Camping Ponderosa

Weer vandaag3°-10°
Camping Ponderosa
7,5

Omschrijving
Camping Ponderosa in Ulicoten is een goede keus als je met kinderen op vakantie gaat. Het animatieteam, het zwembad, de pumptrackbaan en het straatvoetbalplein zorgen voor vermaak op deze camping. Op deze camping worden ook jaarplaatsen verhuurd, dus het kan zijn dat je op de camping “ons kent ons” volk tegenkomt. Op 20 minuten rijden van Breda.

133 reviews over Camping Ponderosa in het Nederlands

Restaurant matig...

Nick B.,
3-12-2018

Zeer slecht restaurant! Kok die niet naar de tafel durft te komen om uitleg te geven, daarnaast zeer gestresst. Het bedienend personeel was wel zeer vriendelijk en proffesioneel! Proffesioneel door het gebruik van de elektrische apparaten. Verder een verzorgende en nette camping.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Recreatiepark Ponderosa, Medewerker, 19-12-2018

Beste Nick,

Bedankt voor je review. Het spijt ons dat u geen fijne avond heeft gehad in ons restaurant. Ik hoop dat het bediend personeel u het sfeervolle en gezellige gevoel heeft gegeven dat wij willen uitdragen.

Wij hopen dat wij uw volgende ervaring met het restaurant aangenamer kunnen maken.

Geen aanrader

Smits,
1-12-2018

Slechte eetgelegenheid, is al vroeg dicht en kun je in de avond niet binnen aan de bar wat drinken. Op zondag restaurant al gesloten om 18.00 uur. Personeel mag wel vriendelijker. Water in zwembad is koud, kinderen hebben blauwe lippen

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Recreatiepark Ponderosa, Medewerker, 19-12-2018

Beste Smits,

Bedankt voor uw tijd om een review te plaatsen. Wat jammer dat u niet heeft genoten in onze eetgelegenheid.

Het klopt inderdaad dat wij kortere openingstijden hanteren, in verband met het laagseizoen.

Vervelend dat de kinderen het koud hebben gehad in het zwembad. Wij zullen deze temperatuur in de gaten houden.

Hopelijk mogen wij u in het seizoen weer verwelkomen, wanneer ook ons terras geopend is en we ruime openingstijden hanteren.

Recreatiepark Ponderosa

Nooit meer..... hard voorbij rijden

G. de Jongh,
7-10-2018

Kort samengevat een zeer negatieve ervaring. Een camping die zich profileert als gastvrij bleek te worden gedomineerd door vaste gasten die hun buurt/wijk (en bijbehorende omgangsvormen) verplaatst leken te hebben naar de camping. Hun kroost domineren op hun beurt de kinderen die "er niet thuis horen".

Aanspreken bleek niet de manier, want enkel een grote mond terug bleek de manier waarop men kan reageren. Zowel de kinderen als de ouders.

De eigenaren van de camping lijken het allemaal wel prima te vinden, want er wordt niets aan/mee gedaan.

Wil je feesten zonder rekening te willen houden met je omgeving dan zeker een aanrader.

Wil je een normale leuke ontspannen vakantie dan heel hard deze camping voorbij rijden.

Recreatiepark Ponderosa, Medewerker, 5-12-2018

Bedankt voor uw review G. de Jongh. Wij vinden het erg vervelend dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad op ons park.

Zou u zo vriendelijk willen zijn een mail naar ons te sturen met uw gegevens en uw verblijfsdatum naar info@ponderosa.nl

Op die manier kunnen wij uw opmerkingen verwerken.

Niet meer

Rijnsburger,
29-9-2018

Waardeloze camping, is geopend tot eind oktober maar nu 29-9 zijn de heren toiletten en douches al afgesloten. Ook de patatzaak, receptie, restaurant en zwembad zijn gesloten vanwege een feest. Daar betaal ik dan ongeveer 2000,00 euro per seizoen voor. Ze kunnen beter een maand eerder dicht gaan en de prijs daarop aanpassen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Nee, nooit meer

Geen,
2-9-2018

Nee, voor ons nooit meer. Wat enorm veel vaste jaarplaatsen! Deze mensen hebben echt een vinger in de pap. Je wordt raar aangekeken als je een rondje over de camping loopt.

Snackbar; snacks zijn van slechte kwaliteit.

Stacaravan; gelukkig stonden wij aan de overkant en niet op de camping zelf.

Animatie stelt echt niets voor, zoals eerder beschreven zijn het jongeren die dit er bij doen.

Jammer, geen campingwinkel.

Het zwembad is een aanfluiting (vies, koud water) zijn maar een dagje naar Landal geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

De animatie is bagger. Er staat veel in het progamma boekje. Waardoor er veel lijkt te doen voor kinderen. Het animatie team zijn een paar tieners. Die denk ik een zak centje bij verdienen. Denk geen officiële team.

Er is een zolder waar geknutseld word. Maar als het goed weer is, is het er heel warm. Dan gaan de deuren open, maar als je door de deuren gaat sta je op dak! Levens gevaarlijk met kleine kinderen! Dan de trap naar de knutselzolder is een enorme stijle trap, boven aan de trap zit geen trap hekje. Dus ben je daar met 2 kindjes en een kindje kan net lopen heb je totaal geen rust. Er was een middag op het terras met band, er liepen om 14u al heel veel dronken mensen rond. De speel tuin ligt aan de over kant. Kindjes halen ijsjes tussen zatte mensen door. Het is meer een camping voor mensen zonder kinderen,die van feesten houden. Mijn kindjes hebben veel aan de carvan gehangen! Verveelde zich.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Lien,
7-8-2018

Leuke gezellige kleine camping. Met het extreem warme zomerweer zouden meer bomen/schaduw beter zijn geweest op de velden (maar het was dan ook uitzonderlijk warm). Tof zwembad (maar wel heel druk in hoogseizoen). Gezellige horica, goed vertoeven op het terras! In het weekend wel geluidoverlast, maar dat moet je er dan maar eens bijnemen - de jeugd heeft ook vakantie ;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Perfect, touroperator keurmerk waardig!

William Charlier,
6-8-2018

Gezellige grote familie camping.

Leuke gezellige mensen, aardig personeel.

Ongedwongen, goed verzorgd sanitair, vooral aanwezigheid van trekkers moedigde alle bezoekers aan om zelf na het gebruik de boel schoon achter te laten.

Goed restaurant met lekkere gerechten, heerlijke airco!

supervroendelijk ook voor honden.

Snackbar prima voorzien van alle wat men verwacht.

Prijzen zijn normaal en niet te duur.

Graag nog eens....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Dit nooit weer!

Fam. G.,
30-7-2018

Vol enthousiasme vertrokken voor 9 dagen Ponderosa, in een stacaravan geboekt via een touroperator. De website beloofde veel goeds, een prachtige camping met veel activiteit voor onze drie kinderen. Maar wat een aanfluiting! De website toont keurige kampeervelden, die in werkelijkheid weinig met kamperen van doen hebben. Een paar velden met langs de randen wat kampeerders. Niet vol in het hoofseizoen geeft al te denken. De foto's van de stacaravans zijn van een nieuw veldje net buiten de camping, waar ook de touroperator caravans stonden. De rest van de 'camping' betreft één groot stacaravanpark!

- zwembad klein met slechte waterkwaliteit

- geen controle naar geluidsoverlast, dit liep regelmatig de spuigaten uit

- animatie stelde niks voor, campingapp wordt niet bijgehouden

- heel veel honden, m.n.

vechthonden

+ pump track baan

Voor ons geen ponderosa meer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantasties

A.verhagen,
29-7-2018

Camping zeer netjes

Sanitet mag wel iets net schoongemaakt worden

Allen met een vlakmop maak je de vloer niet goed schoon

Ben zeer tevreden over de klant vriendelijk hij en prijs van eten en drink zeer netjes

Ik kom zeker volgend jaar terug

Gereisd met partner in juli 2018

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ponderosa in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ponderosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.