Bed and Breakfast Kelpiebrink

Bed and Breakfast Kelpiebrink

9.3Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Baarle Nassau

Op vakantie geweest naar Kelpiebrink?

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

4 reviews over Bed and Breakfast Kelpiebrink

• 10Fam. Baars05-12-2016

Heel goede B&B op mooie lokatie

Wij hebben hier eind juli 2 nachten doorgebracht met onze hond.

De kamer was ruim en schoon met goed sanitair en heerlijk bed. De eigenaren zijn gastvrij en vriendelijk.

De gezamenlijke woonkamer welke je deelt met de andere kamer was gezellig ingericht met zelfs een mand voor de hond.

Het ontbijt was goed verzorgd met vers brood en broodjes en heel uitgebreid.

De hond uitlaten was heel makkelijk, je loopt vanuit de B&B zo het bos in. De eigenaren hebben zelf ook honden maar dat zou je niet zeggen, er heerst in de nacht complete rust in dw B&B.

Kelpiebrink is een echte aanrader als je van rust houdt en een goede uitvalsbasis wil hebben in de buurt van Baarle-Nassau.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Meijer20-12-2015

Super

We zochten een overnachtingsplaats waar onze hond ook meegenomen mocht worden. Hier waren we aan het goede adres. We werden heel vriendelijk ontvangen. We hadden een fijne slaapkamer met een tweepersoonsbed. Het bed sliep heerlijk. Er werd met ons overlegd wanneer we wilden ontbijten, superfijn. Er waren o.a. verse broodjes, yoghurt en een ei.

Bij de slaapkamer was een nette kleine badkamer, maar meer heb je niet nodig. De gezamelijke huiskamer met open keuken was gezellig, netjes en schoon.

De ligging was iets buiten Baarle-nassau, tegen een bos aan. Voor ons met hond helemaal perfect. We hebben totaal geen klagen, zeker niet voor de prijs die we er voor moesten betalen.

Gereisd met partner in december 2015

• 9Gerard Rotterdam10-06-2013

Fantastische BenB in buurt van Baarle-Nassau

Heerlijk rustig gelegen BenB in een deel van een (woon-) boerderij op korte afstand van Baarle-Nassau. Twee slaapkamers (elke kamer heeft een eigen douche), ruime woonkamer (tv, spelletjeskast, boekenkast) met open keuken (oa. koffie en senseo-apparaat aanwezig). Terras met zitje aan de buitenzijde van de boerderij (uitzicht op weide/trainingsveld honden. Heerlijk ontbijt (zeer uitgebreid, verse broodjes), warme en gastvrije ontvangst door eigenaren. Volstrekt geen last van de honden gehad (wij vonden de BenB heerlijke rustig). Komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9rene V14-02-2013

Leuke B&B in een oude boederij

ligt net buiten Baarle Nassau. Rustig in de bossen. Je mag je hond meenemen.. Gezellige zit-woonkamer met TV en TV in de slaapkamer. Goed wekende internetverbinding Goede bedden en leuke gastheer en vrouw. Een aanrader.

Alleen gereisd in januari 2013

1 tip over Bed and Breakfast Kelpiebrink

• Gerard Rotterdam, 10-06-2013

Vanuit de BenB zijn mooie fiets- en wandeltochten te maken.

0 vragen over Bed and Breakfast Kelpiebrink

Bed and Breakfast Kelpiebrink info