestoken. De lodges van Landal liggen hier pal tegenaan. Klagen helpt niet, geen cent krijg je terug. Meerdere mensen met bange huisdieren zijn woest midden in de nacht naar huis vertrokken. Nu spreken wij mensen in Landal Huberwokd die dezelfde ervaring hebben gehad met Landal Duc de Brabant. Wilt u vuurwerk? Ga dan naar Landal de Brabant.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

M. van Dijk, Algemeen Manager, 03-01-2020

Bedankt voor uw review. Onze excuses dat het park niet zo rustig was als u had verwacht. De bewaking heeft het park zelf volledig vuurwerkvrij en rustig gehouden. In de directe omgeving is wel wat afgestoken, dat hebben we helaas niet 100% in de hand. Wij zullen dat in de informatie beter omschrijven om geen verkeerde verwachtingen te wekken. Hopelijk heeft u desondanks toch een fijne vakantie gehad Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Gereisd met partner in december 2017

• 9T. van Heemskerk27-12-2019

Heerlijke rustige kerst gehad!

Heerlijk samen kerst gevierd in de natuur! Lekker samen weg van de drukte. Ondergedoken in een fijn huis met sauna. Midden in de natuur. Pure luxe toch ?! Voor herhaling vatbaar

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

M. van Dijk, Algemeen Manager, 03-01-2020

Bedankt voor uw mooie feedback. Dat waarderen we enorm. Graag tot ziens!

• 8TdG07-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi huisje, schoonmaak OK, de vloer had beter gedweild moeten worden. Fijne badkamer, fijne bedden, slechte WiFi. Mooie bosrijke omgeving. Leuke steden in de buurt. Parkwinkel is erg beperkt, wel fijne broodjesservice.

• 7Activiteiten

M. van Dijk, Algemeen Manager, 03-01-2020

Bedankt voor de mooie woorden en graag tot de volgende keer!

36 tips over Vakantiepark Landal Duc de Brabant

• Fam. Polman, 05-05-2019

"In de Brouwerij" ligt op loop- en fietsafstand van Landal Duc de Brabant. Je kunt er heerlijk (pannenkoek) eten! Ook in "Kerkzicht Diessen" kun je heerlijk eten! Een bezoek aan Bierbrouwerij La Trappe is zeker de moeite waard - film, consumptie en een rondleiding. Erg leuk! 5 Wandel- en 2 fietsroutes vanaf het park (verkrijgbaar bij de receptie) zijn erg leuk om te doen. Landgoed de Utrecht is trouwens een mooi gebied om te wandelen of fietsen.

• Caat, 22-03-2014

echt iets voor mensen die rust willen en van wandelen en fietsen houden!

• Marianne van den Engel, 23-09-2013

De omgeving is mooi, veel afwisseling in natuur, veel wandel en fietsgelegenheid.

11 vragen over Vakantiepark Landal Duc de Brabant

• Debbie , 25-06-2018

Huis nummer 23 iemand ervaringen?

Heeft iemand al eens bungalow nummer 23 geboekt en zo ja, hoe was uw ervaring met deze bungalow? Ligging etc?

Groet!

• Kraaltje69, 06-01-2018

slaapkamer beneden

Is er slaapkamer beneden in het extra luxe 4 persoons huis?

• Isabelle Kleij, 03-01-2018

Vuurwerkvrij

Wie kan mij vertellen als ik midweek boek met oud&nieuw of er dan geluidsoverlast is van omliggende dorpen? Want oud&nieuw is een hel voor onze hond!

Vakantiepark Landal Duc de Brabant info

• Aantal sterrensterstersterster