NederlandNoord-BrabantBaarschotVakantiehuizen BaarschotVakantiehuis Groepsaccommodatie Den Elshorst

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Elshorst

NederlandNoord-BrabantBaarschot

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Elshorst voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 263 reviews

• 9.4Ruimte
  • 9Waardering

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

267 Reviews over Groepsaccommodatie Den Elshorst

• 9Daniel28-11-2021

Kan niet beter!

Prachtige windstille plek aan de vijver met verschillende vuurkorven en een bbq. En de volgende dag knuffelen met biggetjes 😍 Thea weet echt alle geheime plekken van de omgeving en Ben heeft ons rondgereden in zijn huifkar. Kan niet beter!

• 10Natuur
  • 9Wilco26-11-2021

Aanrader

Idyllische locatie verscholen in het bos. Topplek om op adem te komen te genieten van goed gezelschap bij de buitenhaard.

• 9Natuur
  • 9Familie van den Berg11-11-2021

Geweldige locatie voor ons familieweekend!

Voor ons jaarlijkse familieweekend hadden we dit keer gekozen voor den Elsthorst. Vooraf uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden door gastvrouw Thea, en ze heeft ons zeker niet teleurgesteld! De omgeving is prachtig en er is op het boerenbedrijf ook van alles te doen. Zo hebben we de 'boerenkijk' geboekt (aanrader) en zijn we door gastheer Ben een hoop wijzer geworden over de werkwijze op hun mooie bedrijf. Het weekend afgesloten met een huifkartocht. Ondanks het slechte weer een nog betere indruk gekregen van Baarschot en omstreken. Wellicht volgend jaar weer!

• 10Natuur
  • 10Ilse Van Der Heijden13-09-2021

Heerlijk rustig, prachtige plek!

Prachtige locatie in een heerlijke, rustige omgeving. Thea en Ben zijn erg behulpzaam, vriendelijk en denken graag met je mee. Zeker een aanrader, fijne plek om samen te komen.

• 9Esther Smits12-09-2021

Wat een prachtige locatie!

Wat een prachtige locatie!! Zo mooi en rustig…

• 10Ruimte
  • 8Sam Groenewold24-08-2021

Uitstekend voor groepen zonder jonge kinderen

We hebben ons goed vermaakt. Het is een prachtige locatie, het vlees was lekker en bedankt voor de vriendelijke ontvangst.

• 9Willemijn10-08-2021

Mooie groene privekampeerplek

Supermooi veld met mooie omgeving en leuke varkentjes. Het onbeperkte houtgebruik was erg fijn, sanitaire voorziening prima👍 het was gezien het weer ook fijn dat er een overkapping was al kwam het water er wel hier en daar doorheen dus een paar kleine reparaties zouden het helemaal perfect maken. Zeker een aanrader!

• 6Erik en Kathelijne10-08-2021

Mooie ligging maar interieur is aan vervanging toe

De ligging van het verblijf is absoluut mooi. Het groene landgoedje ligt afgelegen en voelt paradijselijk aan. De tuin is fantastisch en met warm weer is het heerlijk in de tuin. Wel vind ik het eerlijk om te zeggen dat het centrale huis toe is aan renovatie. Hoewel schoon is het sanitair oud. Keuken, het tegelwerk en het interieur zijn tientallen jaren gebruikt en dat zie je ook. We konden op advies van de eigenares beter niet douchen in het hoofdgebouw, daar ontbreekt de douchedeur van de krappe en erg oude douchecel, zodat de wc pot kletsnat wordt. Ook duurt het minuten voor je warm water hebt in het hoofdgebouw. Na regenval lekte het dak op twee plekken, in zowel hoofdgebouw als in een van de slaapvertrekken. Het water lag op de vloer. De eigenares heeft op ons verzoek toen een radiator aangezet zodat het vocht de ruimte uit kon. Dat we dan naderhand een naheffing krijgen voor gasverbruik voelt dan eerlijk gezegd onprettig.

• 8Desiree Kroon10-08-2021

een perfect natuurhuisje in de middle of nowhere!

De locatie is een dikke 10/10. Prachtige ligging. Het huisje wordt omringd door de natuur en de zandweg die je af moet rijden om bij het huisje te komen is al een avontuur op zich! Er is buiten meer dan ruimte genoeg voor grotere groepen/families. Alle slaapkamers hebben een eigen badkamer. Dit was voor ons een pluspunt gezien wij met 4 stellen een weekend weg waren. De gastvrouw is enorm gastvrij en denk graag mee om het perfecte weekend samen te stellen. Wij hebben zelfs een huifkar tocht aageboden gekregen richting de stad!

• 9Tom10-08-2021

Geweldig

Weekend genoten in deze mooie accommodatie. Erg veel ruimte aanwezig, waardoor we leuke activiteiten hebben gedaan. Gastvrouw was erg aardig, en dacht ook mee aan oplossingen. Ik raad iedereen aan om hier een bezoekje te brengen!

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Elshorst info

Facilities