Hotel Schaluinenhoeve

4 reviews over Hotel Schaluinenhoeve in het Nederlands

Fantastische plek

Sophie
7-1-2018

Wat een heerlijke plek om te onthaasten. De gastvrouw, Ankie, zorgt dat het je aan niks ontbreekt. De kamer is ruim met heerlijke bedden. Ontbijt was zeer uitgebreid en allemaal vers gemaakt. Kortom wij hebben een heerlijk verblijf gehad. We gaan zeker terug in de zomer om te genieten van de zwemvijver en de mooie tuin.

We komen zeker terug!!

Kimm
29-10-2017

Een perfect hotel. Erg mooie kamers, heerlijke bedden, niet gehorig, ruime mooie badkamer en super lief personeel/eigenaren! Echt een aanrader. Genoeg te doen in de omgeving: wandelen, fietsen, heerlijk eten, winkelen, terrasjes. Voor alle leeftijden.

Bijzondergoed

Guus J.Baks
25-9-2017

Zeer vriendelijke mensen, behulpzaam, uitstekende kamer, gastvrij en mooie ligging.

Heerlijke plek!

Charlotte
    3-8-2017

Wij hebben hier een nachtje gelogeerd met onze kids. Wat een heerlijke plek! Hotel is pas geopend. Moderne en smaakvol ingerichte kamer met eigen terrasje. In de ontbijt/relaxruimte met mooi uitzicht op de tuin kun je bij slecht weer boekje lezen en gratis koffie en thee nuttigen. Kids hebben heerlijk gezwommen in de zwemvijver terwijl wij met een goed boek in de loungestoelen onder een boom zaten. Hotel ligt vlakbij het grensdorp Baarle-Nassau-Hertog met winkeltjes en restaurants. Ook kun je fietsen huren of wandelen in het naastgelegen bos.

Hele vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om gasten in de watten te leggen. Kortom: aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Schaluinenhoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schaluinenhoeve in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schaluinenhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schaluinenhoeve scoort een 9.52 uit 10 op basis van 4 reviews.