Camping Ponderosa

Camping Ponderosa
7,8

131 reviews over Camping Ponderosa in het Nederlands

Nooit meer..... hard voorbij rijden

G. de Jongh
7-10-2018

Kort samengevat een zeer negatieve ervaring. Een camping die zich profileert als gastvrij bleek te worden gedomineerd door vaste gasten die hun buurt/wijk (en bijbehorende omgangsvormen) verplaatst leken te hebben naar de camping. Hun kroost domineren op hun beurt de kinderen die "er niet thuis horen".

Aanspreken bleek niet de manier, want enkel een grote mond terug bleek de manier waarop men kan reageren. Zowel de kinderen als de ouders.

De eigenaren van de camping lijken het allemaal wel prima te vinden, want er wordt niets aan/mee gedaan.

Wil je feesten zonder rekening te willen houden met je omgeving dan zeker een aanrader.

Wil je een normale leuke ontspannen vakantie dan heel hard deze camping voorbij rijden.

Niet meer

Rijnsburger
29-9-2018

Waardeloze camping, is geopend tot eind oktober maar nu 29-9 zijn de heren toiletten en douches al afgesloten. Ook de patatzaak, receptie, restaurant en zwembad zijn gesloten vanwege een feest. Daar betaal ik dan ongeveer 2000,00 euro per seizoen voor. Ze kunnen beter een maand eerder dicht gaan en de prijs daarop aanpassen.

Nee, nooit meer

Geen
2-9-2018

Nee, voor ons nooit meer. Wat enorm veel vaste jaarplaatsen! Deze mensen hebben echt een vinger in de pap. Je wordt raar aangekeken als je een rondje over de camping loopt.

Snackbar; snacks zijn van slechte kwaliteit.

Stacaravan; gelukkig stonden wij aan de overkant en niet op de camping zelf.

Animatie stelt echt niets voor, zoals eerder beschreven zijn het jongeren die dit er bij doen.

Jammer, geen campingwinkel.

Het zwembad is een aanfluiting (vies, koud water) zijn maar een dagje naar Landal geweest.

De animatie is bagger. Er staat veel in het progamma boekje. Waardoor er veel lijkt te doen voor kinderen. Het animatie team zijn een paar tieners. Die denk ik een zak centje bij verdienen. Denk geen officiële team.

Er is een zolder waar geknutseld word. Maar als het goed weer is, is het er heel warm. Dan gaan de deuren open, maar als je door de deuren gaat sta je op dak! Levens gevaarlijk met kleine kinderen! Dan de trap naar de knutselzolder is een enorme stijle trap, boven aan de trap zit geen trap hekje. Dus ben je daar met 2 kindjes en een kindje kan net lopen heb je totaal geen rust. Er was een middag op het terras met band, er liepen om 14u al heel veel dronken mensen rond. De speel tuin ligt aan de over kant. Kindjes halen ijsjes tussen zatte mensen door. Het is meer een camping voor mensen zonder kinderen,die van feesten houden. Mijn kindjes hebben veel aan de carvan gehangen! Verveelde zich.

Voor herhaling vatbaar!

Lien
7-8-2018

Leuke gezellige kleine camping. Met het extreem warme zomerweer zouden meer bomen/schaduw beter zijn geweest op de velden (maar het was dan ook uitzonderlijk warm). Tof zwembad (maar wel heel druk in hoogseizoen). Gezellige horica, goed vertoeven op het terras! In het weekend wel geluidoverlast, maar dat moet je er dan maar eens bijnemen - de jeugd heeft ook vakantie ;)

Perfect, touroperator keurmerk waardig!

William Charlier
6-8-2018

Gezellige grote familie camping.

Leuke gezellige mensen, aardig personeel.

Ongedwongen, goed verzorgd sanitair, vooral aanwezigheid van trekkers moedigde alle bezoekers aan om zelf na het gebruik de boel schoon achter te laten.

Goed restaurant met lekkere gerechten, heerlijke airco!

supervroendelijk ook voor honden.

Snackbar prima voorzien van alle wat men verwacht.

Prijzen zijn normaal en niet te duur.

Graag nog eens....

Dit nooit weer!

Fam. G.
30-7-2018

Vol enthousiasme vertrokken voor 9 dagen Ponderosa, in een stacaravan geboekt via een touroperator. De website beloofde veel goeds, een prachtige camping met veel activiteit voor onze drie kinderen. Maar wat een aanfluiting! De website toont keurige kampeervelden, die in werkelijkheid weinig met kamperen van doen hebben. Een paar velden met langs de randen wat kampeerders. Niet vol in het hoofseizoen geeft al te denken. De foto's van de stacaravans zijn van een nieuw veldje net buiten de camping, waar ook de touroperator caravans stonden. De rest van de 'camping' betreft één groot stacaravanpark!

- zwembad klein met slechte waterkwaliteit

- geen controle naar geluidsoverlast, dit liep regelmatig de spuigaten uit

- animatie stelde niks voor, campingapp wordt niet bijgehouden

- heel veel honden, m.n.

vechthonden

+ pump track baan

Voor ons geen ponderosa meer!

Fantasties

A.verhagen
29-7-2018

Camping zeer netjes

Sanitet mag wel iets net schoongemaakt worden

Allen met een vlakmop maak je de vloer niet goed schoon

Ben zeer tevreden over de klant vriendelijk hij en prijs van eten en drink zeer netjes

Ik kom zeker volgend jaar terug

Niet mijn camping

Paul Pot
24-7-2018

Leuke animatie voor kinderen.

Ik vond het alleen jammer dat ze klachten ivm veel muziek overlast van omringende buren niet serieus nemen en naar tevredenheid oplossen.

Ook was het sanitair gebouw heel vies en aangezien daar geen vast schoonmaakschema voor is en door vrijwilligers wordt gedaan bleven ze lang vies.

Fantastisch voor ouders en kinderen!

Familie de Deugd
22-7-2018

Super gezellige camping met leuk personeel! Volgend jaar komen we weer...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ponderosa in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ponderosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.