Tijdelijk €25 aanbetaling

Groepsaccommodatie Den Elshorst

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Elshorst voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 280 reviews

9.2FenomenaalScore uit 280 reviews
  • 9.5Ruimte
  • 8.7Inrichting

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

280 Reviews over Groepsaccommodatie Den Elshorst

• 10Lucas17-11-2022

Biggetjes knuffelen!

We mochten 's avonds langskomen om met biggetjes te knuffelen en het was echt een top ervaring! Eerst bij de al wat oudere biggetjes gekeken en daarna door naar de biggetjes die net waren geboren. Hier mochten we er een aantal uitkiezen om te knuffelen. Hierbij kregen we wat te drinken en eten met daarbij veel informatie over de dieren zelf. Een hele leuke ervaring die ik aan iedereen kan aanraden!

• 10Ruimte
  • 10Wessel16-11-2022

Top ervaring: Biggetjes knuffelen! <3

Ik heb samen met mijn partner biggetjes geknuffeld! Een super leuk (en vooral schattig) arrangement voor koppels, maar ook voor kleine groepen/gezinnen. We zijn eerst kort door de stal gewandeld en daarna mochten we zelf de pasgeboren biggetjes uitzoeken die we mochten knuffelen! Mega schattig! Tijdens het knuffelen kregen we wat drinken en wat lekkers en veel informatie over de biggen, varkens in het algemeen en de stallen. Echt een top ervaring!

• 9Myriam16-11-2022

Biggetjes knuffelen

We zijn zeer gastvrij ontvangen en hebben een duidelijke uitleg gehad voordat we de biggetjes mochten knuffelen. We waren met meerdere rolstoelers en er was genoeg tijd voor ons. Hopelijk gaan we volgend jaar weer.

• 8Rob de Melker08-08-2022

Prachtige omgeving en ligging

Bijzonder locatie in een bos. Je voelt je heerlijk verstopt in de natuur en als je het terrein verlaat sta je direct in het bos. De voorzieningen zijn voldoende, kamers prima en bedden oké. Buitenruimte met terras is heerlijk om te zitten in de zomer. Het enige wat nog mist is een plek om te barbecueën.

• 10May Nuijs25-07-2022

Gemoedelijk en voor herhaling vatbaar

Wat een mooi ontvangst hier! Zeer vriendelijk en behulpzaam . Mooie natuurlijke omgeving met schone nette accomodatie. ‘s Avonds heerlijk rond het kampvuur . Wij komen zeker nog eens terug 😁

• 9T. Dortland10-07-2022

Heel fijn familie weekend gehad op Den Elshorst

Een weekend met kinderen en kleinkinderen op Den Elshorst doorgebracht. Het huis ligt midden in de natuur op een prachtige locatie met een hele mooie vijver. Het huis is goed geoutilleerd en de ontvangst was bijzonder gastvrij. Een rustig en ontspannen verblijf is er mogelijk zowel in als rondom het huis of als uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving.

• 10Cédric Christiaens14-06-2022

Fantastische plek voor een grote groep!

We verbleven met een grote groep in deze gezellige locatie. Midden in de prachtige natuur, met de nodige rust en alle noodzakelijke faciliteiten, Den Elshorst is een dikke aanrader!

• 9Tine06-06-2022

We komen heel graag terug !

Al 2 keer gingen we met een groep van ongeveer 50 kinderen op dierenklassen in Den Elshorst. Elke keer werden we warm onthaald door Thea, Ben en haar team. De accomodatie is niet erg luxueus, maar voldoet prima. Grote troef is de rust en de grote speelruimte rond het hoofdgebouw. Het eten is lekker en wordt ter plaatse klaargemaakt en het allerbelangrijkste: met een grote glimlach opgediend ;-). Den Elshorst is de perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes in de buurt (waar je met de huifkar naartoe gebracht kan worden): verschillende boerderijen die een educatief programma aanbieden en niet te vergeten De Beekse Bergen. De kleinschalige varkensboerderij van Thea en Ben, met als hoogtepunt het knuffelen van de biggetjes, is ook een bezoekje waard !

• 10Johanna27-02-2022

Feestvarken

Mijn kinderen gaven mij een verjaardagscadeau: knuffelen met biggetjes. Het was een verrassing! Samen met m’n kinderen en kleinkinderen genieten van deze beestjes was onvergetelijk! Zo lief! Ook leerzaam. Dank je wel dat dit mogelijk is bij jullie!

• 10Aist26-02-2022

Echt wat we wilden

Heerlijke dag gehad met de familie. Ook onze 2 jonge kinderen hebben zich goed vermaakt!

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Elshorst info

• CafeNiet beschikbaar