Camping De Wielewaalstersterstersterster

9.6Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

165 reviews over Camping De Wielewaal

• 9A. Wijnen30-09-2017

Een mooie goed verzorgde camping.

De beheerders waren heel vriendelijk. Mooi en schoon sanitair. En de kampeerplaatsen zijn groot.

• 9huub30-09-2017

Zoals het moet zijn.

Goede ruime plekken op een mooi, goed opgeruimd terrein met zeer schoon en voldoende sanitair. Heerlijk voor de senior de comfortplaatsen. Zeer vriendelijke, 'opgeruimde' beheerders voor wie niets teveel is.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Fam.Slootweg29-09-2017

Fantastische beheerders zorgzaam, schoon, gastvrij

Ik kan geen minpunten bedenken wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie bij lieve en gastvrije beheerders gehad. Een prachtige omgeving waar we heerlijk gefietst hebben voor ons een geweldige vakantie

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Francien Broeren29-09-2017

Fantastisch! Persoonlijke ontvangst.

Dat het een super camping is , met een persoonlijke aanpak en prachtige plekken. En wij hebben nog nooit een camping getroffen met zo'n geweldig mooi en goed verzorgt sanitair. Om die reden gaan wij vast en zeker nog een keer terug naar De Wielewaal. Heerlijke plek om te ontspannen, midden in de natuur. goed te fietsen en te wandelen. Met zo'n ruime plaatsen, dat het overal goed toeven was. En we zijn getroffen door het enthousiasme van de eigenaars. Zeer betrokken en vriendelijk.

• 10Angela26-09-2017

Fijne camping om je vakantie door te brengen!

Zodra je op de camping bent krijg je een warm welkom van de eigenaren. Je bevindt je in zeer mooie en rustige omgeving, waar het erg prettig vertoeven is. Sanitair is van alle gemakken voorzien en is netjes en schoon. De sfeer op de camping is zeer prettig.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Hans Maijs22-09-2017

fantastisch deze camping

deze camping voldeed volledig aan onze wensen echt een aanrader voor de kampeerder het is een kleine camping bedoelt voor oudere en mensen met kleine kinderen als je iets vraagt is niets teveel en deze vriendelijke mensen zijn je ook nog behulpzaam heb op heel veel campings gestaan maar is een uit schieter ik ga zeker nog vele malen terug naar deze camping.

Alleen gereisd in september 2017

• 10Kick Duits09-09-2017

Geweldig

Topcamping schoon en netjes en geweldig mooi sanitair was hier 17 jaar geleden toen de camping nog heel klein was maar nu met de uitbreiding in de jaren is de netheid en zeker de vriendelijkheid van Els en Jacq en nu ook hun dochter helemaal top

Gereisd met partner in september 2017

• 10John Schouten08-09-2017

Geweldig

Voor een inspannende (fietsen/wandelen) en ontspannen (lezen/rust etc) moet je hier zijn met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes naar leuke plaatsen in de omgeving en gezellige/prima restaurants in Baarle-Nassau en Baarle-Hertog.. Volgend jaar zeker weer!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10fam van kampen07-09-2017

in een woord fantatisch

lekker rustig, schoon,vaak bij centrum, zeer mooie fiets routes spontane mensen vader moeder en dochter

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Familie van den Bosch30-08-2017

Prachtige, zeer verzorgde camping.

Zeer vriendelijke ontvangst, map met ondermeer fietsroutes in bruikleen bij aankomst. Zelfs een cadeautje vanwege het 20-jarig bestaan, hoewel wij er maar 4 dagen verbleven.Fietsenstalling. Supercamping!

5 tips over Camping De Wielewaal

• Fred en Ans, 19-10-2011

Zeker voor iemand die van rust houd een bezoek waard. Al op veel campings geweest maar deze had toch iets bijzonders.

Baarle-Nassau Baarle Hertog is een bezienswaardigheid opzich want deze anclave's zijn eenmalig op de wereld. Een stadswandeling is hier dan ook een aanrader. Fietsen over het Bels lijntje is ook hartstikke leuk fietspad van Tilburg naar Turnhout midden door de natuur.

• marlies mergelsberg, 04-05-2015

Restaurant La Providence in Baarle-Nassau. Een heerlijk en zeer culinair 3-gangen dagmenu. Dit heerlijk diner met wijnen en koffie toe. Een echte aanrader

• ckant_1, 31-07-2014

gebruik maken van het leuke arrangement eten bij la providence in Baarle Nassau

7 vragen over Camping De Wielewaal

• G v.d Meer , 12-07-2019

betaling

moet ik vooraf betalen of kan dit bij aankomst

• P. Smits, 05-02-2019

Kamperen

Hallo, Heeft u een aanbieding voor de maand juni? 3t/m30 juni . En zo ja wat is de kostprijs . Groetjes piet smits

• WillemVijf, 03-03-2016

Weekend na Pinksteren 2016

Om ons jaarlijks (1980 tot nu) uitje te continueren zoeken wij elk jaar 'n andere Camping. Is er dit jaar bij U plaats voor 3 caravans en 'n tentje naast elkaar(totaal 8 personen) in het weekend, vrijdag t/m maandag, na Pinksteren? Zo ja, wat zijn dan onze kosten bij U? Groet, Willem en Inge van Asperen Wezerhof 4 5463AK VEGHEL.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig