Camping Ponderosasterstersterster

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Ponderosa in Ulicoten is een goede keus als je met kinderen op vakantie gaat. Het animatieteam, het zwembad, de pumptrackbaan en het straatvoetbalplein zorgen voor vermaak op deze camping. Op deze camping worden ook jaarplaatsen verhuurd, dus het kan zijn dat je op de camping “ons kent ons” volk tegenkomt. Op 20 minuten rijden van Breda.

192 reviews over Camping Ponderosa

• 2019
    8Jessie Theeuwes22-11-2019

prachtig park

Zeer aangenaam park. Ben even heerlijk tot rust kunnen komen in mijn eentje in het Chaletpark! Verder mooi zwembad, komen graag ook enkele keertjes in het jaar zwemmen en terrassen waar kids even in de speeltuin kunnen spelen. Taverne is ook genieten met heerlijk eten!

Alleen gereisd in november 2019

• 7Andries van Kooten31-10-2019

Een rustige week om te ontspannen en te genieten.

Het ligt wat afgelegen t.o.v. bijvoorbeeld winkels. Maar op de fiets is dat geen probleem meer. De rust op het park is heel prettig.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8V Dijk26-10-2019

Mooi!

Hele gezellige plek. Enige minpunt dat ik direct na reserveren, toch een nacht korter wilde boeken. Dat kon wel maar moest toch betalen incl belasting en hond. Maar goed de camping was leuk zwembad ook en aardig personeel.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Sjoukje18-10-2019

Prima naar ons zin gehad

Ruime plaatsen, rustig, maar het weer was niet top. Desondanks prima gehad op deze camping. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. ACSI-kaart was ook in de herfstvakantie te gebruiken, dus dat was mooi meegenomen. :)

met vriendelijke groet, Susan, Medewerker, 22-10-2019

Beste Sjoukje, dank voor je beoordeling. Goed om te horen dat de kinderen het leuk hebben gehad. Het weer had inderdaad wel beter gemogen, gelukkig hebben we een overdekt zwembad en zijn er in de omgeving leuke dingen te doen. Ook in 2020 kan je met de ACSI kaart terecht op Ponderosa en in de volgende periodes: 28 maart – 24 april 3 mei - 20 mei 2 juni – 10 juli 30 aug – 31 okt Hopelijk tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Francine Backx16-10-2019

geweldig

Het is een top park. Gelegen in mooie natuur, veel bossen, wandelen, fietsen. Maar ook het park heeft veel te bieden. Leuk animatie team, mooi restaurant met een prachtig zwembad. Wij komen nog eens terug!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

met vriendelijke groet, Susan, Medewerker, 22-10-2019

Beste Francine, wat een mooie beoordeling. Dankjewel! De complimenten zijn doorgegeven aan het team. Tot de volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2Gezin van 428-09-2019

Nooit meer!

Camping met erg veel vaste gasten. Bij aankomst was het gelijk al duidelijk dat deze vaste gasten ze sfeer behoorlijk bepalen..... wij waren met onze caravan op het achterste veld. Helaaa stonden daar een hele rij huurtenten behoorlijk strak naast elkaar opgesteld. Het kleine sanitair gebouw was een versie van noodvoorziening. Het stonk daar en was veel ff klein om het hele veld te bedienen. Een van de huur tenten was verhuurt aan jongeren die bij de vaste gasten hoorde. De waterpijp en de ballonnen hebben we elke avond gezien en de muziek schalde over het hele veld....... maar zoals ze zelf zeiden, lache toch tussen al die gezinnen... Zwembad was prima alleen de waarde van het zwemwater kregen ze niet onder controle. Hierdoor veel klachten onder de gasten qua ogen en neus etc. Alleen het zwembad dichtgooien of waarschuwen deden ze niet?? Omgeving was mooi en restaurant was erg goed alleen voor ons nooit meer!

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

met vriendelijke groet, Susan, Medewerker, 01-10-2019

Beste gast, bedankt voor het schrijven van de beoordeling. We vinden het heel erg vervelend om te lezen wat er tijdens jullie verblijf is gebeurt. We hebben een huismeester die in dit soort situaties kan optreden. Hij spreekt gasten aan op hun gedrag wanneer dat nodig is. Wij laten geen alleen reizende jongeren toe op het park, omdat we een familiecamping zijn. Deze groep heeft via een touroperator geboekt en dat is niet goed gegaan. Uw beoordeling is reden om de voorwaarden aan te scherpen. Wat het toiletgebouw betreft, het klopt dat dit een tijdelijke oplossing is. We hebben deze unit geplaatst zodat de gasten op het veld minder ver moeten lopen. De bedoeling is dat we in de toekomst één groter toiletgebouw plaatsen. Excuses voor de ongemakken die u heeft gehad. Toch hoop ik dat u ons nog een keertje wilt bezoeken. Want in het voorjaar is de omgeving ook prachtig en we hebben heerlijke plannen voor het restaurant. En deze zijn u goed bevallen.

• 6Ton Zwiers15-09-2019

Jammer

Ruime plaatsen, goed sanitair en goedwillende, vriendelijke maar onprofessionele staf. Het restaurant lijkt veelbelovend volgens de Anwb maar heeft een zeer beperkte keus uit veelal ongezond eten. Tijdens ons verblijf is een nacht kompleet vergald door een luidruchtige familieparty en tegelijkertijd een discoparty met knallende muziek tot ver in de nacht.

• 3Eetgelegenheden

met vriendelijke groet, Susan, Medewerker, 01-10-2019

Beste meneer Zwiers, Dank u wel voor uw bericht. Ik vind het heel erg vervelend te lezen dat u de tweede nacht zoveel overlast heeft gehad van uw overburen. Onze huismeester Jan had daarin een rol kunnen spelen, hij is degene die gasten aanspreekt op dit soort gedrag. De eerste nacht was heerlijk rustig en zo hoort het ook.

De restaurant beoordeling van de ANWB komt niet van ons maar van andere gasten, of is van de inspecteurs van de ANWB. Zij hebben een andere ervaring gehad dan u.

Alles bij elkaar was het voor u geen fijn weekend. We hebben inmiddels contact gehad met elkaar, fijn dat het is opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7peter15-09-2019

en het weer was weer goed

wij waren er om te fietsen en kort bij zundert.voor de bloemen corso op 1 september met vrienden en weer lekker ge eten in het restaurandt. de camping.het was weer goed

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Wiebe26-08-2019

Je voelt je gastvrij, alles goed op orde

Mooie ruime plaatsen, nette toiletten en douches. Mooi en warm zwembad. Lekker eten. Goede bediening en vriendelijke mensen bij de receptie.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

met vriendelijke groet, Susan, Medewerker, 29-08-2019

Dankjewel Wiebe voor deze mooie beoordeling. We geven de complimenten door aan onze collega's.

• 9John Hoffer23-08-2019

Top mooie plaats en een leuke camping met pumptrak

We waren met de caravan op ponderosa vally

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

met vriendelijke groet, Susan, Medewerker, 29-08-2019

Beste John, dankjewel voor je beoordeling. De pumptrackbaan op Ponderosa is inderdaad een trekpleister voor de kinderen en ligt dichtbij de kampeervelden. Hopelijk tot ziens!

4 tips over Camping Ponderosa

• Els, 13-11-2012

Breda, Efteling, Antwerpen,

• Ikke-7, 08-06-2012

Als je gezellig met de kleinkinderen erop uit wil, is Ponderosa een geschikte camping. Van de gegeven informatie is niks gelogen. Er wordt voldoende georganiseerd. Mocht er onverwachts helaas eens een activiteit afvallen/niet doorgaan, komt dit vaak doordat er geen animo voor is. Dus doe gezellig mee en dan gaat de rest vanzelf!

• R.J.C. Jansen, 13-08-2014

Misschien iets meer verlichting op en rond het veld.

2 vragen over Camping Ponderosa

• Margo janssen, 20-08-2016

In september kamperen

Hebben jullie ook een sept. arrangement? Zo ja wat kost dat?

• Janine , 06-07-2014

Voorseizoen

Wij willen volgend jaar een voorseizoen boeken. Zijn er veel vriendjes voor onze zoon van 7 jaar te vinden?

van beers, 08-08-2014

Hoi,wij komen ook naar de camping voor een heel seizoen .Alleen onze zoontje is 5 jaar maar wie weet kunnen ze wel lekker samen spelen.

Misschien tot dan

familieleenders, 16-08-2014

wat gezellig. Wij staan op Ponderosa Valley. Misschien tot dan!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig