Camping Ponderosa

Camping Ponderosa
8,4

115 reviews over Camping Ponderosa in het Nederlands

heerlijke vakantie in het mooie brabant!

mevrouw van den Broek, 13-5-2018

Super leuke, gezellige en kindvriendelijke camping. bij de receptie meteen super vriendelijk ontvangen en meteen alles duidelijk uitgelegd door de 2 vriendelijke dames. niks was te gek en werd meteen een oplossing voor dingen gezocht. het nieuwe terras zag er ook super mooi uit, vriendelijk personeel en het eten lunch/diner was ook allemaal top. komen hier zeker nog vaker terug

Fantastisch maar meer toezicht op huisdieren

Gert Maijers, 13-5-2018

Is een mooie schone camping gastvrij vriendelijk voor kinderen schone sanitair enkel jammer dat we een pitbull hond zonder muilkorf voor de tent hadden van de buren die er bijna niet waren met een lijn van 10 meter kleinkinderen durfde niet goed bij opa en oma te komen

Camping leuk voor kinderen

Yvonne, 10-5-2018

Veel te doen voor kinderen. Nieuwe BMX baan was een groot succes.

Geweldig

Mevrouw Janssen, 26-10-2017

Goed ontvangst, vriendelijk personeel, mooi zwembad en een aanrader is de proeverij in het Restaurant.

R.Lambregts, 26-10-2017

Alles was super, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en een bosrijke omgeving.

Gastvrij, behulpzaam en vriendelijk

Leonie, 2-10-2017

Wij zijn met ons evenement neergestreken bij Camping Ponderosa en hebben daar naar volle tevredenheid een geweldig weekend gehad. Prachtig kampeerveld, schoon sanitair, geweldige feestschuur voor presentatie en een mooi veld voor onze standhouders. De organisatie van Ponderosa was buitengewoon behulpzaam, zowel tijdens de voorbereidingen als tijdens het evenement. Vriendelijk personeel achter de bar, heerlijk eten en gezellig ambiance. Wij komen volgend jaar graag weer terug!

Leuk, maar lawaaierig en druk

Johan, 1-10-2017

We hadden een maandarrangement op de camping. Lawaai van de feestschuur is hinderlijk als je in een tentje zou slapen. Zelfs in de caravan was het goed te horen. Eten in het restaurant was een flinke tegenvaller. Biefstuk niet gaar en warrige bediening. Voor kinderen een leuke camping, maar voor je rust hoef je er niet te komen.

Voor zoon fantastisch, als ouders minder

Joey, 30-9-2017

Het is een leuke camping met veel faciliteiten voor kinderen. Speeltuin voor de deur, grotere speeltuin bij receptie en een (iets te koud) zwembad.

Nadeel vonden wij de feesten die in de feestschuur werden gehouden. Tot diep in de nacht waren de basdreunen te horen. Waardoor wij zelfs hebben besloten de weekenden weg te gaan.

heerlijk

jerry, 28-9-2017

gezellige camping met gastvrij personeel

Grote teleurstelling

Danielle, 24-8-2017

Met heel veel zin gingen wij op weg naar ponderosa. Aankomst was redelijk vriendelijk. Plek was goed. 1 toilet/douche/vaatwasgebouw voor 4 velden is veels te weinig. Was regelmatig vies. Personeel in het restaurant/snackbar was onvriendelijk. Bij de snackbar stond je vaak lang te wachten voordat je kon bestellen en als je het eindelijk had klikte het vaak niet. Veel conflicten tussen kinderen onderling en meestal van het vaste staan gedeelte tegen de toeristengedeelte. Je komt er als kind moeilijk tussen. Je merkt echt groepjes. Bv het toe eigenen van de voetbalkooi. Als 1ling kom je er dan niet in. Animatie straalde ook niks uit. Boven de 12 werd er weinig tot niks gedaan. Wij zouden er 2 weken blijven maar van ergernis na 9 dagen naar huis gegaan. Voor ons nooit meer ponderosa!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ponderosa in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ponderosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ponderosa scoort een 8.4 uit 10 op basis van 115 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: