Hotel Auberge de Hilver

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°7°
Hotel Auberge de Hilver
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de Hilver voor je op een rij gezet:

39 tips over Hotel Auberge de Hilver

Anita Hinneman, 27-8-2015
Gemakkelijk, dicht bij de Beekse Bergen gelegen en zeer rustig om te fietsen. Mooie streek.
Moelzen, 23-3-2015
Hilvarenbeek met leuke terrasjes
C, 17-1-2015
Als tip wil ik meegeven dat deze accomodatie rechtstreeks via de mail zeer slecht te bereiken is tot 3x toe geen reactie gehad. Ook bij aankomst dit doorgegeven maar niemand is hier op teruggekomen. Bij dringende vragen dieet, of andere info is bellen een betere optie. Boeken via bookingssite gaat goed.

Mw. Van Dun, 4-11-2014
Safaripark Beekse Bergen was echt een aanrader.
Appie, 11-8-2014
Genoeg herbergen in de omgeving waar je heerlijk kunt eten voor een schappelijk prijsje.
johan.robrechts@telenet.be, 13-6-2014
De fietsroutes in de omgeving zijn uitstekend en erg goed uitgebouwd. Ze behoeven ook geen uitzonderlijke inspanning want alles is er plat.

Lucie en Jan van Vliet, Enkhuizen, 10-4-2014
Op korte afstand van het Landgoed De Utrecht. Met het (meanderende) riviertje de Reusel dwars door mooie bossen, prachtige vennen de Faes en het Goorven. Met als geweldig rustpunt Herberg In den Bockenreyder.
Haelterman Wendy, 18-3-2014
Velo Wandel en fietsroutes in directe omgeving
Karla, 20-2-2014
Dicht bij Safaripark Beekse Bergen.
Fred, 10-1-2014

Bij toeval wandelden we de eerste dag naar Diessen.Onderweg passeerden we een winkeltje met "vers vlees en snuisterijen". Toch maar even binnengestapt en voor een habbekrats een snuisterijtje gekocht.

In Diessen op een pleintje bij de viskraam(medewerker is fervente Feyenoordfan) een lekkerbekje en portie kibbeling besteld en verorberd.Heerlijk !

Onze bezoekers bekeken ook: