Vakantiepark Parc de Kievitsterstersterster

97 reviews over Vakantiepark Parc de Kievit

• 2019
    5Janita knol12-08-2019

Nooit meer.

De camping is ververvallen en ligt er verwaarloost bij. Nauwlijks gasten .Zwembad was lekker en redelijk schoon fijne bedjes om op te liggen wel een eind lopen vanaf de campeerplaatsen. Wifi is er maar werkt niet.

• 2Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9JAN POSTMA20-07-2019

EEN HEKE GOEIE CAMPING MET EEN PERFECT RESTAURANT

Het is een schitterende camping met stenen huisjes, houten huisjes en ook mogelijkheid voor Caravans, Mobile Homes en Tenten. Heerlijk zwembad en een goeie Brasserie waar je heerlijk kunt lunchen en dineren tegen betaalbare prijzen. En de kwaliteit is nog goed ook. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dus ga voor beiden voor het beste! Het PARC DE KIEVIT

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7S.p. Suijkerbuik22-05-2018

Twijfelachtig

Wij komen al Vele jaren op de camping hebben veel wisselingen van personeel meegemaakt. Op dit moment zijn wij teleurgesteld op de manier waarop klachten worden aangepakt. Wij zijn echt geen zeurpieten maar als je een serieuze klacht doorgeeft en je komt 14 dagen later en blijkt dan dat er vervolgens niets mee is gedaan althans niet dat wij constateren. Bv. Een niet werkende douche waarop gezegd wordt wij adviseren een andere douche te proberen dat is overigens al gedaan daar wordt je dan echt wel een beetje miedeloos van. Dus parc de kievit wij komen graag bij jullie op de camping we geven jullie het voordeel van de twijfel en gaan het nog een weekeind proberen en anders jammer maar helaas. Met vriendelijke groeten familie. Sp suijkerbuijk.

• 5Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

7K en k07-09-2017

Mooi park weinig te doen in de omgeving

Het was een mooi park niets over te klagen. Maar in de buurt is echt niks te beleven. We zijn daarom ook een dag eerder naar huis gegaan. Voor de rest was het wel allemaal gewoon heel goed. Lekker met de hond gewandeld in het bos. Maar als je nog iets wilt doen buiten wandelen en fietsen ect. Zou ik toch iets anders gaan zoeken.

• 7Onderkomen
    • 1Activiteiten

Gereisd met partner in september 2017

• 4Kampeerders08-08-2017

Wil je saaie vakantie?...dan doen...anders laten!!

Voor een bejaardencamping een uitstekende locatie, vaste kampeerders zetten de auto overdwars voor hun voortent dus je uitzicht zijn auto's!! De mensen zeggen nog maar net goedemorgen maar niet van harte. Er zijn zelfs mensen die hun caravan met de achterkant naar voren zetten en alles af gezet met een soort van afscheiding, belachelijk dat dat mag op een camping!! de gemiddelde leeftijd is 65+. De plaatsen zijn ruim en egaal, daar is niets mis mee maar voor ons is en was dit eens maar nooit meer. Sanitair is prima en schoon wil je rust en met rust te worden gelaten een prima locatie maar wil je gezelligheid en een echt vakantiegevoel dan iets anders zoeken.

• 5Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9de Vlas29-07-2017

Rust, ruimte en kindvriendelijk

Ruim opgezet park met veel privacy. Ook voor de kinderen veel speelgelegenheid en natuurlijk een mooi buiten zwembad

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Fons Michielsen06-02-2017

Mooi park, prima service, heel fijne accomodatie.

Eigenlijk vonden wij alles goed. De omgeving biedt veel mogelijkheden, het park is mooi en groot en we hadden een fijne woning. Het was winter en de woning was snel warm. Men had voor ons wat kerststukjes neergezet wat wij bijzonder aardig vonden. Toen een lamp kapot bleek werd die meteen vervangen. Goede info bij de receptie. Kortom, uitstékend park

Gereisd met partner in december 2016

• 8Ton Bras16-09-2016

Nog steeds een fijne camping.

Het is een fijne camping met goeie voorzieningen.wandelen en fietsen in een mooie omgeving.en diervriendelijk.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in september 2016

• 9Familie Van Der MEER19-08-2016

geweldig mooi chalet met een mooi groot terras.

Net terug van een week vakantie in een super mooi keurig netjes met een mooi groot terras en bij aankomst stond er zelf een flesje wijn voor ons klaar alles is aanwezig top top top

• 8Activiteiten

Parc de Kievit, Verhuurmanager, 20-08-2016

Beste familie van de Meer, Dank u wel voor deze leuke review. Wij doen altijd ons best voor onze gasten.

We zien u graag weer een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 6Vandaele08-08-2016

fantastisch met wrange nasmaak

Wij logeerden in de luxueuze villa. alles super verlopen, vriendelijk personeel. prachtige uitbaters van de brasserie waar we super ontvangen werden en zeer lekker gegeten hebben. Terug thuis, kwam de verassing. Telefoon van receptie van parc de Kievit. Bleek er schade te zijn aan de inboedel.... of hoe je gemakkelijk probeert aan geld te komen,...

• 8Onderkomen
    • 3Activiteiten

Parc de Kievit, Verhuurmanager, 10-08-2016

Beste familie Vandaele,

Wij vinden het jammer dat u een slechte review heeft geschreven. Er zijn bij de schoonmaak zaken aangetroffen die voor uw aankomst er niet waren. Dit is de reden waarom er borg gevraagd wordt voor de woning. Dit heeft niks te maken met snel geld verdienden, maar met kosten dekken. Toch zijn wij blij dat u een fijn verblijf heeft gehad. Parc de Kievit

Gereisd met vrienden in augustus 2016

14 tips over Vakantiepark Parc de Kievit

• s.p. suijkerbuijk, 03-05-2014

gezellig park zeker met kleine kinderen

• Miranda Wildschut-Hogerheijde, 28-09-2013

Deze accommodatie is echt een aanrader. Leuke steden in de buurt. Breda is echt super (25 km).

• rob45, 16-06-2012

Nu boeken op de camping er zijn aanbiedingen. Ik begreep dat zij ook nieuwe chalets in de verhuur hebben. Eerst huren dan kopen. In het dorp heerlijk restaurants, pannenkoeken huis, en patat zaken, winkels ook in het weekend open. Fietsen wandelen. Baarle Nassau en park de Kievit voor heerlijk onthaasten.

3 vragen over Vakantiepark Parc de Kievit

• Koos van Hattem, 02-02-2018

Nieuwbouw chalets

Er worden nieuwe chalets bij u gebouwd. Waar kan ik meer informatie hier over krijgen?

• KlokkenluiderKievit, 10-02-2016

Krijg ik last van onrust op het park as ik boek?

Er lopen momenteel ruim 50 rechtszaken tegen het parkbeheer waarvan de verhuurpraktijken onderdeel zijn. Tevens is het beheer in gebreke gesteld in verband met achterstallig onderhoud en wanbeleid.

Als ik hier een vakantie boek, en de werkelijkheid is niet zoals door de advertenties is opgegeven, kan ik dan mijn geld terugeisen???

• JosjeGlobetrotter, 10-02-2016

Verhuur op het park

Ik heb gelezen dat op het park de kievit alleen woningen in eigendom zijn, en dat de huisjes die verhuurd worden, van het beheer zijn. Ik heb ook gehoord dat dit helemaal niet mag, en dat als ik een huisje huur, ik daarmee de regels op het park overtreedt.

Ook heb ik gehoord dat het park erg slecht - eigenlijk helemaal niet - onderhouden wordt. Nou maakt mij dat niet zo veel uit, want ik wil toch alleen maar voor een weekje komen. Zal dat mijn plezier verzieken?

Vakantiepark Parc de Kievit info

• Aantal sterrensterstersterster